Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kenwood Major, kjøpe ny eller reparere?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-11, 19:45   #1
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kenwood Major, kjøpe ny eller reparere?

Jeg har en snart 4 år gammel Kenwood Major. Måtte levere den inn fordi eltekroken satte seg fast i maskinen. Fikk i dag vite at dette ikke dekkes av garantien fordi det vist nok var en brukerfeil. Uansett, reparasjonen kommer seg på 1000 kr. Jeg har ved ett tilfelle tidligere hørt en rar lyd fra motoren på den, men jeg tror ikke det er noe galt.
Spørsmålet er om jeg skal koste på den 1000 kr og håpe på at den kan brukes i mange, mange år til, eller skal jeg kjøpe en ny til 2000? Jeg blir ikke enig med meg selv. Garantien går jo snart ut så fremtidige reparasjoner må jeg betale selv også.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 21:03   #2
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kenwood Major, kjøpe ny eller reparere?

Brukerfeil? Det skjedde med vår, vi fikk det på garantien. Forøvrig mer krøll med maskina enn jeg hadde forventet.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 22:13   #3
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kenwood Major, kjøpe ny eller reparere?

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Brukerfeil? Det skjedde med vår, vi fikk det på garantien. Forøvrig mer krøll med maskina enn jeg hadde forventet.

Gjorde du? Det irriterer meg skikkelig at jeg må betale det selv. Har hørt om flere som har hatt dette problemet, om det er så enkelt å gjøre en slik feil synes jeg de burde ta det på egen kappe ja. Kan jeg spørre hvor du kjøpte maskinen?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 23:42   #4
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kenwood Major, kjøpe ny eller reparere?

Elkjøp, Mo i rana.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no