Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Juleklær

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-11, 20:48   #21
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleklær

Jenta skal ha en mørk blå fløyelskjole jeg fant på salg i fjor en gang.

Gutten må muligens ha en ny skjorte, hvis han har vokst mye.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 20:50   #22
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleklær

Gådd, må jeg tenke på det og? Der er jeg ikke enda.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 20:55   #23
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Juleklær





Har allerede brukt det i en bursdag og en barndåp.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 21:07   #24
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juleklær



Minstemor falt helt for denne i London i høstferien så julaften-antrekket var tidlig i boks i år

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 21:16   #25
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juleklær

Snoopy har 1000 kjoler Jeg har kjøpt 10 stykker på klesbutikk hele hennes liv,resten er arvet eller fått i gave eller kjøpt her inne i pakker med andre klær
Veldig godt egentlig så man slipper å stress vaske klær.

Turbo har fått en del fin fradiv her inne som jeg har kjøpt klær av så han har en dressjakke og dressbukse(2 bukser) og en del skjorter og ellers fine bukser .
Så blir ikke kjøpt noe nytt.


Festdrakten har jeg aldri kledd på henne i jula, kanskje jeg skulle det 1 juledag for da har farfaren til mann bursdag.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 22:26   #26
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleklær

Vesla har en festdrakt hun skal ha på selve julaften, men hun har en veldig julete julekjole til lillejulaften og slikt også:

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 22:34   #27
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juleklær

Øh. Sikkert en pen kjole til vesla, og mørk bukse og skjorte til guttungen. Lite planlegging av slikt her i huset

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 22:39   #28
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juleklær

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.


Lillesøster skal ha denne kjolen med glitterstrømpis til:

Kjempefin! Kjøpt hvor?
Ser nå at din datter er en del år yngre enn Vesla, så da er den sikkert ikke i stor nok størrelse, men kjempefin kjole

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 22:41   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleklær

Pynter dere dere på lillejilaften også altså?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 22:46   #30
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juleklær

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Pynter dere dere på lillejilaften også altså?

Vi pynter oss ikke lillejulaften. Da er det kosedag her hjemme med småspising av god mat, snop og Love actually på tv. Gjerne i pysj.
Sikkert annerledes hvis lillejulaften er en kveld med sellskap.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 22:51   #31
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleklær

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Pynter dere dere på lillejilaften også altså?

Det kommer an på hva vi skal. Om vi er invitert bort eller inviterer noen hit (en av delene skjer som regel), så kler vi oss litt opp. Vi liker det.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 22:54   #32
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleklær

Storebror har bunad, og jeg tror den passer i år også. Da blir det den på julaften. Juledagene blir det den cordbuksa han fikk ifjor og en skjorte tenker jeg. Fra skapet. Lillesøster har utallige kjoler, og neimen om jeg vet hva vi går for . Ser det an. Hun trenger kanskje noen pensko. Tror vi har noen i arveskuffen.
Få nyinvesteringer her i huset med andre ord.

Lille julaften sitter vi i pysj og koser oss med øl og potetgull.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 22:55   #33
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.015
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juleklær

Antagelig en slags skjorte jeg får truet på dem, ullongs, to slips og minst ett hjemmelaget smykke. Omtrent som de går kledt i bursdagsselskaper med andre ord.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 23:23   #34
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.278
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleklær

Aner ikke. Jeg skal ikke være med dem på julaften, så jeg styrer ikke på for å skaffe noe ekstra. Jeg sender nok med noe av det pentøyet som allerede henger i skapet, tenker jeg.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 23:30   #35
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleklær

Bunader.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 23:46   #36
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juleklær

I år skal snuppa for første gang, bruke en julekjole om igjen.

Det blir denne:

Og da jeg forhørte meg med snuppa, var hun helt klar på at hun ville bruke den i år også.
Men, kjenner jeg meg rett, blir det muligens en kjole til. Har jo 2 bursdager i jula også, så jeg tenkte kanskje å kjøpe en kjole som også da blir brukt på nyttårsaften.


Sist redigert av Liljekonvall : 15-11-11 kl 08:45.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 00:43   #37
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juleklær

Største skal ha en sånn rød kjole med svart strømpebukse og bolero til. Det var det nærmeste vi kom julekjole i år.

Minste skal matche søstra og skal stille i rød bukse, hvit skjorte og en grå cardigan.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 7103605_Chloe_party_tunic_red.jpg (17,8 KB, 8 visninger)
__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 05:42   #38
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleklær

Storesøster skal ha denne, bare med svart belte. Den er utrolig mye finere IRL enn på bilde!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 07:53   #39
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleklær

Vesla skal ha verdens fineste, lange lilla kjole fra Aya Naya - kjøpt i Danmark i påsken. Den var på salg, så den var sikkert fra fjorårets høst/vinterkolleksjon. Den er sååå fin og jeg gleder meg til den skal brukes.

Ellers har hun den rosa HM-kjolen som Kokosbolle viser frem og et nytt skjørt og topp fra Noa Noa - og diverse ullkjoler.

Gutta skal ha pene skjorter og bukser - de har masse så jeg måtte ikke kjøpe noe nytt til dem.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 08:01   #40
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juleklær

En rød kjole som min mor og jeg har brukt, om den fortsatt er like fin.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no