Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Peiling på parfyme?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-13, 08:53   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Peiling på parfyme?

Jeg er lite jålete. Lite peiling på parfyme og sminke og alt dette her.

Jeg har i alle år brukt parfymen clinique happy. Esker den. Klarer ikke bytte.. Men har likevel lyst å prøve noe nytt...

Men har noen et forslag til en annen jeg kan prøve..?

Hva er din favoritt?

(Happy er for den som ikke vet en lett, krydderblomsterligaktig sommerlig parfyme, jeg blir dårlig av tunge parfymer, som f,eks chloe-parfyme, eller chanel no.5 o.l)

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 09:41   #2
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.056
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Peiling på parfyme?

Prøv denne neste gang du er innom et parfymeri

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 09:43   #3
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Peiling på parfyme?

Clean duftene, lukter som ren bomull, vasket tøy etc. Jeg liker happy og også Lacoste femme.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 09:54   #4
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Peiling på parfyme?

Jeg bruker La Prairie Cellular Energizing Body Spray.Herlig og frisk og ingen tung duft.Det er som navnet sier en body spray, ingen parfyme. Begynte aa bruke den da jeg var babymamma fordi jeg ville ha en lett duft, og har ikke byttet etterpaa.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 09:57   #5
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Peiling på parfyme?

Det er så forskjellig hva en parfyme lukter og hvordan den lukter på deg, så du bør jo ta noen prøver i parfymeri før du bestemmer deg.

Men jeg er som deg, dårlig på tunge dufter, trenger noe friskt.

Jeg bruker parfmye daglig og har pt. Marc Jacobs "Daisy Eau so fresh", Gucci "Envy Me" og Dolce & Gabanna "Light blue" stående. Armani, Chloé har flere gode dufter og.

Happy liker jeg og, forresten.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 09:58   #6
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Peiling på parfyme?

Ja, stor forskjell paa dufter paa ulike personer. Ogsaa stor forskjell paa duften etter et par timer. Altsaa pröve först.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 14:01   #7
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Peiling på parfyme?

Takk. Skal ta turen og lukte litt på det dere anbefaler.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 14:14   #8
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Peiling på parfyme?

Jeg liker godt One fra Calvin Klein

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 14:25   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Peiling på parfyme?

Søsteren min lukter alltid sommer og friskt og nydelig, og når jeg prøver hennes parfymer lukter jeg myggspray.
Så ja, test parfymene først.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 15:14   #10
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.121
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Peiling på parfyme?

Jeg liker alle disse runde fra DKNY! Friske og fine.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 15:22   #11
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Peiling på parfyme?

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Jeg bruker parfmye daglig og har pt. Marc Jacobs "Daisy Eau so fresh", Gucci "Envy Me" og Dolce & Gabanna "Light blue" stående.

Jeg har den første og siste som Bomull nevner her, og liker begge godt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 15:29   #12
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Peiling på parfyme?

Kjøpte akkurat denne og er strålende fornøyd.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 17:14   #13
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Peiling på parfyme?

Versache Woman lukter kjempegodt, friskt og rent.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no