Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-14, 11:34   #21
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Ting jeg hadde ønsket at noen hadde fortalt meg om Color Line:

At jeg kunne møte på Tallulah der .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 11:57   #22
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.807
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Vi liker Kielbåten, vi.

Hva vi liker - det er veldig lav Harry-faktor, vi har tatt båten fler ganger enn jeg gidder telle, til alle sesonger, og det har aldri vært fyll eller bråk.

Buffetmaten er overraskende god, og det er delikat og reint.

Showene deres holder overraskende god standard, men om dere vil sitte og se godt, still dere i kø for å komme inn minst en halvtime før dørene åpnes, og vær obs på at det faktisk finnes voksne folk som er villig til å løpe over lik for å få gode plasser.

Spaet og treningssenteret er helt ok, og jeg har likt massasjen jeg har fått det. (Aromamassasje.)

Downside: butikkene ombord er kjeeedelige!

Kiel: En kan jo håpe Kiel er søndagsåpent nå når det nærmer seg jul... Ellers er moralen Kiel er kjeeeeedelig på en søndag. Kiel jernbanestasjon har en åpen bokhandel med tyske bøker og en liten matvarebutikk.

Forhør deg på båten om Kiel er åpen på søndag når dere kommer. (Med dette mener jeg det digre kjøpesenteret i gangavstand, som strengt tatt er det eneste dete rekker over på så kort tid.) Er Kiel åpen, så spis frokost på et bakeri der. Hvis ikke, kan dere like gjerne spise ombord på båten. (Og i det heletatt droppe gå i land.)

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 12:07   #23
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line:
Jeg er redd store båter og var dypt skeptisk før mitt første møte med en som altså var Kielfergen. Det var riktig trivelig for store og små faktisk. Vi brukte den på vei til og fra venner i Tyskland, men jeg tror jammen jeg kunne tatt den t/r også bare for å slappe av. Vi hadde en litt oppgradert lugar (Colour Class).

Jeg tror kanskje jeg har tipset deg om denne tråden tidligere:
Kielfergen for dummies

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 12:08   #24
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Jeg har lest den tråden, noen. Jeg bare lurte på om det var ENDA mer jeg trengte å vite. :akutt kontrollfrik:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 12:10   #25
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Jeg leser av tråden i tråden at det kan bli fullt i badeland. Men nå reiser vi en lørdag utenom skoleferien, så kanskje det er håp om at det ikke er så mange unger der? Eller er det en latterlig tanke? Båten er jo ikke inne i Oslo igjen før etter skolestart mandag morgen, så jeg tenkte at det kanskje gjorde sitt til at det ikke var så mange barn med?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 12:25   #26
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

CAP er et aktivitetssenter rett ved jernbanestasjonen med kino, bowling, kafeer, restauranter etc. Kan være noe for guttungen.

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 13:57   #27
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Vi hadde det supert på kielcruise. Noe helt annet enn harrybåten til Køben eller fredrikshavn. Det meste er nevnt ser jeg. Vi syntes det var veldig fint å sitte i salongene på panoramadekket og spise frokost. De hadde ikke avansert frokost der, men enkle rundstykker og kaffe. Utsikten var flott.
Vi likte også showet som var der da vi reiste.
Maten var ok. Vi spiste lunsj på buffetrestauranten og spiste også på pizzarestauranten og på tapasbaren. Ikke noen voldsomme kulinariske høydepunkt, men grei mat som alle likte.
Å løpe på tredemølle med utsikt ut over sjøen var fint og det å deretter dusje og hoppe i boblebad og massasjestol var i grunnen veldig fint.
Lugaren vi hadde var bitteliten, men holdt i massevis for oss. TV med mange kanaler.
Det vi var uheldig med var lugarplassering like over et sted med høy musikk. Vi kunne hatt behov for ørepropper.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 14:05   #28
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Når vi dro åpnet badeland kl 12.00, så den dagen man er i land kan et tips være å gå tilbake til båten litt før alle andre og gå å bade da.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 14:09   #29
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Det vi var uheldig med var lugarplassering like over et sted med høy musikk. Vi kunne hatt behov for ørepropper.

Å, neeeei. Det er min store skrekk. Jeg er ekstremt tander på lyd når jeg skal sove. Særlig musikk og partybråk. Får håpe vi slipper unna.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 14:12   #30
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Har du veldig lett for å bli sjøsyk, så kan du fint bli det på en så stor båt og.

Ellers så var vi veldig fornøyde med turen, og vi er av den typen som skyr all inclusive og store folkemengder. Det var heller ikke overfylt noen plasser når vi reiste, det var på sommeren da.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 14:14   #31
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Har du veldig lett for å bli sjøsyk, så kan du fint bli det på en så stor båt og.

