Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor mange vintersko har dere til barna?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 14:20   #41
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hvor mange vintersko har dere til barna?

Et par bare, skinnstøvletter med ullfor. Vil ikke ha syntet, så da blir dte sånn. De holdt henne varme i fjor og gjør nok det i år og. Skinnet er litt behandla nederst på støvlen for at det skal være mer vannavstøtende, og med litt imprignering blir dte bra. Ullsåler i tillegg til ullforet inni, og ullsokker over ullstrømpis. Det holder.
Så har hun gummiser nå da, jeg liker absolutt ikke cherrox, men her trengs det ikke heller, gummistøvler med ullsåle og ullsokker funker bra.
Også høstsko da, fora skinnstøvletter.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 14:33   #42
ebba
Nybegynner
 
ebba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 21
ebba har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Re: Sv: Hvor mange vintersko har dere til barna?

To par. Ett par stygge Sorell, men veldig praktiske barnehagesko og ett par Kavat skinnsko. Cherrox vil jeg ikke ha, men siden Pjotor er ikke særlig begeistret for sølepytter så tror jeg det holder med de vi har.

ebba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 13:20   #43
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange vintersko har dere til barna?

Jeg kjøper ikke mer enn et par vintersko (og da tenker jeg goretex) til hver unge, nei.
Men de har cherroxer (Viking thermo, bedre enn Cherrox, egentlig) og Helene har alltid hatt et par støvletter til pent i tillegg.
Tenkte å skaffe et par penere og litt lettere skinnsko til Henrik som han kan ha når vi bare skal i butikken eller på besøk.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 14:20   #44
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.390
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange vintersko har dere til barna?

Ett par vintersko er kjøpt inn. Det kan være vi tar i mot et par arvesko til krisereserve (er strengt tatt i mot arvesko).

Cherrox har jeg ikke bestemt meg for om vi trenger enda. Men på våte vestlandet gjør vi vel det.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 18:44   #45
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange vintersko har dere til barna?

Vi har til nå et par Ecco Gore-Tex. Vil tro det holder, men om det skulle vise seg at de blir for kalde på kaldeste så bestiller jeg et par Kamik.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 12:48   #46
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.691
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange vintersko har dere til barna?

Har alltid problemer med å velge utstyr, vite hva jeg trenger. Gidder ikke bruke masse penger på ting som ikke blir brukt, og leser derfor mye på utstyrsfora.

Foreløpig har jeg kjøpt at par ponny-sko som brukes nå på tørre høstdager. I tillegg kjøpte jeg nettopp et par ecco-goretex. Vet ikke om jeg skal kjøpe flere par. Kanskje noen pensko? Og et par billigere ekstrasko. Synes cherrox ser så klumpete ut for en på halvannet år.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 13:03   #47
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.980
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange vintersko har dere til barna?

Har foreløpig bare kjøpt et par høstsko i skinn, med god tykk såle som går over ankelen. I tillegg har snuppa blå gummistøvler med rosa lisser. Det holder foreløpig.

Venter med å kjøpe vintersko til snøen kommer, men er usikker på hva vi ender opp med. Føler jeg må lese litt mer, og har fått mange nye navn jeg må sjekke opp på denne tråden.

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 08:47   #48
Bel@ni
Aktiv
 
Bel@ni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 225
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mange vintersko har dere til barna?

Han har disse skoene fra Coop Obs som vist var best i test, har ikke testa dem ut enda.
Har også et par Viking Thermo også skal vi kjøpe et par Nesnalobber, de er det aller aller beste på kalde, tørre vinterdager!

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 08:54   #49
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange vintersko har dere til barna?

Storesøster har et par Ecco GoreTex + pen-støvletter for første gang.

Mellombror har Ecco GoreTex og cherrox.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 09:04   #50
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange vintersko har dere til barna?

Småen har et par vintersko, et par vinterstøvletter og et par med cherrox.

Jeg må ut og kjøpe vintersko til storesøster, hun har allerede vokst ut av de som jeg kjøpte i vinter. Hun er 9 år og snart tar hun meg igjen både på høyde og skostørrelse.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 08:12   #51
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange vintersko har dere til barna?

Storebror har ReimaTec vinterstøvletter og Cherrox
Oliver har ReimaTec vinterstvletter,Cherrox, foret gummistøvel og et par sorte boots makne til mine sorte fra Michael Kors , ja og et par i skinn fra Tmberland
Skal kjøpe Timberland til storebror også , brukes til kinotur, besøk etc

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no