Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor har det blitt av?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-18, 07:59   #41
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har det blitt av?

Blanke er obligatoriske i Oslo - du får ikke levere svarte på fyllingen mer.

Det er nok for at folk skal unngå sånne katastrofer som denne tråden beskriver.

Så omtenksomt!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-18, 09:04   #42
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor har det blitt av?

I vår familie er klassikeren 5 år gammel. Da overbeviste min onkel min far (som har parkinson, og derfor kan røre litt) om at flaxloddet hans IKKE hadde en gevinst på 100 000, så han kastet det. Vi fant det aldri igjen.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-18, 09:11   #43
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.204
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har det blitt av?

Moren min lot aldri faren min glemme krystall-lysekronen etter farmor som han kastet i søppelsjakten.

Det var ikke et uhell engang. Han syntes bare den var stygg. Men de var verdt mye.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-18, 10:10   #44
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor har det blitt av?

3 poser med sko forsvant på mystisk vis da vi hadde container hjemme ett år og hadde storopprydding i kjelleren. Heldig vis tilhørte de fleste parene ungene og mannen.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-18, 11:02   #45
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor har det blitt av?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Blanke er obligatoriske i Oslo - du får ikke levere svarte på fyllingen mer.

Det er nok for at folk skal unngå sånne katastrofer som denne tråden beskriver.

Så omtenksomt!

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-18, 11:04   #46
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor har det blitt av?

Oppdatering: Goretex vintersko, helt bevisst kjøpt litt for store til minstemann i fjor for at de skulle holde til tidlig vinter i år, også bortevekk.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-18, 11:26   #47
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.807
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor har det blitt av?

Det er noen år siden nå.
Men de fineste, beste penskoene jeg noen gang har hatt forsvant på mystisk vis en desember. (Skoene ble kjøpt i Berlin. Tråklet rundt halve byen på jakt etter en skobutikk som solgte damesko i små størrelser. De passet perfekt og kostet en halv formue. Men de var verdt det.) Jeg tipper at jeg da har brukt skoene på julebord,og hatt dem i en vanlig plastpose som jeg bare lot ligge i gangen, og mannen har trodd det var søppel som ble tatt med ut for å kaste.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-18, 12:33   #48
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.481
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor har det blitt av?

Vi har hatt mange poser med sko og klær i gangen til fretex i det siste og jeg begynner å bli litt skeptisk siden mine og jentungens pensko ikke er å finne for tiden. Sist brukt i en bursdag for tre uker siden og ikke utenkelig fraktet hjem i en pose... Hennes er nå så som så, men mine er skikkelig gode. Og knalldyre men fordelt på antall år er de verd det, forteller jeg pappa som faktisk betalte dem, for jeg tror faktisk jeg fortsatt boded hjemme dengang vi lilel julaften oppdaget at ejg ikke hadde passelige sko og min tante som jobbet i skobutikk fant frem aktuelle par og jeg og pappa var der sånn like før (eller etter?) stengetid og prøvde de aktuelle. Det var de dyreste som var gode, men de er altså derved trolig 20 år gamle og FORTSATT gode. Så jeg håper enda at de dukker opp....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-18, 12:59   #49
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har det blitt av?

Og jeg som trodde det bare var hos oss dette skjedde. Absolutt alt vintertøy, slalomklær, sko osv. gikk til fretex da vi flyttet, de andre posene, med klær vi ikke skulle ha, de ble med i flyttebilen.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-18, 13:50   #50
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har det blitt av?

Jeg har mistet en skolett en gang i vinter, på toget. Den falt ut av veska, da, jeg hadde den ikke på. Og det var en sånn perfekt sko, den passet til ALT, og var komfortabel!

Nå ligger den som er igjen og håner meg på soverommet. For som kjent:

- Den som mister sin ene hanske
er heldig i forhold til den
som mister den ene
og kaster den andre
og finner den første igjen!

(Piet Hein)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-18, 13:50   #51
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.096
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor har det blitt av?

