Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken vaskemaskin?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-16, 20:04   #1
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilken vaskemaskin?

Vaskemaskinen vår er ødelagt, skittentøyskurven er proppfull og det er fire dager til jul. Jeg trenger ny maskin asap, og jeg ser at jeg sannsynligvis må bruke mer penger enn jeg har lyst til så da vil jeg i det minste ha en maskin jeg blir fornøyd med.
Minimumskrav:
- 1600 omdreininger
- 8 kg kapasitet
- hurtigprogram
- bra ullprogram
- mulighet fot tidsstyring
- levering før jul
- prisen må være overkommelig

Hvilken maskin bør jeg velge?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-12-16, 20:18   #2
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin?

Jeg ville uten tvil gått for denne, med AddWash, sånn ekstra dør hvor du kan putte inn det du har glemt. Jeg har hatt sånn et par måneder nå og kommer aldri til å klare meg uten igjen. http://www.elkjop.no/product/hviteva...05ow#tab-specs

Om de kan levere før jul, kan jeg dog ikke garantere, men sender over sympati i bøtter og spann, for vaskemaskin MÅ man ha.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-16, 20:31   #3
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin?

Vi endte opp med en Samsung addwash i sommer. Vi har en 9kg maskin. Elkjøp på Lørenskog har stort lager og super service, det er verdt å ta turen dit (og Mathias som jobber med hvitevarer viste seg å være ekstremt kunnskapsrik, og slik blir jeg i godt humør av)


Ja, og så anbefaler jeg Samsung'en.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-16, 22:24   #4
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin?

Jeg bestilte den like gjerne på nett nå. Det var mulig å velge levering 23.des på formiddagen mot et tillegg i prisen så da blir det ikke så mange dagene skittentøyet får hopet seg opp.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-12-16, 23:15   #5
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Jeg bestilte den like gjerne på nett nå. Det var mulig å velge levering 23.des på formiddagen mot et tillegg i prisen så da blir det ikke så mange dagene skittentøyet får hopet seg opp.

good choice. men kanskje ikke den julegaven man ønsker seg aller mest.... Kjipt med vaskemaskiner som ryker rett før jul, ass!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-16, 23:23   #6
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin?

Håper du blir fornøyd med maskinen, ihvertfall, når det først skulle være så galt!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-17, 17:56   #7
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin?

Nå har vi hatt den en liten stund og vi er veldig fornøyde. Men jeg lurer veldig på om den skal være slik at døren står på vidt gap når den er åpen? Døren svinger helt opp når jeg åpner den og det er ikke mulig å lukke den inntil uten at den svinger opp igjen. Jeg er ikke vant til det fra de maskinene jeg har hatt før og lurer derfor på om vi ikke har fått vatret den skikkelig.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-01-17, 17:58   #8
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin?

Jeg kjøpte ny i fjor. Det står i bruksanvisningen at døren og vaskemiddelskuffen skal stå åpen for å tørke.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-17, 18:00   #9
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin?

Ja, det er jeg med på. Men det er ikke mulig å ha den mindre enn 90 grader åpen.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-01-17, 18:01   #10
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin?

Jeg mener det er likt her, døra står aldri inntil.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-17, 22:42   #11
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin?

Det er likt på vår splitter nye Samsung. Døra spretter opp igjen, og må lukkes skikkelig for å ikke sprette opp igjen. Det var ikke sånn på den 3,5 år gamle maskinen vi reklamerte på. Så da skal det sikkert være slik.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 10:00   #12
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin?

Ok, da skal jeg slutte og mase på mannen om at han må vatre den på nytt.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no