Jeg skal ta reisesyketabletter allerde før vi drar fra Oslo. Tar ingen sjanser. Litt dumt, for da kan jeg ikke drikke noe vin, men, men ... Det får så være. Foretrekker å være oppegående og ikke bare måtte stå ute i frisk luft under HELE overfarten.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 14:21   #32
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg leser av tråden i tråden at det kan bli fullt i badeland. Men nå reiser vi en lørdag utenom skoleferien, så kanskje det er håp om at det ikke er så mange unger der? Eller er det en latterlig tanke? Båten er jo ikke inne i Oslo igjen før etter skolestart mandag morgen, så jeg tenkte at det kanskje gjorde sitt til at det ikke var så mange barn med?

Vi tok båten i høstferien. Da gikk vi rett i badeland etter å ha satt inn bagasjen (tips jeg fikk her inne). Vi hadde badetøyet i egen bag. Først 30 min var vi der alene, og den timen vi var der var det veldig stille helt fram til de siste minuttene.

Utenom skoleferie skulle man tro det er stille og rolig.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 15:21   #33
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.112
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Pianobaren har gode skikkelige drinker. Som jeg drikker selv om jeg tar reisesyketabletter.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-14, 00:49   #34
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Jeg likte godt å stå ute på dekk idet vi seilte under Storebælt-broen. Det var litt kult faktisk, siden vi har kjørt over den før. Ellers liker jeg Kiel-fergen veldig godt, mye bedre enn DFDS. Stena er bare et transport-middel til Danmark for oss, barna pleier å like barnas båt, men Stena uten barnas båt er bare tragisk!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-14, 07:14   #35
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Vi har kost oss mye på Kieltur, men har absolutt begynt å passe på å ikke ankomme Kiel på Søndager fordi det er så kjedelig der da og hyggelig å rekke en liten shopping i Kiel når man har noen timer der.

Vi synes showet på båten er bra, fint treningsrom, kjekt å bade litt for minsten - selvom det er såpass lite der at det passer for barn best.

Jeg synes det meste har gått greit når vi har reist. Bestille parkering om man har bil kan være lurt. Eventuelt også bestille mat om man ønsker det. Vi liker også godt å spise på den italienske der, god og ikke så dyr mat

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-14, 08:10   #36
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Styr unna tapas på båten. Vi fikk i hvert fall tørre kjøttboller og kyllingvinger. Badeland med en gang dere kommer om bord er lurt, ja. Lite folk.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-14, 09:01   #37
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Men showet? Hva går det ut på?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-14, 09:06   #38
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Skal dere på Badeland, løp inn dit så fort dere er ombord. Senere blir det langt mer kaotisk.

Vi spiste på restauranten bak på båten (a la carte), der var det bra mat (i alle fall i 2010!) og rolige forhold. Kanskje ikke så aktuelt for en 12-åring som er på bursdagstur, men ungene våre likte det. De fikk til og med grønnsaker selv om de bestilte barnemeny

Du må ta deg en tur på tredemølle! Kult å løpe på mølle helt foran på båten med havet rundt deg på alle kanter :enkel å glede:

Det var kino på båten vi vare på (Var det Color Magic, montro??), ungene hadde glede av det.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-14, 09:15   #39
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.886
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Showet er ukjente artister (ofte utenlandske) som gjør coverlåter, gjerne temabasert. Vi har sett ett med eventyrtema, ett med noe musical-greier og ett med noe sirkusaktig. Det er høy lyd, musikk med veldig varierende kvalitet og veldig varierende prestasjoner på alle måter. Noe har vært bra, noe har vært redselsfullt. Og ja, det er forferdelig hvis du er uheldig å får lugar slik at du hører musikken. Da hjelper det ikke med sov-i-ro. Hele rommet ditt vibrerer i takt med musikken og det hjelper ikke å klage.

Ellers skjønner jeg av denne tråden hvorfor jeg synes denne båtreisen er kjedelig. Jeg har ingen interesse av å bruke masse masse penger på en slik tur, så derfor er tar vi verken spa-behandling, er i badeland eller spiser på de dyre restaurantene. Det koster rett og slett for mye for oss. Vi reiser da heller ikke på "cruise", men bruker båten som transport.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-14, 09:16   #40
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men showet? Hva går det ut på?

Jeg synes showet tok seg opp i takt med krengingene på båten (vi hadde ganske bra bølger en periode). Danserne hadde litt trøbbel med å holde koken. Ungene elsket det, men det var ekstremt høy lyd, syntes vi alle.

Det var sang og dans og grei kvalitet egentlig. Men ikke noe jeg hadde gått på hvis jeg skulle betalt ekstra liksom.

Vi var tidlig ute og fikk gode plasser.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no