Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du redd for å fly og ser du flykatastrofedokumentarer?
Jeg er redd for å fly og ser katastrofedokumentarer 9 14,06%
Jeg er redd for å fly og ser ikke katastrofedokumentarer 12 18,75%
Jeg er ikke redd for å fly og ser katastrofedokumentarer 30 46,88%
Jeg er ikke redd for å fly og ser ikke katastrofedokumentarer 13 20,31%
Annet 0 0%
Deltakere: 64. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-07, 19:45   #21
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?

Jeg er litt redd for å fly, men ser ikke katastrofedokumentarer om flyulykker. Jeg liker ikke take off, og landing. Får veldig høydeskrekk.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 20:46   #22
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.165
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?

Jeg ser gjerne på sånne filmer, men er ikke spesielt redd for å fly.

Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 20:52   #23
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?

"Jeg er ikke redd for å fly og ser ikke katastrofedokumentarer".

Egentlig så er jeg ganske interessert i katastrofedokumentarer, men klarer ikke se dem fordi så godt som alle sammen har:
1. Irriterende overdramatisk mørk fortellerstemme.
2. Altfor mange reklamepauser, noe som fører til stadige opphold. Framdriften blir ekstremt liten, siden det er en recap etter hver pause i tilfelle noen har zappet seg innom.

Jeg bruker å se en halvtime før jeg går i frø og får lyst å lage mine egne katastrofer. Da har storyen gjerne kommet til punktet "Det var en mørk og stormfull dag. Vinden ulte, og lite visste passasjerene på trikk 33 hva som skulle hende dem nettopp i dag. Etter pausen får vi se hvor uventet og fatale opplevelsene til passasjerene på trikk 33 ble på denne mørke og stormfulle dagen."


Sist redigert av torsk : 06-10-07 kl 20:53. Årsak: dårlig språk -> annerledes dårlig språk.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 21:11   #24
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?

Jeg har overhodet ikke flyskrekk, og ser med glede katastrofedokumentarer som ikke er altfor befengt med de problemene torsk framholder over.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 21:18   #25
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?

Redd for å fly, og blir sittende å se på katastrofefilmer (om jeg tilfeldigvis zapper innom)

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 23:08   #26
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?

Jeg er livredd for å fly og sitter klistret dersom jeg kommer over en katastrofedokumentar på tv.

  Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 23:11   #27
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

"Jeg er ikke redd for å fly og ser ikke katastrofedokumentarer".

Egentlig så er jeg ganske interessert i katastrofedokumentarer, men klarer ikke se dem fordi så godt som alle sammen har:
1. Irriterende overdramatisk mørk fortellerstemme.
2. Altfor mange reklamepauser, noe som fører til stadige opphold. Framdriften blir ekstremt liten, siden det er en recap etter hver pause i tilfelle noen har zappet seg innom.

Jeg bruker å se en halvtime før jeg går i frø og får lyst å lage mine egne katastrofer. Da har storyen gjerne kommet til punktet "Det var en mørk og stormfull dag. Vinden ulte, og lite visste passasjerene på trikk 33 hva som skulle hende dem nettopp i dag. Etter pausen får vi se hvor uventet og fatale opplevelsene til passasjerene på trikk 33 ble på denne mørke og stormfulle dagen."


SÅ på kornet!


Men jeg er så skrekkslagent fascinert av flykatastrofer at jeg likevel blir sittende...

  Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 23:15   #28
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes katastrofedokumentarer kan være riktig underholdende, men jeg blir ikke redd av dem. (Det samme gjelder f.eks. skrekkfilm.) Jeg har ikke det minste flyskrekk.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 23:17   #29
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?

Finnes ikke redd for å fly, og jeg ser katastrofedokumentarer.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 04:35   #30
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er redd for å fly og ser katastrofedokumentarer.

Signerer. Jeg bare "må" se dem Vet at jeg burde unngå, men det er ikke lett.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 10:55   #31
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du redd for å fly og ser du katastrofedokumentarer?

Jeg er seff prinsipielt imot katastrofedokumentarer av den sensasjonelle varianten som de har f eks på "National Catastrophic Channel" og ser aldri på det. Forkastelig synes jeg det er å spekulere i folks frykt på den måten. Er ikke spesst redd for å fly.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no