Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sur, humorløs mamma?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-13, 10:06   #1
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sur, humorløs mamma?

I går holdt jeg nærmest på å kaldkvele svigermor. Hun kunne nemlig fortelle at hun og storebror hadde en hemmelighet.

Hun har kjøpt 17. mai fløyter til han som han skal få lov til å vekke meg og mannen med kl 07.00 i morgen.
Hun har altså da gitt 6-åringen vår lov til å lage full balluba i heimen klokken syv om morgenen. På en fridag. Hvor ingen trenger å stå opp tidlig. Og om da mot formodning lillebror skulle sove lenger enn til kl 06.30, så blir han da vekket av sin storebror kl 7. For det har bestemor lovet...


Jeg er nok sur og grinte, for den slags takler jeg dårlig. Fløyter er uteleke, og er absolutt ikke en metode for å vekke sine foreldre på om man ønsker blide og hyggelige foreldre resten av dagen..

I dag tidlig så var jeg først oppe med ungene. Begge to har hatt en runde med omgangssyken nå, og jeg har hatt 2 netter med lite og jevnt avbrutt nattesøvn. 6-åringen lirer da ut av seg at han gleder seg til i morgen, for da skal han gjøre noe som vi ikke vet.
Litt morgengretten som jeg er svarer jeg da; "Du skal ihvertfall ikke vekke mamma og pappa med fløyter klokken 7. Det vet jeg."

Og verden raste sammen. Krokodilletårer og hulking og "men bestemor har jo loooohovet"

Og jeg kjenner at jeg bare blir mer og mer sur på svigermor.

Såh.. Er jeg verdens kjipeste mamma som nå har ødelagt et pek gutten har planlagt? Humorløs som ikke tåler en morsom spøk?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 10:06   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sur, humorløs mamma?

Haha, det er nesten så jeg hadde stått opp kl. 6, hivd meg i bilen med unger og det hele og vekt svigermor.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 10:08   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sur, humorløs mamma?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Haha, det er nesten så jeg hadde stått opp kl. 6, hivd meg i bilen med unger og det hele og vekt svigermor.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 10:08   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sur, humorløs mamma?

Teite svigermor. Jeg er skikkelig morgengretten, og hadde blitt enda surere om noen hadde vekket meg med en fæl fløyte.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 10:08   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sur, humorløs mamma?

Fra spøk til alvor. Jeg vet ikke helt jeg. Tror jeg ville tenkt at det ikke var så himla gjennomtenkt av svigermor og tatt spøken med greit humør.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 10:08   #6
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sur, humorløs mamma?

Enig med Kokosnolle, jeg stemmer for å vekke svigermor!

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 10:08   #7
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sur, humorløs mamma?

Jeg synes kokosbolle har et godt poeng!

Og jeg skjønner veldig godt at du ble sur for den. Jeg synes du skal forklare svigermor rolig og behersket at det var en veldig dårlig idé, at dere trenger den søvnen dere kan få og at sønnen din ble lei seg fordi hun hadde foreslått noe som han ikke kunne se konsekvensen av og som du ikke vil at han skal gjøre.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 10:10   #8
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Sur, humorløs mamma?

Jeg er så trøtt og grinete om morran at det hasse blitt månelyst om det hadde skjedd her.

Men 6-åringen er jo så stor at han kan snakkes med om dette og forstå. Han kan helle bruke den hos svigermor.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 10:11   #9
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sur, humorløs mamma?

Jeg synes ikke svigermor har noe med å love noe slikt i det hele tatt. Når det er sagt, synes jeg jo kl 7 er såpass sent at kanskje hun tenkte dere uansett var våkne?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 10:12   #10
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sur, humorløs mamma?

Vel, jeg syns kanskje det var unødvendig å muligens ødelegge en sikkert nå viktig del av 17.mai for gutten. Det er ikke hans feil at Svigermor har dårlig form for humor rettet mot slitne småbarnsforeldre.

