Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nye venner-tråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-07, 19:29   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Nye venner-tråd

Det er kanskje flere enn meg som ønsker å utvide bekjentskapskretsen litt, så jeg lager en felles tråd.
Jeg har mange gode venner på jobben som jeg også omgås på fritida, men det kan bli litt tett i blant, og som innflytter kunne jeg godt tenke meg å bli kjent med flere her jeg bor.
Jeg er 29 år, gift, jobber som lærer, har en sønn på fire år og bor i Drammen. Vi er en flerkulturell familie. Jeg ønsker å bli kjent med noen å finne på noe med sammen med barna i helgene, å trene med eller rett og slett å shoppe/ gå på kafé med.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 19:39   #2
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye venner-tråd

Kjempe bra tråd Gremli.

Vi er også innflyter her og vil gjerne bli kjent med noen her på Aurskog-høland, Skedsmo, Fetsund, Sørum osv!

Jente 28 år, er gift, han er 33 og har 3 små troll. Jente på 7, gutt på 4 og jente igjen på 2 år.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).

Sist redigert av Azi : 14-09-07 kl 20:16.
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 20:12   #3
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye venner-tråd

Flott tråd Dette er noe av det beste med å bo i utlandet - terskelen for å få nye venner er så mye lavere. Det holder at man møter noen i parken, gjennom barselgruppen, eller at mennene er kollegaer.

Jeg har et prosjekt for denne høsten: Om 1 uke flytter det inn et par med en ettåring i etasjen over Jeg fantaserer om playdates, kaffepauser og *stjerner i øynene* vekslende barnevakttjenester (Man kan jo enkelt passe hverandres barn med babycall) Wish me luck!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 20:14   #4
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nye venner-tråd

Lykke til Kif. Håper de innfrir.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 20:19   #5
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye venner-tråd

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Lykke til Kif. Håper de innfrir.

Vel, våre andre barnevakter/drikkekammerater/jordmor/kaffepausere bor i 4 etg, så dette har jeg gjort før. Men disse er innflyttere fra nabolaget, og ikke utlandet. Det gjør "approachen" litt vanskeligere.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 20:21   #6
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nye venner-tråd

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Vel, våre andre barnevakter/drikkekammerater/jordmor/kaffepausere bor i 4 etg, så dette har jeg gjort før. Men disse er innflyttere fra nabolaget, og ikke utlandet. Det gjør "approachen" litt vanskeligere.

Du har ikke like gode rutiner da?
Du kan jo spille dum utlending. Spørre de om hjelp til noe?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 21:53   #7
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye venner-tråd

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Du har ikke like gode rutiner da?
Du kan jo spille dum utlending. Spørre de om hjelp til noe?

Jeg ER dum utlending!
Jeg kan jo tilby "the ultimate sacrifice": hjelpe dem med å flytte ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 21:54   #8
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nye venner-tråd

Da syntes jeg du strekker deg langt. Men kommer jo ann på hvor desperat du er da...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 20:09   #9
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye venner-tråd

Dytter.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 20:23   #10
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye venner-tråd

Denne tråden var lur.
Jeg har veldig lyst å finne meg noen venner i Bergen, flytta hit for ett år siden og har vært litt for travelt opptatt med jobbing til å finne ut/tenke over at jeg egentlig savner en (noen) venninne(r) å skravle, gå på kafe med, shoppe med eller gjøre andre jenteting sammen med. Jeg jobber i et mannsdominert yrke, og det er veldig hyggelig, men vanskelig å finne seg venninner når det ikke er jenter der.
Litt om meg, 28 år mor til en liten røver på to og et halvt og samboer med en annen røver på 26. Jeg liker å skravle(men setter også pris på dypere samtaler og diskusjoner), hekle/håndarbeid, trene, shoppe, og har litt dilla på tekniske duppedingser og data..

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 20:49   #11
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye venner-tråd

Nye bekjentskaper er alltid hyggelig !

