Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sjampo og hårkur til eldste

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-13, 16:20   #1
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sjampo og hårkur til eldste

Eldste, snart 12 år, sliter med hår og hodebunn.

Hun har langt hår. Det blir gjerne fett innerst, men resten er veldig tørt. Hun svømmer minst to ganger i uka, og håret bærer preg av det.

Så har hun veldig (!!) tørr hodebunn. Det flasser veldig, ser jeg.

Så hun trenger sjampo og hårkur. Kanskje balsam også?

Hva velger vi?

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 16:23   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shampo og hårkur til eldste

Jeg har hår som slites av helt andre grunner, og jeg er veldig fornøyd med Redken All Soft. På tredje året nå.

Lær henne å kun shamponere nær hodebunnen, og ikke i lengdene. De får shampo nok uten at den "gnikkes inn". Omvendt med balsamen, kun i lengdene, ikke nær hodebunnen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 22:36   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shampo og hårkur til eldste

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har hår som slites av helt andre grunner, og jeg er veldig fornøyd med Redken All Soft. På tredje året nå.

Lær henne å kun shamponere nær hodebunnen, og ikke i lengdene. De får shampo nok uten at den "gnikkes inn". Omvendt med balsamen, kun i lengdene, ikke nær hodebunnen.

Bestiller du på nett? I så fall, hvor?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 22:44   #4
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shampo og hårkur til eldste

Vi bruker Aco til atopikeren som er veldig tørr i hodebunnen. Bruker også Aco gel i hodebunnen etter vask og ellers ved behov. Gjør ikke håret klissete eller fett.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 22:55   #5
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjampo og hårkur til eldste

Nisim shampoo - den blå for tørr hodebunn, er helt fantastisk til tørr hodebunn, den fungerer virkelig godt.

Du kan lese mer om serien her

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-13, 11:26   #6
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjampo og hårkur til eldste

Eldste fikk anbefalt en renseshampo hos frisøren, men jeg husker ikke hva den heter.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-13, 11:36   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjampo og hårkur til eldste

Jeg har tørr, flassende og kløende hodebunn hver gang jeg bruker noe annet enn KMS Headremedy Shampo. Anbefaler den varmt.
Guttene har hatt mye problemer med hodebunnen de også, men de også har blitt fine etter de begynte å bruke KMS.
Og bruk en balsam som tilfører fuktighet, men ikke nærme hodebunnen. Prøv å bare ha balsam i lengdene. Jeg bruker for tiden Sebastian Hydre, men den er ikke så god at jeg føler jeg vil anbefale den. Helt grei.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-13, 15:40   #8
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjampo og hårkur til eldste

Det som er litt pussig med hodebunnen hennes, er at den ser glinsende og fet ut, samtidig som det flasser i stort monn.
Dagen etter hårvask ser det fett ut innerst og tørt og "brusete" ytterst.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no