Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken tv-serie synes du er best?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-09, 09:28   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken tv-serie synes du er best?

Jeg hadde også egentlig Entourage på listen, men det er jo bare Ari som teller.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 09:42   #22
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken tv-serie synes du er best?

Ikke i prioritert rekkefølge:

  • Cold feet
  • Trueblood
  • Bones
  • Elskerinner
  • En engelsk som het noe lignende London-New York
  • Australsk krim, både rush og den som gikk på nrk fredagskveld før. (Dårlig på navn ja... )
  • House
  • Rome

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 09:48   #23
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken tv-serie synes du er best?

L.A.Law
Akutten
Curb Your Enthusiasm
Friends
The Practice

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 12:21   #24
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken tv-serie synes du er best?

1. Six Feet Under
2. LOST
3. Brideshead Revisited
4. E.R
5. House

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 12:27   #25
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken tv-serie synes du er best?

Fringe har jeg hatt lyst til å se ja. Men har aldri blitt til. Tror jeg hadde likt den?!

Ellers liker jeg godt/likte godt: Friends, 24, Prison Break, Greys og Forbrytelsen.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 18:22   #26
bergenslabb
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 19
bergenslabb har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken tv-serie synes du er best?

Vanskelig med topp 5, men ser mange har skrevet flere, så det blir litt flere fra meg også.

M*A*S*H
The Big Bang Theory
Criminal Minds
Two and a Half Men
Blackadder
Everwood
Gilmore Girls
Life on Mars (UK)
McLeod's Daughters

bergenslabb er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 18:27   #27
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken tv-serie synes du er best?

Det er så mye jeg ikke har sett, men Sopranos, The Wire, Cold Feet, Band of Brothers og Generation Kill kommer høyt opp på listen min.

Jeg har nettopp duret gjennom de 7 episodene som utgjør Generation Kill, og vil anbefale den til alle som likte Band of Brothers og The Wire. (Folka bak the Wire er sterkt delaktig i Generation Kill.)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 18:34   #28
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken tv-serie synes du er best?

Friends er en av mine definitive favoritter. Fra yngre dager husker jeg godt Nord og Sør, Matador, Anne fra Bjørkly og My so called life. De seinere år har jeg hatt favoritter som Akutten og Everwood. Ally McBeal og Chicago Hope likte jeg og godt. Nå er favoritten Brothers & Sisters.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 19:33   #29
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken tv-serie synes du er best?

1. McLeod`s daughters
2. Men behaving badly
3. Twin Peaks
4. My name is Earl
5. Angela
6. Lost
7. CSI Miama, Ingen er så kul som Horatio!!

De 3 første er absolutte favoritter!!

__________________
Jente -96, gutt -04

Sist redigert av turi : 20-10-09 kl 08:21. Årsak: Hukommelsen kicket inn, og nesten ingen som har bare 5 serier..
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 19:35   #30
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken tv-serie synes du er best?

I tenårene elsket jeg I`ll Fly Away
- og så var jeg forelska i Nathan Bedford
Og så var jeg hekta på Hverdagsliv, men det får dere meg aldri til å innrømme

Favoritter i mitt voksne liv
- Six Feet Under
- Akutten (som virkelig er den eneste lege-greia som er BRA, jaffal som jeg har fått med meg)
- Wire in the Blood :grøss:
- Den som heter Kalde spor på norsk, og som jeg ikke husker originaltittelen på.. (som er griseskummelfantastisk&ekkel)

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 19:48   #31
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken tv-serie synes du er best?

Matador ja, hvordan kunne jeg glemme den? :Panneklask:

Klassikeren over alle klassikere. HER snakker vi 24 altså! Timer. Fanatastiske.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 20:10   #32
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken tv-serie synes du er best?

Jeg har sett to episoder av Generation Kill, og jeg må nok se resten også.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 20:17   #33
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken tv-serie synes du er best?

Prison Break
LOST

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 20:25   #34
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken tv-serie synes du er best?

Stønn, jeg glemte jo Prison Break, den er jo helt rå. Synd den er slutt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 11:46   #35
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: Hvilken tv-serie synes du er best?

Ikke i prioritert rekkefølge:

Six feet under
Cold Feet
Heroes
Junior Gazette for sikkert 20 år siden, noen som husker?
Krøniken
Tudors
Det var også en engelsk krim musical som jeg likte godt, men husker ikke navnet

Liker best korte serier der man ikke trenger å bli hektet i flere år...

__________________
Jente 01, Gutt 08 og jente nov 09
Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 20:00   #36
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Hvilken tv-serie synes du er best?

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Home and Away
Dexter
Prison Break
24

Så vet jeg ikke helt med den siste.

Er det lov å føre på Fringe etter å ha sett kun 1 episode foreløpig? Etter at Iset hadde den helt på topp (og hun har jo tydeligvis bra smak) så måtte jeg jo prøve. Og er allerede hektet tror jeg. Gleder meg til ungene er i seng. Da skal jeg se mange episoder

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 19:50   #37
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Hvilken tv-serie synes du er best?

*Friends - ingen over, ingen ved siden av!!
*Prison Break
*Savannah eelsket den serien når den gikk. Synd den ble kansellert
*Klovn - Frank Hvam er min helt
*Lost (selv om jeg blir litt sånn gaaah av hele serien)

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 19:53   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken tv-serie synes du er best?

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Er det lov å føre på Fringe etter å ha sett kun 1 episode foreløpig? Etter at Iset hadde den helt på topp (og hun har jo tydeligvis bra smak) så måtte jeg jo prøve. Og er allerede hektet tror jeg. Gleder meg til ungene er i seng. Da skal jeg se mange episoder

Åh, du har mye bra i vente! Serien begynner råbra, men dabber kanskje biiittelitt av i midten, men så tar den seg opp igjen og slutter helt sånn HÆÆÆÆ?! Og så begynner sesong 2 og er like rå. Jeg sier det bare sånn at du ikke mister gnisten underveis i tilfelle du synes det blir litt kjedelig.
Jeg syntes ikke det ble kjedelig, men var redd serien mistet det lille ekstra i et par episoder. Men det var heldigvis bare midlertidig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 19:58   #39
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken tv-serie synes du er best?

1. McLeods daughters. Ingen over, ingen ved siden.
2. Huset på prærien. Åh, som jeg elsket denne serien som barn. Og ennå.
3. Lost
4. Friends
5. Akutten

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 19:58   #40
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken tv-serie synes du er best?

Mash (gidder ikke de der døttene)
Arrested Development
Coupling
After you've gone
My Family
My Hero (men bare når Ardal O'Hanlon spiller Thermoman)

(Iset: Mannen min følger med på Primeval, så du er ikke den eneste i Norge iallfall )

__________________
02 10

Sist redigert av Fluke : 22-10-09 kl 20:14.
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no