Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Mimre 1970-tallet

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-07, 23:28   #21
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Kan ennå kjenningsmelodien til og med: "Kom og bli med oss i vår lille verden - sammen med Susi og meeeg...."


... smake, føle, høre, lukte og se. Kan du det, ja, så kom og bli med ...

Var det ikke sånn den var da?

Men er det noen som husker en TV-serie om en som het Lars som hadde blitt lam i en bilulykke? Vi fulgte hverdagen til han og familien hans. I siste episode feiret familien at han hadde klart å røre litt på et bein.

Jeg har spurt mange om denne serien, men ingen husker den. Men jeg kan jo ikke ha drømt det? :grubler:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 23:34   #22
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Noen som husker "jeg og du og kaktus" (?) som gikk på formiddagen? Et meget pedagogisk riktig program.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 23:37   #23
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

ÅÅ godt å se at det er flere som mimrer. Jeg sitter og mimrer for meg selv, jeg også..

Men må bare legge noe av det jeg har mimret meg gjennom inn her...


(Kilde: youtube.com)

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 23:38   #24
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

... smake, føle, høre, lukte og se. Kan du det, ja, så kom og bli med ...

Var det ikke sånn den var da?

Jovisst! Jøss, en 70-tallsnerd til jo!

Nei, husker ikke Lars dessverre.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 23:49   #25
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Fru Pigalopp har gullfisk i en bolle.....
Professor Balthazar
Sam og trylleballen...
Stian med sekken...-du bare tar på deg briller. Eventyrbriller, og ser og ser.
Ballongbukser
4-kant-bukser
Love hurts ...
BoneyM


mimre-mimre-mimre..


Sist redigert av gnuri : 12-02-07 kl 00:02.
gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 23:50   #26
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Noen som husker "jeg og du og kaktus" (?) som gikk på formiddagen? Et meget pedagogisk riktig program.

Jeg husker det, veldig vagt.

Jeg elsket det, og vi benket oss, min mor og jeg, for å se på. Helt til den dagen jeg ble vettaskremt, fordi det var noe basseng-greier, noen holdt på å drukne...

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 23:53   #27
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Noen som husker "jeg og du og kaktus" (?) som gikk på formiddagen? Et meget pedagogisk riktig program.


"Du og jeg og kaktus, du og jeg og stor-kaktus ..."

http://home.online.no/~kgroenn/kaktusen/

Det husker jeg faktisk fra 1. klasse. Noen dager begynte vi sent på skolen, og da rakk jeg å se "Du og jeg og kaktus" på skolefjernsynet før vi gikk til skolen. Jeg syntes det var stor stas.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 23:56   #28
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

"Du og jeg og kaktus, du og jeg og stor-kaktus ..."

http://home.online.no/~kgroenn/kaktusen/

Det husker jeg faktisk fra 1. klasse. Noen dager begynte vi sent på skolen, og da rakk jeg å se "Du og jeg og kaktus" på skolefjernsynet før vi gikk til skolen. Jeg syntes det var stor stas.


Tusen,tusen takk for linken! Det var yndlingsprogramet mitt, og jeg har møtt svært få som i det hele tatt husker programet.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 23:57   #29
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Tusen,tusen takk for linken! Det var yndlingsprogramet mitt, og jeg har møtt svært få som i det hele tatt husker programet.


:elefantminne:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 23:59   #30
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men er det noen som husker en TV-serie om en som het Lars som hadde blitt lam i en bilulykke? Vi fulgte hverdagen til han og familien hans. I siste episode feiret familien at han hadde klart å røre litt på et bein.

Jeg har spurt mange om denne serien, men ingen husker den. Men jeg kan jo ikke ha drømt det? :grubler:

Jeg husker serien, og scenen du beskriver, så jeg tror ikke du har drømt, men det hjelper jo ikke stort da.

Jeg burde kanskje gjøre alvor av å få laget en database med TV-programmet for NRK fra hele 70-tallet, fordi det var fantastiske greier: Ingen barne-tv på mandager. Torsdag reprise fra tirsdag.

Ben "Holdt for narr" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 00:00   #31
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Når sånn ca gikk "Du og jeg og Kaktus" på TV? Jeg er født i 75, og husker det jo, spesielt fordi mor mi forteller meg om at jeg elsket å se det.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 00:00   #32
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Vet ikke om det var på 70-tallet, men er det noen som husker den rockeoperaen (?) med noen geiter og en ulv....?
Det var en fin sang...

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 00:10   #33
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Noen som husker "jeg og du og kaktus" (?) som gikk på formiddagen? Et meget pedagogisk riktig program.

Jaaaa! Men jeg husker ikke så mye, da. Susie, var det hun som satt under bordet og bare så bena på de voksne?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 00:16   #34
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Susie, var det hun som satt under bordet og bare så bena på de voksne?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 01:20   #35
BeeKey
Sniktitter
 
BeeKey sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ved siden av den JÆVLA naboen.
Innlegg: 12
BeeKey har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Guh, så gamle dere er.