Jeg er 30 år, mannen min 32. Gift, gutt på 7, gutt på snart 5 og jente på 2. Bor i et lite, gammel og koselig hus i Sandefjord.
Jeg er veldig glad i skravling og diskusjoner, mat, trening, shopping, alt som spirer og gror. Interiør er morro, akvariegalskapen min krever jeg ikke at andre skal dele men den er en del av meg.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 20:52   #12
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nye venner-tråd

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Nye bekjentskaper er alltid hyggelig !

Jeg er 30 år, mannen min 32. Gift, gutt på 7, gutt på snart 5 og jente på 2. Bor i et lite, gammel og koselig hus i Sandefjord.
Jeg er veldig glad i skravling og diskusjoner, mat, trening, shopping, alt som spirer og gror. Interiør er morro, akvariegalskapen min krever jeg ikke at andre skal dele men den er en del av meg.

Bare litt nysgjerrig.. er du fra Sandefjord?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 21:40   #13
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye venner-tråd

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Bare litt nysgjerrig.. er du fra Sandefjord?

Ja det er jeg.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 21:50   #14
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye venner-tråd

For en flott tråd, skulle gjærne vært rl venner med dere alle, men det blir litt vanskelig siden Norge er et ganske langsstrakt land.
Jeg har ikke så mange gode rl venner. Lille Ru er min beste vennine, henne har jeg truffet på nettet, så jeg er sikker på det er flere her inne som er mulige å bli gode venner med. De fleste andre vennene mine har jeg enten vokst i fra (gift og barn kontra single), eller så bor de på andre kanter av landet.

Jeg er 31 år, gift og har en gutt på snart tre år. For tiden studere jeg i Trondheim, men skal flytte til Bergen til jul. (Vel bor strengt tatt i Bergen også, komplisert...)

GeekyGirrrl: Hvilket mannsdominert-yrke? Kanskje vi kan treffes en gang?

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 22:12   #15
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nye venner-tråd

Slenger meg med på denne tråden. Jeg blir ikke så lett kjent med nye da jeg er litt sjenert.

Jeg er innflyttet bergenser. Jeg er 29 år (hvert år ), gift og har to barn på 6 år og 2 mnd.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 23:27   #16
SandraLinn
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Telemark
Innlegg: 16
SandraLinn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nye venner-tråd

Dette er første innlegget mitt, og det er kanskje dumt å starte her
Men jeg vil gjerne ha flere venner...
Telemarking, alene med fire gutter og har jaggu blitt 32 år

__________________

SandraLinn og guttegjengen
( -96, - 97, - 03 og -06)
SandraLinn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 00:05   #17
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye venner-tråd

Jeg synes det var et lurt sted å starte!

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 00:31   #18
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye venner-tråd

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Dytter.

Jeg har ikke flyttet...

(men har muligens nytt mobilnummer).

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 10:33   #19
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye venner-tråd

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

For en flott tråd, skulle gjærne vært rl venner med dere alle, men det blir litt vanskelig siden Norge er et ganske langsstrakt land.
Jeg har ikke så mange gode rl venner. Lille Ru er min beste vennine, henne har jeg truffet på nettet, så jeg er sikker på det er flere her inne som er mulige å bli gode venner med. De fleste andre vennene mine har jeg enten vokst i fra (gift og barn kontra single), eller så bor de på andre kanter av landet.

Jeg er 31 år, gift og har en gutt på snart tre år. For tiden studere jeg i Trondheim, men skal flytte til Bergen til jul. (Vel bor strengt tatt i Bergen også, komplisert...)

GeekyGirrrl: Hvilket mannsdominert-yrke? Kanskje vi kan treffes en gang?

Det hadde vært kjempe hyggelig å møttes, jeg jobber innenfor IT bransjen og der er det litt glissent med jenter

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 10:38   #20
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye venner-tråd

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Slenger meg med på denne tråden. Jeg blir ikke så lett kjent med nye da jeg er litt sjenert.

Jeg er innflyttet bergenser. Jeg er 29 år (hvert år ), gift og har to barn på 6 år og 2 mnd.

Hadde vært hyggelig å møttes, jeg er litt sjenert jeg og men kommer seg når jeg blir husvarm

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no