Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London med 15-åring

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-18, 23:36   #21
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 355
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: London med 15-åring

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Nå er dette noen år siden, men da den nå voksne niesen min var på ca. samme alder var Camden, Spitalfield og Covent Garden veldig populært i hvert fall. Ikke at hun shoppet så mye, men mye spennende å se. Musikal er gøy, hun likte i hvert fall Mamma Mia i sin tid og jeg tror den er ganske universal hvis en først liker sjangeren. Du har fått masse gode forslag da, så koselig med tante- og niesetur!

Spitalfield har jeg aldri vært på, er den verdt et besøk? Det var stengt pga demonstrasjoner sist vi prøvde oss der. Det er den ved Liverpool Street station?

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-18, 00:01   #22
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: London med 15-åring

Opprinnelig lagt inn av olena, her.

Spitalfield har jeg aldri vært på, er den verdt et besøk? Det var stengt pga demonstrasjoner sist vi prøvde oss der. Det er den ved Liverpool Street station?

Jeg har ikke vært der på mange år, så kan ikke være helt sikker, ken det har det før. Det er der, ja.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
london, shopping, tips, ungdom

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no