Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Napper du øyenbrynene dine?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Napper DU øyenbrynene dine?
Ja, selvfølgelig - jevnlig 150 59,06%
En gang i blant, til fest f.eks. 41 16,14%
Næsj, jeg er penest som jeg er - naturlig 26 10,24%
Nappe øyenbryn?!?? 16 6,30%
Alternativet HI ikke tenkte på (spesifiser) 21 8,27%
Deltakere: 254. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-07, 16:53   #61
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Stemte næsj. Jeg har lyse og nesten usynlige bryn, så jeg napper bare enkelthår i underkant når det kommer noen på feil sted.


Der er jeg og

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 16:57   #62
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg har store, mørke, buskete øyebryn og napper da selvsagt ikke, ytterst lite forfengelig som jeg er.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:31   #63
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Problemet med å nappe hjemme er å finne pinsetter som griper godt nok. Jeg stjal en fra gubbens arbeidsveske -en type snekkerpinsett. Men virker bare greit noen ganger. Tar gjerne i mot tips til gode pinsetter. Tror jeg har prøvd det aller meste.

Jeg kjøpte en god en med lys på Vitus apotek.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:34   #64
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.760
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg må nappe ellers ser jeg ut som lillesøsteren til Bresjnev.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:36   #65
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.760
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Jeg kjøpte en god en med lys på Vitus apotek.

Den har jeg også kjøpt. Den er topp. Jeg har slitt med at pinsetter ikke får tak, eller brekker håret fremfor å nappe det ut, men denne er suveren!

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:38   #66
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Den har jeg også kjøpt. Den er topp. Jeg har slitt med at pinsetter ikke får tak, eller brekker håret fremfor å nappe det ut, men denne er suveren!

Ja det er sant, har ikke funnet maken siden den jeg stjal fra mamma når jeg flyttet ut.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:59   #67
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Takk for tips! Den skal prøves ut.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 18:09   #68
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Napper hver lørdagmorgen. Jeg har asymmetriske bryn, hvor den ene sånn halvveis ender i noen spredte hår. Ikke noe fint, så da napper jeg likegodt de spredte hår vekk og trimmer alt det annet pent. Tegner det halve brynet opp i enden, så det ser ut som om også jeg har 2 skikkelige bryn.

Jeg bruker en særlig brynpinsett fra apoteket, dagslyslampen min og et forstørrelsesspeil på fot. Nappingen tar vel en 5 min. max.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 18:10   #69
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg må nappe ellers ser jeg ut som lillesøsteren til Bresjnev.

Det er sånn jeg husker deg fra Drammen stasjonsplassen, ja...

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 18:14   #70
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg vokser brynene hos hudpleieren jevnlig, og napper selv for å vedlikeholde...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:37   #71
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.760
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Det er sånn jeg husker deg fra Drammen stasjonsplassen, ja...

Du så meg temmelig nynappet.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:38   #72
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Napper superofte. Har helt noia mot hår på avveie. Tror det henger igjen fra da jeg var fjortis.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:41   #73
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg napper støtt og stadig, har veldig mørke bryn, og de blir fort uregjerlige. Napper ikke "ukontrollert" men prøver å få en ok form.

Den derre pinsetten med lys har jeg også. Fine tingen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 22:13   #74
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Napper sjølv såsnart uønska hår dukkar opp!

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 22:24   #75
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.



Napper (og skjærer innimellom).

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 22:44   #76
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.491
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Kunne ikke falle meg inn i måneskinn! :tullerdumednisselue:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 22:49   #77
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.870
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Svaret er praktisk talt nei, sånn ca. hvert jubelår kommer jeg på at jeg skal ta noen villhår.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 22:55   #78
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

JEG napper ikke brynene, nei, men frisøren min gjør det for meg.

Er du ofte hos frisøren?


Jeg napper selv. Har gjort det hos frisør også. Jeg må nappe ofte, selv om jeg ikke har spesielt kraftig hårvekst. Det begynner å vise etter en ukes tid, og da napper jeg det som kommer fram.

Jeg synes ikke det er et must å nappe øyenbryn, men mine bryn blir finest når jeg napper. De er litt skrantete, synes jeg, så jeg napper for å få de jevnere og ryddigere, og for å få et mer våkent blikk. Det medfører at de blir forholdsvis tynne, men de er ikke så veldig mørke og markerte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 22:58   #79
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Jeg kjøpte en god en med lys på Vitus apotek.

Hvordan er den? :intrisert:

Jeg skulle gjerne hatt en med lys. Men den må fungere godt, da.
Nå har jeg en ganske dyr (til pinsett å være) fra et parfymeri. Husker ikke hva de heter, men de finnes i mange farger. Den skulle være supergod, men den er ikke mer enn grei nok. Føler at de fleste pinsetter blir sløve etter en stund. Jeg har tynne, lyse hår, og jeg må ha noe skarpt som tar skikkelig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 10:35   #80
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Hvordan er den? :intrisert:

Jeg skulle gjerne hatt en med lys. Men den må fungere godt, da.
Nå har jeg en ganske dyr (til pinsett å være) fra et parfymeri. Husker ikke hva de heter, men de finnes i mange farger. Den skulle være supergod, men den er ikke mer enn grei nok. Føler at de fleste pinsetter blir sløve etter en stund. Jeg har tynne, lyse hår, og jeg må ha noe skarpt som tar skikkelig.

Jeg synes den er veldig god, den beste jeg har iallefall.
Du får den i ett hylster og inni der er det ett speil. Veldig kjekt spør du meg.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no