Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Klær til tweens: barneavdeling = for smått, voksenavdeling = for stort

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-16, 21:50   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til tweens: barneavdeling = for smått, voksenavdeling = for stort

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Vi har funnet en del slimfit på Session (Montage og Volcom, fra 8 år).

Har du? Barnestørrelsene er for små og det jeg har funnet i voksen har vært for stort så langt jeg kan se. Og Large i junior er for vidt. Men jeg kan jo ta en tur tilbake og sjekke. Jeg får tvinge ham med på Urban og utfordre dem til å finne noe som passer til ham. Tittet så vidt på nett, Montage er opp til 14 år i lengde (som blir for kort) og 28 i bredde (som er for vidt).

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-16, 22:06   #22
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til tweens: barneavdeling = for smått, voksenavdeling = for stort

Vi brukte HM opp til 170 i gensere for HM er litt stor i størrelsen synes jeg. Bukser funker enda derfra tror jeg, men han bruker kun Adidas. Mulig de begynner å bli små ... Han er så smal at han ikke trekker noe.

Av billig-gensere er vi på M på Cubus herre nå. Ellers passer han stort sett small i andre herrebutikker. Han er lengre i beina enn i ryggen. Han er blitt 175 cm.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-16, 22:18   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til tweens: barneavdeling = for smått, voksenavdeling = for stort

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Merkelig at det skal være enklere for jenter enn gutter. Datteren min på 165 går for tiden rett inn i XS i H&M, Bikbok osv., eller hun finner bukser med rett tommemål som passer greit. Hun er jentete og ganske rett i fasongen. Finnes det ikke XS i herrestørrelser?

Velvel, det kommer jo an på hvordan man ser det. Min jente, som haaaaaater alt som er stramt, har funnet 1 dongeribukse på jenteavdelingen siden hun var 6 år. Jeg var der i dag, og da kunne man velge mellom skinny fit, slim fit og super skinny fit.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-16, 22:20   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til tweens: barneavdeling = for smått, voksenavdeling = for stort

Det er så teit at det er så kjønnsdelt på noe så (egentlig) nøytralt som dongeribukser.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-16, 22:31   #25
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til tweens: barneavdeling = for smått, voksenavdeling = for stort

Men så rart, min fjortenåring er rundt 167 og har lange bein. Han har bukser både fra Cubus, Lindex og HM som passer. 170 er altfor vide til ham, så jeg tror ikke han har noen over 164 i størrelse ennå. Voksenstørrelser er uansett ikke mulig å bruke før han får litt mer bredde.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-16, 23:16   #26
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klær til tweens: barneavdeling = for smått, voksenavdeling = for stort

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Har du? Barnestørrelsene er for små og det jeg har funnet i voksen har vært for stort så langt jeg kan se. Og Large i junior er for vidt. Men jeg kan jo ta en tur tilbake og sjekke. Jeg får tvinge ham med på Urban og utfordre dem til å finne noe som passer til ham. Tittet så vidt på nett, Montage er opp til 14 år i lengde (som blir for kort) og 28 i bredde (som er for vidt).

Poden har passert 180 og bruker fortsatt Montage.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-16, 23:50   #27
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klær til tweens: barneavdeling = for smått, voksenavdeling = for stort

Min gutt har tidligere gått fra HM til Jack&Jones. Men han har kun villet ha svært trange bukser, særlig at de er helt smale nederst. J&J har ganske så små modeller, i tommer.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-16, 10:11   #28
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klær til tweens: barneavdeling = for smått, voksenavdeling = for stort

Winwin chinos fra Carlings var en hit her. Finnes i mange farger og relativt rimelig. Ellers Levis 511, jeans fra Cubus(vokenavselingen)

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-16, 08:37   #29
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klær til tweens: barneavdeling = for smått, voksenavdeling = for stort

Har du sett hos Jack & Jones? Vi kjøper bukser der til 13-åringen, har vel gjort det et års tid. Han er vel knapt 1.65 og slank.
Er ellers enig i at det er ganske håpløst den perioden de er mellom barnestørrelsene og voksenstørrelsene, trøsten er at det går over.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-16, 09:48   #30
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Klær til tweens: barneavdeling = for smått, voksenavdeling = for stort

