Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Florida i juni/juli

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-15, 20:08   #1
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Florida i juni/juli

Vi tenker å bestille tur til Florida neste sommer. Pga permisjonsreglene for skolene her i kommunen, så kan vi ikke dra utenom skoleferien. Derfor tenker vi å reise siste uke i juni, og to første i juli.
Naboene er nå i Orlando, og de kan melde om 40 grader og 100 % luftfuktighet. Meget hett og klamt...
Er det noen som har erfaring med å reise til Floria på denne tiden av året?
Eller er det noen som har den perfekte reiserute å dele?
Vi vurderer faktisk å droppe Disney world pga ekstreme mengder med folk og umenneskelig lange køer. Tenker å få med oss andre severdigheter, og noen dager/ netter i Miami.
Barna vil være 4, 8 og 13 år.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-15, 21:12   #2
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Florida i juni/juli

Jeg var i Orlando for et par uker siden. Helt absurd varmt ja. Det var som å gå i en badstu. Jeg var bare på en kort jobbreise, men den lille tiden jeg tilbragte utendørs var en god påminner om at midtsommer ikke er tiden for Florida. Har vært der i desember, februar, april og juli tidligere.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-15, 21:17   #3
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Florida i juni/juli

Det er mange her inne som har reist dit og flere tråder om temaet eksisterer fremdeles.

Vi har vært der to ganger de siste tre årene. Det er definitivt glovarmt og superklamt, men det er fullt mulig å avklimatiseres til den typen vær også. Det er ekstra klamt inne i sumpen i Orlando, så å leie hus ved sjøen (Tampaområdet) og heller kjøre inn til Orlando og ta inn på hotell de dagene man tenker å bruke på parker er et fornuftig tips. Vi har bodd i Orlando begge gangene, det er litt tilfeldig da planen egentlig var å bo i Tampa sist. I Orlandoområdet får man svært leid hus med basseng til en billig penge.
Leiebil er en nødvendighet i Florida, slik jeg ser det. Det er relativt store avstander som dekkes ganske radig med egen bil.

Vi dro til Florida første gang når eldste var fire år og enebarn. Da var vi i SeaWorld, Bush Gardens og Legoland. Vi har enda ikke vært i Disney World, av de grunnene du skisserer, men også fordi vår eldste ikke er spesielt opptatt av Disneyfigurer. Mulig vi tar turen neste gang vi reiser over. Man bør jo se det . Legoland er genialt for en på fire, for eldre barn er den kanksje ikke så spennende, men den var definitivt gull for fireåringen vår den gangen. Universal er mest for de som er litt større. Dit skulle vi sist, men så fikk eldstemann øregangsbetennelse på grunn av all badingen, så da rakk vi det faktisk ikke . Min bror med barn (8 og 11) var i Universal og hadde det fantastisk! Det er også flere badeland man kan dra i. Jeg har kun vært i Aquatica, som er Sea Worlds badeland, og det er begynt å bli ganske slitent, men har et ok område for små barn.

Jeg synes dog det var litt pæs med ettåring (som vi hadde med sist) i den ekstreme varmen, og det er ikke noen optimal ferie for en så liten unge, men fra fire år er det supert. Og jeg anbefaler ikke å være nygravid, heller .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-15, 22:10   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Florida i juni/juli

Jeg har studert og bodd der i fire år, Orlando, og kan skrive under på at det er svært så fuktig og varmt der. Men det er i grunnen liten forskjell på juli og august altså. September er i grunnen like varm den også. Klærne er våte av svette og klistret seg til kroppen. Det er som å møte en vegg av varme når du går ut av flyet.

Men, Florida er flott, og det er så uendelig mye mer enn Disney, plastikk og parker. Flotte strender og mye fint å se og oppleve.

Men, ja, lange køer i parkene, det må man være forberedt på. Likevel tenker jeg også på å dra til Florida sommerstid pga skole og ferie.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-15, 22:41   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Florida i juni/juli

Ja, det er varmt, men slett ikke uutholdelig. Jeg ville ikke droppet parkene. De er utformet slik at det alltid er et lekeområde med vann slik at man kan få avkjølt seg. Med fastpass slipper man mye kø.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-15, 22:44   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Florida i juni/juli

Jeg hadde valgt kombinasjon av parker og strandliv/bading. Man må jo ikke gå i alle parkene.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-15, 22:44   #7
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Florida i juni/juli

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, det er varmt, men slett ikke uutholdelig. Jeg ville ikke droppet parkene. De er utformet slik at det alltid er et lekeområde med vann slik at man kan få avkjølt seg. Med fastpass slipper man mye kø.


Enig i det! Man bør velge seg ut noen parker å dra i! Det er jo fantastisk gøy for store og små .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-15, 22:45   #8
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Florida i juni/juli

Vi har vært i Florida i juli to ganger, en gang i Orlando og en gang på badeferie. I Orlando var det skikkelig klamt, men det gikk helt fint. Langs kysten gikk det helt fint, i overkant varmt i vannet bare. Vi var på vestkysten.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-15, 22:49   #9
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Florida i juni/juli

Ja, jeg må bare få si at varmen, den blir man fort vant til. Ja, det er varmt og ja, det er klamt. Men etter en stund merker man ikke at det er så "ekstremt" og man kler seg etter forholdene (i shorts og singlet), drikker vann og blir godt avkjølt (nesten litt vel mye) på en restaurant/butikk/innendørs eller lingnende med jevne mellomrom.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-15, 22:55   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Florida i juni/juli

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Ja, jeg må bare få si at varmen, den blir man fort vant til. Ja, det er varmt og ja, det er klamt. Men etter en stund merker man ikke at det er så "ekstremt" og man kler seg etter forholdene (i shorts og singlet), drikker vann og blir godt avkjølt (nesten litt vel mye) på en restaurant/butikk/innendørs eller lingnende med jevne mellomrom.