BeeKey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 01:40   #36
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Selv om jeg er en ungfole husker jeg en del fra -70 tallet ut fra det dere skriver. Pigalopp, Daniell Duppsko, Colargol, klær og musikk. Pompel og Pilt husker jeg ikke, når sluttet det å surre på NRK?

Her er forresten et (dårlig gjenfotografert) bilde av meg selv, med typisk freshe 70-tallsklær:

*poff*

Lekkert!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008

Sist redigert av Irma : 15-09-09 kl 20:08.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 01:57   #37
BeeKey
Sniktitter
 
BeeKey sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ved siden av den JÆVLA naboen.
Innlegg: 12
BeeKey har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Irma, den drakten der var sinnsykt kul!!

BeeKey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 09:23   #38
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.432
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Ja, tenk at vi satt i baksetet i bilen uten sikkerhetsbelte

Vi til og med lekte i baksetet.

Det er ingenting, foreldrene mine la ned baksetet i stasjonsvogna, pakket alle klærne i bunker utover, dyner oppå der, og oppå der igjen, tre søstre i lekeland. Slik kjørte vi på ferie, 150 mil, hver sommer.

Jeg er født i 73, og dette er noe av det jeg husker best fra den tiden. Bilferiene og somrene på Hamar. Vi bodde i Nordnorge på den tiden, og hver sommer kjørte vi bil til Hamar hvor mamma kommer fra, og var på besøk hos mormor og morfar. Vi var innkvartert i bilen som beskrevet over, overnattet på campingplasser og spiste på rasteplasser. Vi hadde ikke stereoanlegg i bilen så vi sang. Foreldrene mine var med i leikarring så vi gikk igjennom hele Klara Semb på turen + alt av Lillebjørn Nilsen. Vi bygde hus i 78, da var foreldrene mine svært moderne for vi hadde panel overalt, teglsteinspeis og furumøbler med rødt ullstoff, noe som var veldig eksotisk hos resten av lokalsamfunnet, som fortsatt hadde stormønstrede tapeter og brune eller grønne plysjmøbler. Mamma var husflidsfreak.

Jeg husker ikke så mye fra hvordan folk gikk kledd da, jeg var for liten til å reflektere over sånt. Mamma sydde og strikket klær til oss. Det var ingen klesbutikker der vi bodde. Men jeg husker Nesnalobber og tresko (eller "klompa" som det het). Også hadde jeg skaller (var visst mer opptatt av sko enn av klær ser det ut til ).

Siden jeg var såpass liten da så er det barne-tv som er av de minnene som har festet seg best. Jeg var livredd Puslingen . Husker ellers Lekestue (og Leikestove), Ingebrigt Davig som satt i studio og sang (gørr kjedelig), Professor Baltasar, Teodor, Ante og barne-tv for døve. "Kan du se hva jeg sier" var det vel. Det involverte en skummel ballettforestilling om rødhette og ulven.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 09:31   #39
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Født i 1971, og husker "du og jeg og kaktus" og at det kjørte noen tog på slutten med bilder fra episoden som hadde gått på slutten.

Husker også

den første skolesekken min, oransj...
den røde snekkerbuksa, med kraftig sleng
colargol
den nøkkelspisende moffedillen
heksa som hadde tryllestaven i hatten og sa "ba babelone" da hu skulle trylle
professor baltazar
pizza..... Men jeg ville jo ha kylling og pom fri...
mine første briller som 5-åring, ganske snasne!!
lange bilturer i hattehylla med storrøykere av foreldre

aaahh... Those where the days!!!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 09:32   #40
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.432
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Når sånn ca gikk "Du og jeg og Kaktus" på TV? Jeg er født i 75, og husker det jo, spesielt fordi mor mi forteller meg om at jeg elsket å se det.

Jeg husker det også såvidt. Handlet om viktige tema som mobbing, gruppepress etc.

Opprinnelig lagt inn av Nabbe

Jeg elsket det, og vi benket oss, min mor og jeg, for å se på. Helt til den dagen jeg ble vettaskremt, fordi det var noe basseng-greier, noen holdt på å drukne...

Dette gjorde inntrykk på meg også. Tror det var om en som hadde vannskrekk og ble ertet fordi han ikke turde å gå i bassenget, men han så noen monstre nedi der, og det var skummel musikk til.

Jeg husker også godt Susie, jeg husker sangen, også husker jeg at hun slurpet og blunket veldig når hun drakk kakao. Jeg tror egentlig det handlet om sanser.
Også husker jeg romlingane. De syntes jeg var skumle.

Og hun tegnede figuren med rødt hår som gjorde ting uten at vi fikk se hva hun gjorde. Bare faktene. Først uten lyd, så med. Harald Mæhle kommenterte. Minna? Hun hadde en trommesolo som intro.

Og kroppen vår! Ikke minst kroppen, og "mens vi går og legger oss" med Trond Viggo og Flode, og "Det var en gang et menneske" og... og ...

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 12-02-07 kl 09:41.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no