Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Ferie i London

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-17, 21:36   #22
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ferie i London

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Det bor over åtte millioner mennesker i London. Det dobbelte av det besøker byen hvert år. Statistisk sett er risikoen for at det skjer noe akkurat der dere er forsvinnende liten. Etter angrepet i Manchester, skal man unngå alle mellomstore byer i Storbritannia? Eller alle konserter? Det er ikke praktisk mulig å unngå alle steder som kan være et terrormål rundt omkring i verden. Jeg ville reist. (Og skal på to ukers ferie i Storbritannia i slutten av måneden. Jeg satser på at det ikke blir et terroristangrep på Orknøyene.)

Sånn tenker jeg også! Jeg nekter virkelig for at terror skal vinne, og at jeg ikke skal tørre å reise steder.

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Konserten i Manchester er sterk altså.

Virkelig!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no