Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Bulgaria?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-07, 19:22   #1
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.691
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Bulgaria?

Hvordan er det der nå? Er standarden ok nå 2007?
Vi reiser vanligvis til Mallorca, men vurderer i år noe annet. Noen tips eller råd?

Ah! Er skikkelig i villrede, slev om det er charter. Er litt kresne på standard, beliggenhet osv.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 19:39   #2
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bulgaria?

Vi bodde på Hotell Merida sommeren 2005 og Hotell Jeravi sommeren 2006. Begge flotte hoteller med god standar. Merida ligger noen hundre meter fra stranden, mens Jeravi ligger på stranden. Flott strand, rent og pent! Meget barnevennlig med barnestoler og barnemeny/muligheter for barneposjoner på alle resturanter.

Minus med Sunny Beach er maten. Det er lite Bulgarsk særpreg, og det aller meste er laget for engelske og tyske ganer. Man blir litt lei etter 14 dager ...
Shopping: Stort sett kopier av kjente merker, men endel kunst/håndarbeid. Endel flotte skobutikker i Nessebar som selger flotte italienske, spanske og bulgarske skinnsko.
I alle fall to store vannparker, Nessebar er flott.

Vi merket at prisene var satt opp fra 05 til 06, og nå når Bulgaria har blitt EU-medlem skrur de nok prisene enda mer opp.

Alt i alt er Sunny Beach flott for familieferie med mange nye og nyrenoverte hoteller.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 21:18   #3
Tøtto
Superduperaktiv
 
Tøtto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 664
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Sv: Bulgaria?

Vi var på Bulgaria i fjor. Bodde på ett flott hotell men kjempegod service. Nå husker jeg ikke hva hotellet heter i farten men det kan jeg finne ut om du vil. Det lå på sunny beach.
Jeg likte ikke maten så godt men det gjør jeg aldri i utlandet og jeg synes været var litt ustabilt.

__________________
..
Tøtto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 22:25   #4
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bulgaria?

Jeg fikk denne mailen nylig.
http://www.ticket.no/no/kampanje/skiferie_sommer.html

Jeg har aldri vært i Bulgaria, men har fått masse positive tilbakemeldinger fra andre som har vært der.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no