Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Har du en TV-serie å anbefale meg?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-15, 11:34   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du en TV-serie å anbefale meg?

Jeg har stort sett ikke sett noe annet enn skandinavisk og engelsk krim på den fronten de siste 15 årene, men innser jo at det kan være ting jeg burde ha fått med meg?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 13:52   #2
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?

Har du Netflix? Jeg har nettopp begynt å se Gracie and Frankie og liker den godt. Og for en som har elsket både I`ll fly away og West Wing er det morsomt å se Sam Waterston og Martin Sheen som gammelt homofilt par.

Ellers er jeg glad i Glee. Det er jo for så vidt en ungdomsserie (jeg har sett den med jentene på 12 og 14), men jeg synes den har en del for de voksne også.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 14:57   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Har du Netflix?

Nei, men jeg kan for så vidt få. Takk for tips!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 15:12   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?

Jeg ser Justified for tiden. Elsk.

Og The League, men den er veldig puteflau, og kanskje ikke for alle.

Hva liker du da, annet enn krim?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 15:14   #5
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Hva liker du da, annet enn krim?

Det er det jeg ikke vet.

Takk for tips!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 16:02   #6
Snipp
Aktiv
 
Snipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2015
Innlegg: 142
Snipp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg har stort sett ikke sett noe annet enn skandinavisk og engelsk krim på den fronten de siste 15 årene, men innser jo at det kan være ting jeg burde ha fått med meg?

Da har du ikke fått med deg Dexter på Netflix. Pleier å slå an

Snipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 16:18   #7
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?

Opprinnelig lagt inn av Snipp, her.

Da har du ikke fått med deg Dexter på Netflix. Pleier å slå an

Takk for tips!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 16:28   #8
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.871
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?

Tenker du på å kjøpe serier på DVD e.l.? Og det skal ikke være krim? I såfall anbefaler jeg Doc Martin. Jeg elsker den serien.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 17:04   #9
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Tenker du på å kjøpe serier på DVD e.l.? Og det skal ikke være krim? I såfall anbefaler jeg Doc Martin. Jeg elsker den serien.

Jeg vet ikke helt hva jeg tenker ... Det kan gjerne være krim, altså, men sjansen for at jeg allerede har sett den er da større.

Takk for tips!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 17:13   #10
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?

Lie to me
Orange is the new black

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 17:25   #11
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?

Jeg har nettopp trålet gjennom L-word for fjerde gang. Når du skriver engelsk krim, mener du da britisk? I såfall er jo criminal minds, og csi las vegas (som er amerikanske) gode tips. Forsåvidt krim, men veldig spennende. Ellers har man jo the walking dead, glee, grey's anatomy (og private practice), House MD, True blood, game of thrones og Big Love.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 17:29   #12
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?

Sopranos
Breaking Bad
Six feet under
Homeland
The Americans
West Wing
House of cards
Mad men
Dexter
Lost

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 18:56   #13
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg har nettopp trålet gjennom L-word for fjerde gang. Når du skriver engelsk krim, mener du da britisk? I såfall er jo criminal minds, og csi las vegas (som er amerikanske) gode tips. Forsåvidt krim, men veldig spennende. Ellers har man jo the walking dead, glee, grey's anatomy (og private practice), House MD, True blood, game of thrones og Big Love.

Ja, jeg mener britisk. Takk for tips!

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Sopranos
Breaking Bad
Six feet under
Homeland
The Americans
West Wing
House of cards
Mad men
Dexter
Lost

Takk! Har faktisk lånt sesong 1 av på biblioteket House of cards og sett hele to episoder nå. Jeg skjønner jo at jeg henger litt etter, men den virker lovende.

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Lie to me
Orange is the new black

Takk!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 19:10   #14
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?

Narcos
The Affair
Masters of Sex

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 19:16   #15
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?

De to seriene jeg fikk mest oppheng på Netflix var jo Elementary og Løgner (Lie to me). Herlige! Og Prison Break. Tror jeg har sett hele serien pluss filmen 10 ganger.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 19:41   #16
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?

Elementary

Fringe er fantastisk The Affair også.

Game of Thrones er jo et must, hvis man takler volden. Den er rett og slett vanvittig bra og banebrytende.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 20:39   #17
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?

Prison Break
Homeland
True Detective

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 20:42   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?

Ja, selvsagt! Homeland og True Detective er et must

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 20:47   #19
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?

Homeland er også en sånn "sluke"-serie hos meg. Akkurat nå er jeg tom for gode serier på Netflix og har startet på Prison Break for 11. gang.


Sist redigert av Rabbit : 10-11-15 kl 21:19.
Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 21:11   #20
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?

Nå begynner lista å ta form her. Takk for tips!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no