Jeg har i grunnen ikke mistet noe særlig. Men jeg har en svigerfar som kaster villig vekk. Så han har kastet den spesialbestilte messinggardinstangen til svigermor (grisedyr), for den hadde han ikke bruk for. Han har også kastet en utesklie for småbarn som vi spurte om de kunne ta vare på for oss i ett år ("jaaada, ikke noe problem"), og alle panteflaskene vi hadde spart på i lang tid.

Også kjenner jeg en som somlet bort en vaskemaskin.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-18, 13:57   #52
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.357
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor har det blitt av?

Her letes det nå etter skibuksen til minste, kjøpt i rikelig str for å vare mer enn en halv sesong. Samt hettejakke med navn og klubblogo. Sistnevnte kan være i en av de ørti svømmehallene hun frekventerer på trening og stevner. Førstnevnte kan være gjenglemt på påskefjellet, ca. 10 minutter før den varme, lange sommeren slo til og alt av vintertøy ble lagt bakerst i hukommelsen.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-18, 14:08   #53
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.907
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor har det blitt av?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Og jeg som trodde det bare var hos oss dette skjedde. Absolutt alt vintertøy, slalomklær, sko osv. gikk til fretex da vi flyttet, de andre posene, med klær vi ikke skulle ha, de ble med i flyttebilen.

Oh my, da ble det vel mye handling på dere etterpå.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-10-18, 14:09   #54
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har det blitt av?

Noen som fant flotte ting på Fretex, i den minste, håper det kom noen som virkelig trengte det til gode! #enslagstrøst

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-18, 14:16   #55
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor har det blitt av?

Smertefullt å lese tråden.

Jeg finner ikke igjen smykket jeg fikk til dåpen. Et hjerte som jeg er utrolig glad i. Er redd det har havnet på gulvet og så i støvsugeren.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-18, 14:40   #56
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.481
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor har det blitt av?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har mistet en skolett en gang i vinter, på toget. Den falt ut av veska, da, jeg hadde den ikke på. Og det var en sånn perfekt sko, den passet til ALT, og var komfortabel!

Nå ligger den som er igjen og håner meg på soverommet. For som kjent:

- Den som mister sin ene hanske
er heldig i forhold til den
som mister den ene
og kaster den andre
og finner den første igjen!

(Piet Hein)

6 år etter at vi flyttet og jeg "fikk bare med meg en ene av de svarte sandalene med høl som er fine til bruk i sommerselskaper og egentlig helt perfekte gode, ecco og rett for meg, så jeg nekter å kaste den, for den må jo være her et sted egentlig) dukket den andre opp i sommer

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-18, 14:40   #57
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.481
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor har det blitt av?

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Smertefullt å lese tråden.

Jeg finner ikke igjen smykket jeg fikk til dåpen. Et hjerte som jeg er utrolig glad i. Er redd det har havnet på gulvet og så i støvsugeren.

Jeg finner ikke korset vi kjøpte til dåpen til eldste. Han hadde det, søstra hadde det.. vi måtte kjøpe nytt til yngste skulle døpes.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-18, 14:55   #58
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.684
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor har det blitt av?

5000 kr er fortsatt sporløst borte etter at jeg for 8 år siden la dem i baklomma, skiftet bleier på minsten, tisset og et par ting til. Totalt 20 minutter.Mulig de forsvant i do, men 5000 i sedler er jo litt...

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-18, 15:40   #59
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.488
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har det blitt av?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Blanke er obligatoriske i Oslo - du får ikke levere svarte på fyllingen mer.

Det er nok for at folk skal unngå sånne katastrofer som denne tråden beskriver.

Så omtenksomt!

Og for at folk skal sortere skikkelig og ikkje bare kaste sekker i «brennbart».

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-18, 21:45   #60
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har det blitt av?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Og for at folk skal sortere skikkelig og ikkje bare kaste sekker i «brennbart».

Kanskje litt det også.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no