Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva er essensielt når man skal campe i telt?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-14, 17:36   #21
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?

Det var et snertent lite bord. Kjenner det vil passe perfekt mellom klapp-ut-stolene mine.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-14, 18:29   #22
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Leste du hovedinnlegget?
(Vi har alt det du lister opp her og mere til når vi camper altså, men da er det for mer enn 2-3 netter "på veien")

Men dette har eg med for 2-3 netter på campingplass.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-14, 19:12   #23
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?

For 2-3 netter hadde jeg kjørt "festivalversjonen" av camping minus alkoholen selvsagt
Feks:
telt, liggeunderlag, soveposer, håndklær, vannflasker, lykt og noe å sitte på. Kanskje litt plastkopper, tallerkner og bestikk, dorull og tørkerull.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-14, 19:12   #24
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?

Sånt campingbord er genialt på tur, og sammenlagt tar det minimalt med plass:


(http://caravan.no/?mod=object&oid=55651#productInfo)

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-14, 19:25   #25
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?

Holdt på å glemme det viktigste på festivallisten min; gaffateip. Kan brukes til alt som går galt!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-14, 00:05   #26
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?

Problemet med å surfe rundt på jakt etter lure løsninger og nødvendigheter er at jeg plutselig får lyst på masse ting og masse jeg ikke en gang hadde tenkt på virker nødvendig.

Teltet vi har kjøpt er et sånt
Og det går helt greit å få inn madrasser til 2 voksne og 3 barn. Men så ser jeg sånne bilder som dette og drømmer meg litt bort



Sånn kommer det så klart ikke til å se ut i vårt, siden vi er 5 personer og ungene har disney soveposer. Og ikke minst kan vi ikke dra på masse pynt.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-14, 04:08   #27
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

Skal du på biltema, så se på denne : http://www.biltema.no/no/Fritid/Camp...krakker-37502/

God tur.

Det bordet er helt elendig og helt ubrukelig. Vi har det siden jeg kjøpte det på salg bare for å teste.

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Sånt campingbord er genialt på tur, og sammenlagt tar det minimalt med plass:


(http://caravan.no/?mod=object&oid=55651#productInfo)

Det bordet er helt genialt og funker til alt. Vi to voksne har bare en campingstol på hver ende av det bordet eller en sånn klappe sammen stol fra Europris til 50 kroner funker fin fint.

Vi driver bare med luksus camping hvor vi har egen henger bak bilen med telt og alt utstyr, så jeg tror ikke jeg skal legge inn min pakkkeliste. Vi var på telttur en uke forrige uke, men da har vi med hybelkjøleskap, gassgrill, digre luftmadrasser, dyner og puter og masse tepper til alle, samt campingbord og gode stoler til alle med puter og en liten reise tv til regnværsdager. ++++++ Men nå har vi telt med 3 soverom og stue og 2,40 cm under taktet.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-14, 08:21   #28
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?

Glamping, Elisabeth?


Har du bilde av teltet?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-14, 09:19   #29
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?

Jeg kjenner at jeg ikke gidder å dra på telttur med mindre jeg får ha det sånn som på det nederste bildet til zinatra. Oioioi. (Omtrent som da vi overnatta på Grand i forfjor, og jeg bestemte at jeg aldri skal bo på billig hotell igjen. Dessverre begrenser det feriene en hel del, så jeg må nok ombestemme meg.)

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-07-14, 12:09   #30
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?

Vi har vel lista til Elisabeth tror jeg og den er super.
Vi har ikke med hybelkjøleskap og tv da, men ellers mye.
Gode madrasser til alle, stoler og bord, leker og spill og grill.
Overnatter kun på steder med gode fasiliteter (sanitæranlegg, gjerne kjøkken og butikk osv). Vi drar på tur med bil og henger og koser oss stort.

Men hvordan gjør dere det med tv da Elisabeth? Er du kabel på campingplassen til tv?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-14, 21:51   #31
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Glamping, Elisabeth?


Har du bilde av teltet?

