Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvor ofte kjøper du ny laptop og mobil?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-11, 18:20   #41
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte kjøper du ny laptop og mobil?

Jeg har min 5. mobiltelefon, og i gjennomsnitt skulle det bety ny telefon i underkant av hver 3. år. Når jeg har byttet er det fordi jeg har mistet telefonen eller at telefonen begynner å bli dårlig/ødelagt.
Jeg tror det er cirka det samme hyppighet på bærbare PCer også, men når vi kjøper ny, har det vært fordi kapasiteten har begynt å bli veldig dårlig eller fordi PCen har blitt ødelagt.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 18:31   #42
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.007
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte kjøper du ny laptop og mobil?

Jeg skal få meg ny mobil snart. Min iPhone3 som jeg er så glad i har jeg bare hatt i to år, og den har vært så trofast! Den har vært i gulv og asfalt ufattelig mange ganger, og i do en gang og noen ganger i sneen. Men den har fortsatt og virke. For noen måneder siden falt den i gulvet for ørtende gang og glasset knuste. Jeg skyndtet meg å sette noe tape over, og den fungerer som bare det. Men nå synes sjefen min at jeg måtte få meg ny, så da så. Jeg gleder meg vel litt til å slippe å se gjennom tapen.

Jeg har en mac hjemme som jeg har hatt i seks år snart. Den fungerer bra, og jeg har til og med fått installert Lion på den, så jeg satser på at den varer en stund til. Laptopen fra jobben er også snart seks år gammel, og "alle" lurer på hvorfor jeg ikke får meg en ny. Det ville jeg nok gjort hvis jeg skulle ha brukt den til annet enn mail og surfing, men det er det den blir brukt til. Da kan jeg jo overleve med at det går som sirup innimellom og at internet explorer kræsjer et par ganger om dagen.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 18:37   #43
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte kjøper du ny laptop og mobil?

Når de klikker. Det vil si ca hvert annet år tror jeg, muligens noe lengre for dataen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 18:39   #44
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ofte kjøper du ny laptop og mobil?

Hvert femte år på begge sist. Håper det går fem år nå også.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 20:22   #45
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte kjøper du ny laptop og mobil?

Mobiltelefon pleier jeg å skifte med ca 18 måneders mellomrom. Laptop (har kun gjennom jobben), skiftes ved behov, ca annet hvert år. Jo mer jeg farter rundt med den, jo kortere varighet er min erfaring.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 20:35   #46
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte kjøper du ny laptop og mobil?

Jeg bytter laptop og mobil når de går dukken. Jeg orker ikke å skifte for å skifte

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no