Personlig hadde jeg tenkt, la han nå få lov. Det er klokka sju, ikke klokka fem.
Og så tatt det opp med svigermor etterpå og så forklart gutten senere andet ikke kommer til å gjenta seg neste 17. Mai.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 10:12   #11
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sur, humorløs mamma?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Såh.. Er jeg verdens kjipeste mamma som nå har ødelagt et pek gutten har planlagt? Humorløs som ikke tåler en morsom spøk?

Ja, litt ...

Men kokosbolle sitt forslag er klart bra.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 10:14   #12
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sur, humorløs mamma?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes ikke svigermor har noe med å love noe slikt i det hele tatt. Når det er sagt, synes jeg jo kl 7 er såpass sent at kanskje hun tenkte dere uansett var våkne?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 10:16   #13
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sur, humorløs mamma?

Kan han ikke overnatte hos svigermor, vekke dem med fløyta og så kan dere sove til lillebror våkner? *løsningsorientert*
Ikke sikkert hun foreslår sånt flere ganger. Hun har sikkert glemt hvordan det er å ikke få sovet nok.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 10:16   #14
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sur, humorløs mamma?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes ikke svigermor har noe med å love noe slikt i det hele tatt. Når det er sagt, synes jeg jo kl 7 er såpass sent at kanskje hun tenkte dere uansett var våkne?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 10:16   #15
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sur, humorløs mamma?

Jeg hadde blitt helt akutt rasende dersom jeg hadde blitt vekket av 17. mai-fløyte, samme når det skjedde - hvis jeg faktisk sov - så det hadde virkelig ikke vært noen morsom situasjon for ungen som prøvde seg på denne "spøken". Jeg fatter ikke at noen kan synes dette er en morsom ting å få en unge til å gjøre, ikke bare fordi det er en veldig ubehagelig måte å bli vekket på, men fordi det fort blir en potensielt ganske ubehagelig reaksjon fra de voksne. Fryktelig dårlig start på dagen, vil jeg si.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 10:19   #16
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sur, humorløs mamma?

Jeg hadde blitt lynforbannet (kort lunte og sliten om dagen) Særlig hvis minstemann for en gang skyld sov lenger enn kl 6.
Stemmer for kokos sitt forslag!

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 10:20   #17
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sur, humorløs mamma?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Som barn våknet jeg da vel aldri senere enn 7 på 17. mai, var jo spent og det var mye lyd? I tillegg har de jo et yngre barn. Vi har knapt vært oppe etter 7 noen helligdag de siste 8 årene. Og så skal man jo opp og ut? Vi skal opp 6 imorgen, men jeg skjønner jo at ikke alle starter dagen 8.

Men jeg synes absolutt ikke svigermor har noe med dette altså. Jeg tenker bare at hun kanskje tenkte dere uansett var oppe.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 10:20   #18
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sur, humorløs mamma?

Dere skulle sovet hos meg hele gjengen. Vi blir vekket hvert bidige år på 17.mai klokken 04.00 av korpset som har "frokost" noen hus nedenfor. De spiller først en marsj. Så ler de og prater og hoier i ti minutter. Så spiller de en marsj til. Så spiser de og ler og hoier. Så spiller de en marsj til. Og sånn holder de det gående helt til vi uansett må stå opp for å rekke å være på skolen klokka 08.00. En skarve guttunge med fløyte høres ut som verdens mykeste våkning spør du meg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 10:21   #19
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sur, humorløs mamma?

Det er ikke sikkert at hun tenkte lengre enn til at dere nok likevel er våkne og oppe da, tenker jeg? Men hun kunne da uansett hørt med deg først, synes jeg. Hva med å ha en vekkerklokke inne hos storebror stilt på en senere tid, og si at han kan gjøre det da, dvs vekke den av dere som fortsatt sover på det tidspunktet?

Avsporing: klokken syv i morgen har jeg levert korpsmann og -barn på oppmøtestedet etter frokost, og er i ferd med å kle på lillesøster og meg selv bunader etc. . Kos deg med rolig 17. mai, håper dere får til et kompromiss med storebror !

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 10:22   #20
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.996
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sur, humorløs mamma?

Jeg tenker at det kan være greit å si til svigermor at det er kjempekoselig at hun og storebror har hemmelige planer og finner på hyss sammen - hjemme hos dem. Kanskje hun vil ha ham på overnatting?

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no