Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Broen sesong 3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-15, 20:38   #21
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Broen sesong 3

Jeg og reagerte på at ungene ikke sa noe da tv gikk av.
Trodde Henrik var med i en svingersklubb uten kone men med godkjenning av dama til å holde på. Så ja her og har vi vært spørsmålstegn helt til savnetmappe kom opp.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-15, 21:13   #22
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.858
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Broen sesong 3

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Trodde Henrik var med i en svingersklubb uten kone men med godkjenning av dama til å holde på. Så ja her og har vi vært spørsmålstegn helt til savnetmappe kom opp.


Det trodde vi også. Det blir spennende å se hva som skjer videre.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-15, 23:10   #23
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.645
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Broen sesong 3

Hva tror dere er linken til Claes & stalkeren og mordhandlingen? Clars drepte jo sin egen far.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-15, 23:28   #24
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.413
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Broen sesong 3

Er mordene et slags kunstprosjekt, tro?

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-15, 08:27   #25
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 3

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Hva tror dere er linken til Claes & stalkeren og mordhandlingen? Clars drepte jo sin egen far.

Kven er det da? :forvirra:

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-15, 08:35   #26
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 3

Litt forvirra, er han store kunstnaren far til barnet til Jeanette uten at Marc veit om det?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-15, 08:36   #27
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Broen sesong 3

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Kven er det da? :forvirra:

Forfatteren/foredragsholderen og begravelsesbyrådamen. Der er det mye creepy going on, kjenner jeg.

Ellers er det flere karakterer jeg ikke skjønner linken til enda, men sånn var det jo i sesong 1 og 2 også. Det kommer, det kommer.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-15, 08:37   #28
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 3

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Kven er det da? :forvirra:

Han "karismatiske" foredragsholderen og ho crazy som drive begravelsesbyrå og ville ha seg åt over kistene.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-15, 08:39   #29
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.267
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Broen sesong 3

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Litt forvirra, er han store kunstnaren far til barnet til Jeanette uten at Marc veit om det?

Han vet om det, han skjønte jo hvor Jeanette var. De har ikke snakket om at de skal ha barn overhode, og denne litt spesielle surrogativarianten forklarer det.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-15, 08:40   #30
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 3

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Han "karismatiske" foredragsholderen og ho crazy som drive begravelsesbyrå og ville ha seg åt over kistene.

Nei no har eg verkeleg gått glipp av noko. Tullar de med meg eller? kva episode var dette? Å ja, kanskje gårsdagens? Den har eg ikkje sett.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-15, 08:41   #31
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 3

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Han vet om det, han skjønte jo hvor Jeanette var. De har ikke snakket om at de skal ha barn overhode, og denne litt spesielle surrogativarianten forklarer det.

Ja, sjølvsagt. Det var han som fikk stoppa pengebagen den gongen også ikkje sant?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-15, 08:42   #32
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 3

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Nei no har eg verkeleg gått glipp av noko. Tullar de med meg eller? kva episode var dette? Å ja, kanskje gårsdagens? Den har eg ikkje sett.

Det var gårsdagen det med forsøk på sex på kista ja Men det var forrige, eller før der igjen, episode han blei introdusert og putta ei pute over hovudet til faren.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-15, 15:37   #33
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.267
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Broen sesong 3

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Ja, sjølvsagt. Det var han som fikk stoppa pengebagen den gongen også ikkje sant?

Jepp. Etter forrige episode lurte jeg på hvem som passet på henne og hvorfor, det fikk vi jo svaret på i går.

Han med puta og faren og den gale groupien med begravelsesbyrå dukket opp i forrige episode. I går fikk vi vite at han er eksmannen til han som passer på Jeanette.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-15, 22:19   #34
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Broen sesong 3

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jepp. Etter forrige episode lurte jeg på hvem som passet på henne og hvorfor, det fikk vi jo svaret på i går.

Han med puta og faren og den gale groupien med begravelsesbyrå dukket opp i forrige episode. I går fikk vi vite at han er eksmannen til han som passer på Jeanette.

Eksmannen til den fake-gravide kona, ja.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-15, 10:06   #35
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.267
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Broen sesong 3

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Eksmannen til den fake-gravide kona, ja.

Nettopp. Det manglet en "til kona" i setningen min ser jeg.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-15, 22:50   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 3

Nå har jeg omsider fått sett siste episode. Jeg lurer aller mest på én ting: Får vi virkelig svaret på alt vi lurer på ved sesongslutt? Etter de to forrige sesongene satt jeg igjen som et spørsmålstegn. Er det serieskaperens stil, dette her?

Jeg lurer selvsagt på hvem og hvorfor alle de folka er drept, men jeg lurer enda mer på hvor familien til Henrik er, og jeg lurer kjempemye på hva som skjedde med Saga i barndommen.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-15, 23:01   #37
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.413
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Broen sesong 3

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Er mordene et slags kunstprosjekt, tro?

Ha, fikk jeg rett? ☺️

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-15, 23:04   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 3

Har ingen av dere en teori om familien Norén? Så har jeg noe å gruble på til mandag kveld!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-15, 23:09   #39
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 3

I gode gamle krim-dager var det jo vanlig at det framkom noen hint hist og her utover i episodene. Man satt i sofaen i påsken og diskuterte hvem morderen kunne være og hvorfor. Er det helt slutt på sånt nå? Vil ikke produsentene at seerne skal være med? Er alt hemmelig til siste slutt? Er folk så kjappe til å trekke slutninger, og spres det sånn på nettet at det bare er dumt å hinte eller avsløre bittelitt?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-11-15, 12:16   #40
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Broen sesong 3

Jeg er helt blank, forstår egentlig ingenting i år. Løper inn hver gang jeg ser oppdateringer i denne tråden og håper på et eller annet hint.....

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no