Min tynne på 1.70 har bukser fra KappAhl (Hampton republic) som han elsker og en Quicksilver slim, 14 år. Må bruke belte, da.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -

Sist redigert av Pebbles : 24-04-16 kl 10:30.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-16, 09:58   #31
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til tweens: barneavdeling = for smått, voksenavdeling = for stort

Jeg innser at jeg må henge her. Eldste har en del bukser fra Levis, som vi kjøpte billig i New York, men de begynner å bli for korte. Alt jeg har kjøpt til ham etter det er feil, feil, feil. (Han vil ha løse bukser, men de skal sitte i livet, og han er ikke veldig glad i belter. )

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-16, 10:34   #32
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.819
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Klær til tweens: barneavdeling = for smått, voksenavdeling = for stort

Vi må på shopping neste helg. En dongeribukse som nesten passer, str. 170 fra hm, står midt på ankelen...., tenker vi prøver både Carlings og Jack and Jones.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-16, 13:19   #33
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til tweens: barneavdeling = for smått, voksenavdeling = for stort

Jentebukser er smalere enn guttebukser.
Prøv å finne noen i nøytrale farger?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-16, 18:18   #34
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til tweens: barneavdeling = for smått, voksenavdeling = for stort

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Vi har funnet en del slimfit på Session (Montage og Volcom, fra 8 år).

Eg har også kjøpt smale jeans til min 14-åring som er lik size med din 11-åring.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-16, 19:04   #35
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til tweens: barneavdeling = for smått, voksenavdeling = for stort

Poden er 165 og jeg kan fortsatt kjøpe klær på HM. Bukser også. Sikker på at du ikke var uheldig med modellen du kjøpte, bare?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-16, 19:29   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til tweens: barneavdeling = for smått, voksenavdeling = for stort

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Poden er 165 og jeg kan fortsatt kjøpe klær på HM. Bukser også. Sikker på at du ikke var uheldig med modellen du kjøpte, bare?

Joda, det er mulig jeg har vært uheldig med alle fire. De varierer veldig i størrelsen, og jeg syns HM krymper mye mer enn andre merker. Han har en HM-bukse som jeg tror inneholder ett eller annet syntetisk, og den har ikke krympet like mye som de andre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-16, 09:18   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til tweens: barneavdeling = for smått, voksenavdeling = for stort

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Han har veldig lange bein. Jeg tror de er lengre enn mine, enda han mangler et par cm på meg i lengden.



Really? I barnestørrelsene?

Jeg måtte sjekke, og ja, buksa i 170 fra Kappahl (en sånn marineblå chino-greie) passer fortsatt, han er ca 183 høy nå. Han er riktig nok lengre i ryggen enn i beina, men lell?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-16, 09:30   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til tweens: barneavdeling = for smått, voksenavdeling = for stort

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg måtte sjekke, og ja, buksa i 170 fra Kappahl (en sånn marineblå chino-greie) passer fortsatt, han er ca 183 høy nå. Han er riktig nok lengre i ryggen enn i beina, men lell?

Som sagt, de passer når jeg kjøper dem, dvs. de er altfor vide i livet, men lange nok i beina, men etter en vask så er de over ankelen. Jeg mistenker at HM er aller verst på krymping, jeg mener å huske det fra han var baby også, at klærne ble altfor små etter en vask.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-16, 10:22   #39
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til tweens: barneavdeling = for smått, voksenavdeling = for stort

Ah, det har ikke vi slitt med, i grunnen. Så rart? Og i hvert fall ikke med de fra Kappahl, de har vi vært veldig fornøyde med.

Det hjelper selvsagt på lengden at han har dem hengende helt nede på hoftene, da.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-16, 10:27   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til tweens: barneavdeling = for smått, voksenavdeling = for stort

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det hjelper selvsagt på lengden at han har dem hengende helt nede på hoftene, da.

Det er det som ikke går når man er så smal at buksene må snurpes maks i livet, da sklir de opp. Ikke liker han å sagge heller, han vil at de skal sitte godt i livet. Mulig det endrer seg litt med alderen da.

Jeg skal sjekke ut Kappahl! Kanskje de krymper mindre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no