Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Erfaringer med Amway?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-10, 18:27   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Erfaringer med Amway?

Jeg har blitt forespurt om jeg vil registrere meg sin ABO (?) hos Amway. Det kosta visst rundt 200 kr i året og jeg får da rett til å kjøpe Amway-produkter til innkjøpspris - og eventuelt selge de videre. Jeg kommer IKKE til å selge videre siden jeg har mer enn nok med Tupperware, men det kan kanskje være aktuelt til eget bruk. Men hvordan er produktene og prisene der? Ved første øyekast virket det temmelig dyrt, men Amway er jo kjempepopulært i andre land, så det er sikkert bra produkter? Er det noe som er spesielt bra som jeg bør teste ut? Jeg er først og fremst interessert i produkter til rengjøring, klesvask osv. Sminke osv er ikke aktuelt.

Alle erfaringer mottas med takk. Jeg blir automatisk skeptisk når jeg må betale for å få lov til å handle et sted...

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 09:04   #2
Hildeogtor
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 1
Hildeogtor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Erfaringer med Amway?

Hei
Har nå testet flere av Amway's rengjøringsprodukter og er veldig tilfreds. Tøyvask og skyllemiddel er helt topp. Lite forbruk av pulver/veske pr vask og økonomisk da det er drøyt i bruk.
Rengjøring går lettere, og for meg virker midlene bedre enn mye annet.

Hildeogtor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 09:26   #3
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med Amway?

3 år gammel tråd.
Jeg har aldri skjønt "rengjøring går lettere" med et spesielt merke. Det er kjipt uansett.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 09:29   #4
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Amway?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

3 år gammel tråd.

Tenkte det samme.

Jeg har vaskehjelp, kanskje ikke det mest økonomiske, men du verden så deilig.

Og hun får bestemme selv hva hun vil vaske med, hun skriver handleliste, vi handler. Easypeasy.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no