Kan dere se dette bildet? Lar det ligge en liten stund i alle fall. En ser ikke hele den stuedelen hvor kjøleskap og tv og mere stoler/bord. Og det er tre soverom, her ser en bare to.



Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Vi har vel lista til Elisabeth tror jeg og den er super.
Vi har ikke med hybelkjøleskap og tv da, men ellers mye.
Gode madrasser til alle, stoler og bord, leker og spill og grill.
Overnatter kun på steder med gode fasiliteter (sanitæranlegg, gjerne kjøkken og butikk osv). Vi drar på tur med bil og henger og koser oss stort.

Men hvordan gjør dere det med tv da Elisabeth? Er du kabel på campingplassen til tv?

Vi har med den tv'en som vi hadde i campingvogna tidligere, så den er en 19 tommers flatskjerm som har innebygd dvd spiller. Vi har bare med en vanlig tv-kabel som vi hadde til campingvogna. På mange plasser, spesielt i Sverige så er det antenneuttak ved siden av strømuttaket til hver plass. Finnes det ikke antenneuttak så har vi i alle fall tv så vi kan se filmer på den som alle kan se på samtidig. Ikke det at vi ser så mye på tv og film, men kjekt litt på kvelden og også hvis det er regnvær eller på morgenene om det ikke er for varmt i teltet. Det er hyggelig å være i det teltet selv om det er regnvær da.


Sist redigert av Elisabet : 12-07-14 kl 21:57.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-14, 22:03   #32
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?

Vi prøvecamper i hagen.


zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-14, 22:08   #33
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?

Det ser jo riktig så bra ut det. Vi har bestandig med ledlampe som kan lades opp som kan enten henge i taket eller ligge på bordet. Kjekt med oppladbar. Kjøpt på Clas Ohlson eller Biltema.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-14, 23:14   #34
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?

Lappesaker!
Sånn i tilfelle en uoppdragen liten drittunge kommer å kaster stein på teltet 5 min etter man har satt det opp......!!

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-14, 23:19   #35
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Lappesaker!
Sånn i tilfelle en uoppdragen liten drittunge kommer å kaster stein på teltet 5 min etter man har satt det opp......!!

Vet ikke om det finnes lappesaker til bomullslerret jeg? Men kjenner jeg får litt angst dersom campingplassene skal være fulle av drittunger som kaster stein.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-14, 23:28   #36
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?

Eg ser masse kjekt å ha her, men med berre eit bagasjerom så må ein begrensa seg litt. Stor telt, 5 soveposer og 5 liggeunderlag, pluss bagasje, bord og stolar tar plass. Då er det ikkje så mykje igjen til kjøkkenting og andre kjekt å ha ting.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-14, 23:35   #37
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Eg ser masse kjekt å ha her, men med berre eit bagasjerom så må ein begrensa seg litt. Stor telt, 5 soveposer og 5 liggeunderlag, pluss bagasje, bord og stolar tar plass. Då er det ikkje så mykje igjen til kjøkkenting og andre kjekt å ha ting.

Nei og jeg tror nok uansett at vi kan klare oss uten mye når det bare er snakk om noen netter.

En fordel er at vi kan vaske klær der vi skal i Rogaland og dermed må vi ikke ha rene klær for hele turen med oss.

Kom på at vi kanskje burde ha med redningsvester til ungene, men jeg lurer på om jeg skal spørre foreldrene mine om de kan ta dem i deres bil. For vi trenger dem kun når vi er der nede og ikke underveis.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-14, 23:47   #38
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Vet ikke om det finnes lappesaker til bomullslerret jeg? Men kjenner jeg får litt angst dersom campingplassene skal være fulle av drittunger som kaster stein.

Usikker.
Heldigvis vanlig teltduk her. Men glemte såklart lappesakene.. Steinen kom flygende når jeg satte opp innerteltet...

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-14, 23:52   #39
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?

Me skal vera vekke ei veke. Me lurar på om me skal ta med fiskestenger Er mulighet til å låne kano, der me skal.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-14, 20:01   #40
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er essensielt når man skal campe i telt?

Du treng ein interiørarkitekt, zinatra

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no