Stemmer. Det var kaldt å sitte på tre timers forelesning i air condition, så etterhvert lærte jeg å ta med meg en genser i alle fall.

Men jeg ville valgt et bosted med basseng, det er et must i mine øyne. Jeg hadde basseng alle stedene jeg bodde (flyttet mye som student i løpet av de årene). Da klarer man seg greit. Og ha alltid med vannflaske og drikk nok.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-15, 23:26   #11
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Florida i juni/juli

Jeg er i Universal i dette øyeblikk og kan melde om 35 grader, 70% luftfultighet og ja, det er varmt, men ikke uutholdelig. Du blir vant til varmen på et par dager. Var på Daytona i går, det var rett og slett kaldt! 24 grader i vannet og det blåste. I Mexicogulfen er det 31 grader - veldig mye bedre.

Du må drikke mye vann! På restaurantene er det kaldt ja.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 03:28   #12
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Florida i juni/juli

Vi er i Cape coral nå, og har vært her i snart 4 uker. Dette er 3.dje året vi prøver dette. Trives godt her, kort vei til strendene, og siden vi er på vestkysten så er det over 30 grader i sjøen. Deilig! Vi er ferdig med parkene, så den deler har jeg ikke så mye erfaring med, men vi deler opp dagen. Vi leier hus, så vi har eget badebasseng. Vi starter dagen der, etter lunsj går vi gjerne på shopping. Så er det stranden rundt 4 tiden. Da er den værste varmen over. Men det er varmt her, så mye drikke, solkrem, caps og solbriller er utrolig viktig.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 08:54   #13
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Florida i juni/juli

Vi skal dit i starten av august, godt å høre at man venner seg til varmen. Vi skal først til NY og kjører nedover i løpet av en del dager, håper vi får akklimatisert oss på veien! Har akkurat bestilt parkbilletter, som koster det hvite ut av øyet, men det er primært derfor vi er i akkurat Orlando, så det var ikke noen vei utenom. Valgte bort Magic Kingdom etter mange og lange overveielser, to dager i Universal i stedet, pluss Kennedy Space center. Har sett den siste tiden (av FB-statuser) at MK er ekstremt tett befolket og varmen er heftig, høres ut som Universal er noe mindre pes. I tillegg er våre barn ganske store og ganske så opphengt i HP, så vil unngå at vi føler vi bare løper gjennom. Express pass gjelder dessverre ikke for noen av HP-rides'ene, så det tror jeg kanskje vi dropper. Heller være der veldig tidlig rett etter åpning.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 10:10   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.984
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Florida i juni/juli

Akseliane: vi var i Florida i månedsskiftet juli/august i fjor. Det var definitivt varmt, men helt overkommelig. Og så gjør dere lurt i å prioritere Universal fremfor Magic Kingdom. Særlig hvis kule berg- og dalbaner står på prioriteringslista. (Jeg holder faktisk Simpson som en av mine favoritter, selv om opplevelsesattraksjonene i Harry Potter-landene også var fantastiske.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 10:11   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.984
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Florida i juni/juli

Universal har en god app som forteller om kø på samtlige attraksjoner. Den var nyttig og relativt presis.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 10:13   #16
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Florida i juni/juli

Så supre tips, gull verdt. Skal søke opp noen gamle tråder her også.

Leie hus med bil og basseng har vi absolutt tenkt til ja. Ser det er basseng i nesten alle husene man kan leie. Fint å høre at man ikke dør av varmen.

Vi må nok ha med oss noen av parkene, men tror virkelig ikke vi orker Disney. Det kan hende vi gjør det når barna er enda eldre, og tåler kø og folkemengder litt bedre.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 10:13   #17
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Florida i juni/juli

Tips til rides med lange køer. Om dere kan dele dere, så gå fremst i køa og si "single rider, no bags". Da får du plass nesten med én gang, da de ønsker å fylle opp alle tomme seter. Da var 90 min ventetid på HP-riden da vi var der. Mannen min ventet i tre (!) minutter ved å bruke SRNB-trikset.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 10:16   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.984
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Florida i juni/juli

Universal hadde da egne køer for single riders, hadde de ikke?

Både mannen og jeg brukte disse på attraksjoner hvor ungene var for små (137 cm var den magiske grensa på Universal, og begge mine var under det ... vi har lovet dem en tur tilbake når de begge er over 137.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 10:19   #19
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Florida i juni/juli

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Universal hadde da egne køer for single riders, hadde de ikke?

Hadde de? I så fall må de køene ha vært svært korte da vi var der, for både mannen min og venninna mi brukte SRNB hele tiden og bare suset gjennom attraksjon etter attraksjon.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-15, 10:20   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Florida i juni/juli

På Hogwarth er jo køen en del av attraksjonen. Jeg sto i den selv om jeg ikke skulle kjøre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no