Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Film/tv-serier på iPad?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-12, 20:01   #1
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Film/tv-serier på iPad?

Vi har gjort det innredningsmessige sjakktrekket å ha gjesterolle/tv-stove i same rom, for å sleppe å ha tven i stova. Stort sett er eg godt nøgd med denne løysinga, men ikkje akkurat i kveld. Vi har nemlig overnattingsgjester som er i bryllup, og som dermed ikkje underheld oss, medan sovesofaen på tv-stova er ei oppreidd dobbeltseng med alle tinga til gjestene våre oppi. Sidan eg saknar tv i kveld, lurer eg på:

Kor kan eg streame tv/laste ned film til iPad, lovleg? Eg betaler gjerne, men kan godt tenke meg å kunne kjøpe einskildfilmar, ikkje måtte teikne langvarige abonnement ala voddler/ TV2sumo. Finnst det nokon slike apper eller nettsider?

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 20:28   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Film/tv-serier på iPad?

iTunes? De har filmer hvertfall (kan leies eller kjøpes), men ikke tv tror jeg. NRK nett tv kan også brukes på iPad.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 20:41   #3
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Film/tv-serier på iPad?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

iTunes? De har filmer hvertfall (kan leies eller kjøpes), men ikke tv tror jeg. NRK nett tv kan også brukes på iPad.

Ja, eg såg nyhetene på nett-tv på NRK, men der var det ikkje noko spennande resten av kvelden.

iTunes finn eg ikkje utav

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 21:04   #4
Solsikken
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 46
Solsikken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Film/tv-serier på iPad?

Hvis du har Altibox kan du få alle kanalene på iPad eller pc via Chill.

Solsikken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 21:04   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Film/tv-serier på iPad?

Du finner flere programmer her, det er ikke bare live tv: http://m.nrk.no/m/nett-tv/liste.jsp

For å leie film på iTunes går du bare inn på iTunes, velg movies (helt nederst på skjermen), trykk på filmen du vil ha, og trykk der det står rent. Så må du taste inn passordet, og da kan du se film.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 21:34   #6
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Film/tv-serier på iPad?

Takk! Eg skal prøve både iTunes og chill.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no