Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Islandstur med barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-14, 23:03   #1
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Islandstur med barn

Denne sommeren har jeg bestilt tur for meg og min sønn på 7 år til Island.

Jeg har aldri vært på Island før og har søkt masse rundt etter aktiviteter. Det er jo bare sååå mange reiseselskaper og turer å velge mellom og så vanskelig å vite hva man skal bestille og velge. Tenkte det var greit å ha spikret det meste før vi kommer til Reykjavik.

Vi får 4 hele dager i Reykjavik og sønnens største lidenskap er vulkaner. Golden Circle Tours ser jo ut til å inneholde vulkaner. Ellers er han glad i fiske/fiskeliv etc. Er havfiske litt for "tøft" for han? Ser at hvalsafari er et godt alternativ.

Har noen av dere erfaring med barn på Island. Og hva her dere gjort med barna, og hvor gamle var de?

Takknemlig for tips fra denne flotte gjengen med kunnskapsrike mennesker.

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-14, 23:16   #2
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Islandstur med barn

Vi var på ridetur, flere barn var med. Kjempeflott tur (jeg har aldri ridd før). Blå lagune? Naturlig varme kilder litt utenfor byen.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-14, 23:31   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Islandstur med barn

Vi har vært på Island med ungene og det var helt fantastisk. Virkelig. Vi har allerede begynt å snakke om neste tur. Jeg prikker deg link til bloggen min hvor du finner opptil flere innlegg om hva vi gjorde.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-14, 07:41   #4
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Islandstur med barn

Ridetur, hvalsafari og vulkaner samt geysirer er et must, tenker jeg. Vi dro ikke på guidet tur, men leide bil og kjørte rundt selv. Det kommer vi til å gjøre neste gang også, tror jeg. Det er lett å finne frem.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-14, 09:48   #5
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Islandstur med barn

Åhhh tusen takk dere, vi gleder oss masse.

tenkte kanskje lillemann var litt liten for ridetur. Hadde tenkt å dra til en gård hvor man kan ri en times tid, men ridetur går kanskje bra.

Tar gjerne en blogg-link Mei! Veldig koselig du deler!

Siden bare han og jeg drar alene tenkte jeg kanskje at guidet tur uten at jeg hele tiden må lese kart og kjøre rundt selv, kunne være en god ting. Da kan vi se ting sammen gjennom bussvinduet i stedet.....

Er så vanskelig når det er så mye spennende å velge mellom å finne på den korte tiden som vi skal være der.

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-14, 21:39   #6
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Islandstur med barn

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Vi har vært på Island med ungene og det var helt fantastisk. Virkelig. Vi har allerede begynt å snakke om neste tur. Jeg prikker deg link til bloggen min hvor du finner opptil flere innlegg om hva vi gjorde.

Trekker fram denne tråden, og lurer på om jeg også kunne få link, Mei? Jeg begynner å få veldig mange IcelandAir bonuspoeng.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-14, 09:53   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Islandstur med barn

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Trekker fram denne tråden, og lurer på om jeg også kunne få link, Mei? Jeg begynner å få veldig mange IcelandAir bonuspoeng.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-14, 13:28   #8
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Islandstur med barn

Og Island anbefales på det varmeste. Skulle bare hatt enda et par dager der for å se enda mer. Store avstander

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-15, 20:25   #9
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Islandstur med barn

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Vi har vært på Island med ungene og det var helt fantastisk. Virkelig. Vi har allerede begynt å snakke om neste tur. Jeg prikker deg link til bloggen min hvor du finner opptil flere innlegg om hva vi gjorde.

Jeg vil også ha. Væææærsåsnill?

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no