Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ferie

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-07, 08:35   #81
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferie

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

HVor vi drar er ikke helt bestemt, men det blir ikke Island eller Nord Norge

He, he ..... her kjenner jeg meg igjen. Jeg skal IKKE til Nord-Norge i sommer. Det lovet jeg meg selv da jeg satt i 8 grader og pissregn i halvannen uke på en forblåst øy i havgapet i fjor. Mannen får heller ta med seg snuppa nordover hvis han synes det er viktig. Jeg blir her!

Feriedagene mine skal jeg bruke et sted hvor det er varmt og godt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 09:16   #82
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferie

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Estrella de Mar ser ihvertfall ikke slitent ut

Det er litt slitent, men ikke så slitent som SunWing anlegget. Vi har vært veldig fornøyde med å bo på Estrella de Mar (to ganger).

Bodega des Port har fantastisk Mallorkinsk mat.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 12:53   #83
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferie

Dersom man er redd for slitne charterhoteller, så hvorfor ikke bare bestille flyreisen til Palma og booke hotell selv. Da kan man få akkurat den luksus man ønsker.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 13:10   #84
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferie

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Dersom man er redd for slitne charterhoteller, så hvorfor ikke bare bestille flyreisen til Palma og booke hotell selv. Da kan man få akkurat den luksus man ønsker.

Jo, det er måten vi pleier å ordne oss ferie.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 13:24   #85
Nasse Nøff
Oslojente i eksil
 
Nasse Nøff sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 202
Nasse Nøff er litt kul
Standard

Sv: Ferie

Vi skal nordover til Lofoten. Vi har et sommersted sammen med broren til min mann der. GLeder meg vannvittig.

Nasse Nøff er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 21:55   #86
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ferie

Det blir nok sørlandssommer på oss, hvis vi slipper flytting vil vi evt leie en hytte i Danmark. Vi reiser til Spania (Marbella) i september.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 22:01   #87
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ferie

vi skal 14 dager til Kreta 30 august. Jeg,mann,barn og foreldrene mine

Hadde håpet jeg kom meg en tur hjem til finnmark i sommer. Men tror ikke jeg gidder å kjøre 150 mil alene med 2 unger...

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 01:55   #88
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ferie

Mulig det blir en tur til Mallorca i sommerferien. vi skal i allefall til Kypros i påsken, bilettene er bestilt. mannen har nesten ikke hatt ferie de siste 2 årene, han jobber stort sett 7 dager i uken, så da vi hadde bestilt kypros bilettene sa han at han kunne tenkt seg en tur til Mallorca også, så det er mulig det blir det,
Lå på et sted som het Blue viva på Mallorca (Alcudia) på vår første sydentur. der likte vi oss kjempe godt. det var Blue Village hotell den gang vi var der. Men nå er vi for mange til å kunne dele en leilighet der, og vi vil bo sammen alle 6. men det er et sted vi kunne reist tilbake til om det hadde vært plass til oss.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 19:37   #89
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferie

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Bodega des Port har fantastisk Mallorkinsk mat.

Å ja! Var der et par ganger i sommer.

Er det noen her som har vært noen av disse stedene i Italia?
- Cavallino
- Lido di Jesolo
- Caorle Lido Atlanea
- Caorle
- Porto Santa Marherita
- Bibione
- Lignano

Titter i Sembo-katalogen, det ser ut til å være mange fine leiligheter i dette området. Noen med erfaringer. Vipper mellom Mallorca og Italia om dagen.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 01:22   #90
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferie

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Å ja! Var der et par ganger i sommer.

Er det noen her som har vært noen av disse stedene i Italia?
- Cavallino
- Lido di Jesolo
- Caorle Lido Atlanea
- Caorle
- Porto Santa Marherita
- Bibione
- Lignano

Titter i Sembo-katalogen, det ser ut til å være mange fine leiligheter i dette området. Noen med erfaringer. Vipper mellom Mallorca og Italia om dagen.

Har vært i Bibione og Lignano. Bibione er Italias svar på Pl. del Inglés.... ikke veldig spennende, men bra hoteller/leiligheter. Nesten bare italienere som ferierer der og i Lignano. Lignano er eksklusivt, og flottere enn Bibione. Strendene er nydelige på begge steder.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 01:37   #91
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ferie

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Å ja! Var der et par ganger i sommer.

Er det noen her som har vært noen av disse stedene i Italia?
- Cavallino
- Lido di Jesolo
- Caorle Lido Atlanea
- Caorle
- Porto Santa Marherita
- Bibione
- Lignano

Titter i Sembo-katalogen, det ser ut til å være mange fine leiligheter i dette området. Noen med erfaringer. Vipper mellom Mallorca og Italia om dagen.

Var i Lido di Jesolo en mnd når jeg var 16 år. Fantastiske strender og barnevennlig. Vi bodde i leid leilighet.

  Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 07:45   #92
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferie

Vi har ikke planlagt ferien enda. Regner med at vi stort sett blir i Norge i juli, når barnehagen er stengt - besøker besteforeldre, og får forhåpentligvis besøk av dem også, slik at vi kan jobbe litt da og spare ferie til senere (eller ta ut litt av den tidligere). Vi to har tenkt å komme oss på en tur alene, en langhelg, kanskje til Tyskland, enten Köln eller Berlin.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 09:30   #93
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ferie

Vi drar til USA nå i februar, så det blir hoved ferien våres i år.
Blir vel en tur til familien til gubben på vestlandet i 1-2 uker.
Samt at planen er at jeg, min søster og kusinene våres drar en langhelg til Tallinn i mai/juni.

Ellers så blir det terrasse/hage og strand ferie på oss.
Deilig det og.
Hagen full i unger som plasker i bassengene.
Bare det blir fint vær da.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 19:24   #94
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferie

Da har vi bestilt til Alcudia

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no