Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-13, 15:46   #21
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ja, jeg skal absolutt øve og øve. Er blitt mye flinkere i det siste. Men hvordan i huleste klarer man å flette pariserfletter og andre innviklede greier på SEG SELV??

Jeg klare fint å flette på meg selv, men noen ganger legger jeg på sofaen med hodet over armlenet, da er det enklere å flette french eller dutch-braid på seg selv.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 15:53   #22
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.207
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Men hvordan i huleste klarer man å flette pariserfletter og andre innviklede greier på SEG SELV??

Man øver. Og har et annet grep om håret enn man ville hatt om man flettet andre. Det hjelper å se på videoer på YouTube av folk som fletter seg selv, altså.

For meg består forskjellen i at når jeg fletter andre, så har jeg håndflatene opp. Når jeg fletter meg selv, så har jeg håndflatene ned.

Men som alt annet: Øve, øve.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 16:30   #23
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?

Skulle ønske jeg var flink til å ordne håret til vesla, men det blir bare vanlige fletter stort sett. Den 17. fikk på et vis til to kinafletter. (Heter det for det?).

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 18:52   #24
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?

Med en som nekter å ha annet enn hestehale og en som virkelig hater å børste håret i det hele tatt blir det jo enkelt for meg. Hun som hater børsting har heldigvis lue til bunaden, så da så hun jo ganske fin ut på 17. mai likevel.

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-13, 20:41   #25
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?

Jeg, ehh... skal vi se, gredde det kanskje? Tviler egentlig på det også.

Mikro er altså 2 år gammel, vi klippet henne nylig slik at hun har hår til nakken omtrent, det er fortsatt tynt babyhår med litt krøll, uaktuelt å flette, et hadde blitt en fem cm lang flette som var på tykkelse med en blyant...

Jeg forsøkte å sette et lite skaut på henne, men det forsvant av før jeg fikk sukk for meg.

Selv har jeg skaut til bunaden min, og etter toget oppdaget jeg at jeg fortsatt hadde håret i en strikk under der (som jeg altså setter oppi for å hindre at jeg knytter fast så mye løshår når jeg knytter det på meg...) så i det hele tatt.... ikke mye fancy hår på noen av oss denne 17. mai

Vi får se om hun får lenger hår til neste år, og hvorvidt hun utvikler et gram av tålmodighet eller toleranse for at noen vurderer å ta på håret hennes eller i det minste gre det... Også passe på å begynne å kle på oss i tide så glemmer jeg sikkert ikke strikken i håret i farta...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no