Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

PC-veske til 15,6"

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-13, 08:37   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

PC-veske til 15,6"

Jeghar måttet krangle på jobben for å få ny pc. den kom i morges. Sjefen min er veldig fornøyd med å ha skaffet meg så stor pc. Jeg er glad for pcen og innser at jeg må skaffe meg en ny pc-veske. Så nå trenger jeg hjelp. Kan noen finne kule pc-vesker til så store pcer som 15,6''?

Jeg ønsker meg veske og ikke sekk. Hvis jeg bruker sekk, så må jeg ha veske i tillegg og jeg har ikke egentlig lyst til å dra på to ting. Eller er det det jeg burde gjøre?

Please.

Bare et lite tips om gode søkesider hvor man kan legge inn størrelse på pcen vil være til hjelp.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no