Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du piercing(er) ?
Ja, jeg har en 13 11,40%
Ja, jeg har flere 2 1,75%
Njah: Jeg har hatt, men har fjernet dem nå 38 33,33%
Nei, men har lyst på. 5 4,39%
Nei, har ikke og har ikke lyst på 40 35,09%
Nei, det er det styggeste jeg vet om! 11 9,65%
Annet som HI ikke klarte å tenke på. Spesifiser i tråden. 5 4,39%
Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-07, 16:01   #41
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

En liten dert i nesa. Den har jeg hatt i 13 år, så jeg kunne ikke tenke meg å ikke ha den.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 16:06   #42
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Nei, og det har jeg aldri hatt lyst på. Det sier faktisk litt når det gjelder meg.

:she will try everyzing atleazt vånze:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 16:07   #43
Anonyma
Aktiv
 
Anonyma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Innlegg: 196
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Har hatt en i navelen og en i brystvorten, men har fjernet de nå.

Brystvorta??? Au au au!!!!

Jeg svarte forresten Nei, har ikke og har ikke lyst på

__________________
Anonyma
Anonyma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 16:07   #44
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Hadde i navlen da jeg var 18, men tok den ut etter et lite år.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 16:25   #45
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Har hatt i nesen og i navlen. Men det er lenge siden. Det er det styggeste mannen vet, så jeg tror ikke jeg ha det igjen..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 16:28   #46
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Nei, og ikke har jeg lyst på heller. Jeg har hatt lyst på hull i nesa, men det er lenge siden.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 16:42   #47
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Nei, og jeg har ikke lyst på eller. men synes ikke det er stygt, min datter tok en i navlen og en midt på haka i sommer.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 17:24   #48
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Jeg har en sølvkule i nesa.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nei, det er det styggeste jeg vet om!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Piercinger i ansiktet er ikke fint

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Synes bare det ser ekkelt ut...

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Nei. Ufattelig stygt.

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Nei, jeg synes ikke det er noe fint.

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Det er det styggeste mannen vet

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 17:37   #49
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg synes det er fint

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 17:39   #50
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Jeg hadde ring i nesen, men det var før ordet "piercing" ble tatt i bruk på norsk. Den gang het det rett og slett "hull i nesen", og jeg skjøt det i en vanlig frisørsalong. :gammel:

Jeg likte den godt, men da den forsvant på en fest for annen gang orket jeg ikke å stikke det opp igjen. (Det var nemlig mye vondere enn å stikke opp hull i ørene.) Så ringen er ikke noe jeg har "fjernet", og jeg stemte derfor på det siste alternativet. Selv om jeg har vanskelig for å tro at jeg fortsatt ville hatt ringen nå, nesten 20 år etter at jeg tok den...

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 17:49   #51
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Ja, jeg har en.

I nesen.
Har fjernet den i tunga, leppa (har hatt to) og i navelen for lenge siden.

Jeg er ikke kjent for å bry meg særlig om hva folk mener om mitt utseende. Heldigvis.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.

Sist redigert av Mamma Rosa : 25-09-07 kl 17:51. Årsak: glemte en
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 17:55   #52
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Nei, har ikke og har ikke lyst på

Har aldri hatt noen sterke tanker om det - hverken for eller mot - har bare ikke hatt lyst på.

  Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 17:56   #53
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Jeg hadde en gang utallige hull i ørene, tett i tett i det ene øret. Jeg hadde også i leppa, nesa, brynet, i tunga og i navelen. Alt ble fjernet for mange år siden. Nå bruker jeg ikke øredobber engang.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 20:10   #54
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Dessuten fikk jeg hysterisk latterkrampe når jeg så for meg Elinblu med piercing...

Ja, tenkte jeg det ikke!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 20:34   #55
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Tok ut navlepiercingen for et par år siden.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 20:36   #56
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Jeg har hatt 2, men fjernet dem for mange år siden. En i tunga og en i brystvorta.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 20:57   #57
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Nei, fordi jeg aldri har turdt!!

Nå tror jeg at jeg dropper den tanken uansett, men hadde jeg turdt hadde jeg hatt i nesen som 16 åring, i navlen som 17 åring. og i brystvorta som 19-20 åring.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:08   #58
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.789
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Jeg har ikke piercinger og det er vel like utenkelig at jeg skal skaffe meg det som at Elinblu gjør det

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:16   #59
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Svarte at jeg ikek hade og ikke hadde lyst på det.
Har vel vært blaff hvor jeg har kunnet tenke meg det, men blaffene har forsvunnet fort.
Au au au.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:21   #60
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Nei, ingen her. Det er ikke noe for meg det heller. Jeg synes ikke piercinger er like ille som tatoveringer, men jeg vil ikke ha det nei.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no