Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

MSN Live-trøbbel (virus?)

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-08, 21:07   #1
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

MSN Live-trøbbel (virus?)

Regner med jeg har fått virus via msn live. Det kom ei melding fra en kompis, en link - da var det gjort. Etter det har jeg sendt meldinger til mine kontakter UTEN at jeg har vært hjemme. Sender linker til bla youtube-greier. Kompisen min som dette kom fra har sendt ut slike til samtlige på sin kontaktliste tror jeg...
Jeg har avinnstallert og reinstallert - men det er like ille. Merker ikke noe ellers på pc'n.
Har sjekket litt på nettet, men finner liten hjelp...

Noen som kan hjelpe meg??!
Har jo så mye kontakt med venner via msn...

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 21:09   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MSN Live-trøbbel (virus?)

En kjenning av meg var plaget med det. Spyboot Search and destroy tok knekken på det.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 09:30   #3
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: MSN Live-trøbbel (virus?)

Mange jeg kjenner har hatt samme problemet, jeg har heldigvis ikke vært plaget av det foreløpig.
Men ja, det er "noe som går" nå.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 10:19   #4
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MSN Live-trøbbel (virus?)

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

En kjenning av meg var plaget med det. Spyboot Search and destroy tok knekken på det.

Jeg kjørte det i går kveld, og det fant noe rart ja...foreløpig er det rolig på min msn, så jeg velger å være optimist
Tusen takk!

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no