Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Varme kjoler som passer til jobb

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-19, 16:55   #21
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.249
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Varme kjoler som passer til jobb

Lanulva kjolene var fine, ørlitegranne for sexy på jobben kanskje...eller kanskje bare på MG

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-19, 17:11   #22
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varme kjoler som passer til jobb

Alpaca Society er konk! Og jeg har gått glipp av opphørssalget?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-19, 17:29   #23
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varme kjoler som passer til jobb

Jeg har en blåveisblå ullkjole fra Kristine Vikse du kan få kjøpe billig - den er ganske plain - litt innsvinget. Usikker på om den er M eller L

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-19, 17:47   #24
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Varme kjoler som passer til jobb

Noa Noa hadde noen veldig fine basic ullkjoler i fjor, og de kostet ikke så forskrekkelig mye heller. Men nå finner jeg dem ikke.
Det nærmeste de har er i 90 % bomull og 10 % kasjmir.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-19, 17:51   #25
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varme kjoler som passer til jobb

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg har en blåveisblå ullkjole fra Kristine Vikse du kan få kjøpe billig - den er ganske plain - litt innsvinget. Usikker på om den er M eller L

Jeg er ikke så blå av meg i klesveien, men blåe isblokk kan gå bra. Gjerne bilde!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-19, 19:21   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varme kjoler som passer til jobb

Tulip og Tatamo har vel også en del fine




Jeg er jo varm av meg, og unngår de tykke kjolene av den grunn

Ellos:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 04-01-19 kl 19:27.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-19, 19:44   #27
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Varme kjoler som passer til jobb

Jeg kjøpte denne kjolen fra Elle&Il i høst. Den har innsving i livet, skjulte lommer i sidene, og er i tettstrikket merinoull som ikke nupper.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-01-19, 21:33   #28
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varme kjoler som passer til jobb

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg fikk denne Mette Møller-kjolen i bursdagsgave fra mannen - ser dessverre at det er litt utplukket i størrelser på salget. Den er ikke all verdens tykk, men i god ull.

Hvordan er den det i str.
Jeg fikk omslagsmodellen av min man i min str Aog den passet perfekt. Lurer på om jeg kan ha 38 i den der eller må opp....

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-19, 21:36   #29
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varme kjoler som passer til jobb

Den er veldig fin, men skjønner ikke om man må ha en topp under pga mellomrommet mellom knappene i front?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-19, 21:42   #30
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varme kjoler som passer til jobb

Mye fint her. Jeg har et nydelig grått ullskjørt selv.
http://www.iisofnorway.com/woodling

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-19, 21:48   #31
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varme kjoler som passer til jobb

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Alpaca Society er konk! Og jeg har gått glipp av opphørssalget?

De har småsalg nå og da i Vollsveien selv om de er konk! Annonseres på facebook

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-19, 22:36   #32
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varme kjoler som passer til jobb

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Hvordan er den det i str.
Jeg fikk omslagsmodellen av min man i min str Aog den passet perfekt. Lurer på om jeg kan ha 38 i den der eller må opp....

Vil tro du kan ha 38, men du er jo bedre utstyrt i front enn meg, om jeg husker rett. 36 passer til flate meg.

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Den er veldig fin, men skjønner ikke om man må ha en topp under pga mellomrommet mellom knappene i front?

Jeg må ha noe under fordi jeg ikke tåler ull rett mot kroppen (f.eks. en pologenser ), men de åpningene går ikke så langt ned at bh-en vises eller noe.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-19, 22:56   #33
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varme kjoler som passer til jobb

Takk Bluen, går opp ett nr.
Er litt foran der serru....

Under kjoler bruker jeg nesten alltid underkjoler, så da spiller forresten ikke sånne huller noen rolle for min del da Daffy.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no