Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg trenger en ny frisør - Sentralt i Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-19, 11:30   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Spørsmål

Jeg trenger en ny frisør - Sentralt i Oslo

Frisøren min har flyttet. Jeg innser at det kunne vært praktisk å finne seg en frisør i nærheten av jobb som har åpent utover ettermiddagene, i stedet for min lokale "9-17-salong med fullt på lørdager."

Er det noen som har en frisør å anbefale? En som er god på å gjøre mest mulig ut av helt vanlig hår som trenger striper og klipp, uten at det skal være så fancy eller kult? Og som gjerne holder til i Oslo sentrum eller ihvertfall langt t-banen gjennom sentrum?


Sist redigert av Timar : 21-04-19 kl 21:19.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-19, 13:12   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en ny frisør - Sentralt i Oslo

På Håret på Solli De er superflinke! De er opptatt av at det skal være avslappende og godt med en time hos frisøren. Særs lydhøre og prakker ikke på kunden noe kunden ikke ønsker av styles eller produkter. Jeg har fulgt daglig leder der over hele Oslo over tiår. Vel verdt det. Gode åpningstider. Trikk og buss rett utenfor. Kort til toget.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-19, 13:56   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger en ny frisør - Sentralt i Oslo

Cecilie Krogh hos Jan Thomas Studio på Frogner <3 (behrensgate i linken) Hun er supersøt og kjempeflink.
Jeg har enda til gode å ikke føle meg helt fantastisk når jeg går derfra. Har enda til gode å bli prakket på noe også, selv om jeg har kjøpt meg shampo og kur der (men da har jeg spurt selv). Trikken stopper rett ved.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-19, 19:03   #4
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger en ny frisør - Sentralt i Oslo

Oggy hos Chezz. Holder til i Pilestredet, ikke så langt unna Tinghuset. Anbefales på det varmeste.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-19, 19:43   #5
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger en ny frisør - Sentralt i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Oggy hos Chezz. Holder til i Pilestredet, ikke så langt unna Tinghuset. Anbefales på det varmeste.

Interessant. Jeg har også gått hos henne. Jeg har vært veldig fornøyd med resultatet når hun har tatt etterveksten, men jeg har aldri vært fin på håret når jeg har gått derfra, og jeg synes salongen og servicen har vært litt så som så.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-19, 21:05   #6
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger en ny frisør - Sentralt i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Interessant. Jeg har også gått hos henne. Jeg har vært veldig fornøyd med resultatet når hun har tatt etterveksten, men jeg har aldri vært fin på håret når jeg har gått derfra, og jeg synes salongen og servicen har vært litt så som så.

Rart at vi har forskjellig erfaring med samme frisør. Jeg synes jeg er kjempefin på håret når jeg går derfra.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-19, 21:14   #7
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en ny frisør - Sentralt i Oslo

Folk jeg kjenner skryter av Stuss ved Tinghuset, har ikke prøvd selv. Ellers er min fantastiske frisør Raad på Studio Alf i Bygdøy Allé hver mandag (til min frustrasjon), han er superflink og hyggelig!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-19, 21:44   #8
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.249
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Jeg trenger en ny frisør - Sentralt i Oslo

Avsporing - men det Divine skriver om å føle seg fin på håret når man forlater salongen syns jeg er viktig. Jeg syns det er mye slurv her.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no