Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[Filmanbefaling] - Piratene

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-12, 10:51   #21
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Filmanbefaling] - Piratene

Godt å høre. Denne står på programmet i morgen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 12:51   #22
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Filmanbefaling] - Piratene

Vi har også lyst å se denne.
Sikkert gøy for store og små.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 13:06   #23
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Filmanbefaling] - Piratene

Vi skal se denne i påska. Har vært planlagt siden vi så traileren da vi var på kino og så Pus med støvler.

Ang kinovanthet, så er min minste ganske kinovant, men like fullt en vandrer. Vi går helst på kino når filmen har gått en stund, for da er det mindre sal og færre folk. Etter en times tid MÅ han nemlig røre litt på seg, og da er det greit at det ikke sitter folk rett foran oss. Jeg pleier uansett å være kjip når jeg kjøper billetter på nett - bestiller slik at det er ett ledig sete mellom oss og de opptatte setene, eller ett sete inn fra kanten etc. Da får han i alle fall den plassen å marke litt på om det skulle bli fullt ellers.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 14:26   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Filmanbefaling] - Piratene

Er det noe poeng i å se denne i 3D? Er effektene bra nok?

Gutta mine sitter alltid putt stille. Personlighet har nok mye å si, I presume.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 15:11   #25
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Filmanbefaling] - Piratene

Jeg syns egentlig de er for små til å gå på kino hvis de vandrer rundt i salen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 15:38   #26
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Filmanbefaling] - Piratene

Her går den bare på nrosk og i 3D
Jeg,mann og gudmora til unegen har ikke 3D syn så kan ikke dra ,og jeg vil og se den :furte:

tror jeg må å kjøre 10 mil sørover og se den der ilag med ungene

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 16:12   #27
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Filmanbefaling] - Piratene

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns egentlig de er for små til å gå på kino hvis de vandrer rundt i salen.

Jeg er egentlig enig. Men jeg frarøver den ene noe ved å måtte vente på at den andre skal bli moden nok, så da legger jeg heller til rette ved å gå på forestillinger med lite folk. Jeg har ingen muligheter for barnevakt til den ene mens jeg tar den andre på kino.

Det er forøvrig stor forbedring bare på et halvår (ca en forestilling i måneden), og det er mulig å snakke til ham, roe ham ned og ha ham på fanget. Så ikke den verste vandreren altså.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 16:18   #28
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Filmanbefaling] - Piratene

Det er vel ingen som forventer at det skal være musestille på barneforestillinger, men jeg har flere ganger opplevd at folk har med barn som åpenbart er altfor små til å ha utbytte av filmen. Når de da får lov til å vase fritt rundt i salen mens de leker og snakker høyt, syns jeg det er rimelig irriterende.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 16:21   #29
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Filmanbefaling] - Piratene

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er vel ingen som forventer at det skal være musestille på barneforestillinger, men jeg har flere ganger opplevd at folk har med barn som åpenbart er altfor små til å ha utbytte av filmen. Når de da får lov til å vase fritt rundt i salen mens de leker og snakker høyt, syns jeg det er rimelig irriterende.

Forståelig. Det hadde jeg nok funnet irriterende selv. Det gjør ikke min. Han bare henger litt på setene, evt går litt fram og tilbake mens han ser på skjermen. Men det er jo greit at det ikke sitter noen i de setene han henger på, da.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 21:37   #30
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Filmanbefaling] - Piratene

Jeg så at damen ved siden av fniste litt da jeg delte ut formaninger til flokken på fem i forgårs. "vi husker reglene, sant?" "jaaaa, tante. Ikke prate, ikke bråke. Ikke rope." "Helt riktig. Og hva er det vi IKKE skal gjøre med godteposene når de er tomme? Ikke blåse dem opp og sprekke dem, sant?"

Og jommen gikk det riktig fint.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 23:50   #31
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Filmanbefaling] - Piratene

Poly:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 15:00   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Filmanbefaling] - Piratene

Jeg og barna må ut av huset siden jeg blir sprø av oppussingsmarerittet her, så jeg kjøpte nettopp billetter til oss tre på denne filmen. Begynner kl. 16.30. Vi gleder oss.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 15:53   #33
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Filmanbefaling] - Piratene

Vi har sett denne nå. Den var godt likt av begge to (4,5 + 8 år) og de synes ikke den var skummel. Storebror synes det var lite 3D effekter i den, og jeg er enig, man kan godt se denne i 2D uten å gå glipp av noe.


Det er første gang på år og dager som jeg har sett 3 D film. Reklamen for filmen Journey 2 før filmen, gav meg smak på hvordan 3 D effekter virkelig kan være (og at det har gått fremover siden jeg såg en 3 D film på tivoli for mange år siden ), så den fikk jeg veldig lyst å se...

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 18:44   #34
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Filmanbefaling] - Piratene

Den var veldig morsom.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 18:47   #35
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Filmanbefaling] - Piratene

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Poly:

Jag kan fortelle at godteposeeksempelet IKKE var tatt ut av løse luften... Har vært på kino med den gjengen før. (det var ikke en av mine!)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 18:52   #36
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Filmanbefaling] - Piratene

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jag kan fortelle at godteposeeksempelet IKKE var tatt ut av løse luften... Har vært på kino med den gjengen før. (det var ikke en av mine!)

Det var helt opplagt i mitt hode - og ikke mindre morsomt (for meg) av den grunn.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 21:33   #37
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Filmanbefaling] - Piratene

Det soundtracket er det festligste jeg har vært utsatt for på lenge. Stor stas!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 21:40   #38
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.036
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Filmanbefaling] - Piratene

Storebror var på kinobursdag igår, og de så denne. Det var visst poppis.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no