Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Norwegian, når finne billige billettar?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-13, 23:19   #1
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Norwegian, når finne billige billettar?

Vi skal til Barcelona i september 2014 og eg ser at Norwegian no har opna for bestilling av billettar denne månaden. Men prisane er ikkje spesielt lave!
No ligg det på 11-12 000 tur-retur Bergen for to voksne og tre barn med direktefly.
Bør eg ha is i magen og vente eit par månader, eller blir det ikkje billigare enn det er no?
Når pleier Norwegian å legge ut billigbillettar? 6 mnd før avreise? 3 mnd før? Eller blir dei lagt ut allereie no, 9 mnd før?

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-13, 08:17   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norwegian, når finne billige billettar?

Vi har ikke erfaring som tilsier at rutefly blir billigere, men det kan hende billettene blir lagt ut på kampanjepris. Jeg hadde ventet litt på en kampanje om dere ikke skal eller må reise i skolens ferie. Hva med SAS og andre? Ikke sikkert de er så mye dyrere, mulig en mellomlanding.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-13, 08:27   #3
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Norwegian, når finne billige billettar?

http://www.momondo.no/multicity/?Sea...false&NA=false


Nå tok jeg bare tilfeldige datoer i september, men….

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 08:52   #4
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Norwegian, når finne billige billettar?

Eg har sett dei samme avgangane på gortogate, gnuri.
Det er mulig å få det ein god del billigare enn med Norwegian, men då må vi fly via London og vente ni timar der. Ni timar er fryktelig lenge når ein reiser med tre barn!

I dag har Norwegian starta storby-kampanje som gjelder ved reise mellom 9.desember 2013 og 31.april 2014. Der er det masse billige billettar til Barcelona. Heilt nede i 299 kr ein veg!
Det kan jo vere at det dukkar opp ein ny sånn kampanje i februar/mars som gjelder fram til september, men eg veit ikkje om eg vågar å ta sjansen på det. Eg kan jo også risikere at det ikkje dukkar opp noko og at vi dermed ender opp med endå dyrare billettar enn det eg kan få no.
Ikkje enkelt det her!

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 09:04   #5
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Norwegian, når finne billige billettar?

Ni timer venting er jo helt skrekkelig. Jeg bare så på det øverste treffet i søket mitt som var direkte

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 12:13   #6
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norwegian, når finne billige billettar?

Jeg tok ikke sjansen og bestilte billetter nå. Vi fikk ekstremt billige billetter ned, da, tidligere i høst, så da tålte vi å betale litt mer opp igjen. Det ble uansett bare vel 9000 t/r for oss 5, i skoleferien.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 12:20   #7
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Norwegian, når finne billige billettar?

Av erfaring varierer prisene til Norwegian veldig. Vi betalte 1100 t/r pr person til London (reiser på søndag) i april. Har i løpet av høsten sett de samme billettene nede i 598 kroner t/r. Jeg tenker sånn at noen ganger er jeg heldig, noen ganger ikke.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no