Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-07, 12:02   #141
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Opprinnelig lagt inn av guniss

Men om noen har tips på hvordan jeg skal få snuppa til å spise mat, kom gjerne med de Det er nesten sånn at jeg ikke orker ORDNE mat lenger, til henne. Men det må jeg jo.

Polarbrød, helst grovt, men også fint, kan være et alternativ. Lomper med eller uten pålegg har vært en stor hitt her. Noen ganger med skinke, eller ost, leverpostei, røkelaks og rømme, eller simpelthenn smør, bittelitt sukker og kanel. Jeg synes jo det hørtes motbydelig ut når jeg først hørte om det, men barn har gjerne andre preferanser på smak enn oss voksne. Og jeg spiser faktisk lompe med røkelaks, rømme og vårløk, det er snacks.
Grove vafler eller pannekaker, gjerne med grønnsaker i (det er uendelig mye man kan putte grønnsaker i, hvis de kamufleres ved at de kjøres i stavmixeren foreks.).
Frokostmuffins.
Det finnes en frokostblanding som heter 4 korn pluss, fra Axa, den inneholder havre, rug, hvete og bygg, og er i tillegg beriket med rugkliflak. 4 g. sukker, 3 g. fett, 15 g. fiber og 320 kcal.
Det kan jo være et alternativ og, sikkert gjerne med en liten dasj sukkerfritt syltetøy fra helsekosten.
Havregrøt, eggerøre, omelett.
Yoghurt m/frø.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 12:52   #142
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?



Jeg lå faktisk i natt og lurte på hva dette tegnet … egentlig heter, og hadde tenkt til å spørre om det her i dag. Så er det jo bare å lese nugattitråden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 13:21   #143
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg har blitt påvirket til å tørre å gi tydeligere utrrykk for hva jeg mener ( uttrykker meg ofte så rundt i kantene IRL at jeg blir svimmel av meg selv...)

Sånn er jeg også. Men ikke på nett. Jeg øver.

Opprinnelig lagt inn av SiwH, her.

Tror ikke jeg har endret noe særlig ennå. Noen tips er det å hente, da. Men så har Haugtussa nettopp lært meg at Nugatti ikke er sunt og så jeg som har trodd at nøtter var bra


Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ikke? Vi har nå hatt vafler til frokost minst 5 ganger.

Og det går an å gjøre dem sunne. Ha i grovmel og mindre sukker.

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

I starten av svangerskapet spiste jeg skive med smør OG nugatti

Det er den eneste måten man kan spise Nugatti på - med smør under. Skikkelig meierismør.

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Våre særs veloppdragne og lydige barn vet at det bare er Nugatti, evt sjokomelk lørdag og søndag, og det fungerer helt greit. Storebror ble helt kulerund i øynene for noen julaftener siden, da nugattiboksen stod på frokostbordet. HVA?! Det var jo ikke lørdag.

Sånn er det her også.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no