Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

100 i rykte

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-09, 11:18   #181
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ikke når smilefjeset er en del av innholdet i setningen. Kun når det står som en del av tegnsettingen.

Curses. Jeg burde visst bedre/lest nøyere, ja?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 11:19   #182
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Curses. Jeg burde visst bedre/lest nøyere, ja?

Selvsagt. Hva tar du meg for, egentlig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 11:20   #183
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Selvsagt. Hva tar du meg for, egentlig.

En jobbsurfer som plutselig hadde noen bak seg og måtte skrive fort?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 11:21   #184
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

En jobbsurfer som plutselig hadde noen bak seg og måtte skrive fort?

Antyder du at jeg slurver i arbeidstiden? Tsk, tsk.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 11:21   #185
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Antyder du at jeg slurver i arbeidstiden? Tsk, tsk.

Nah. You would never. And neither would I.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 11:55   #186
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.592
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Man må bare lære seg å dobbeltsjekke hvem som står som mottager.

Ja, jeg er visst bare litt treng på å lære på dette området...
Minnes vagt at det var jo også en måte å infomrere ei (ikke så supergod) venninne om at jeg hadde ny kjæreste... send meldinga som var ment til ham feil... men lærte jeg? Neida, jeg sendte sms til feil person senest i går jeg. Ikke sååå avslørende da, (byttet ikke ut mannen, liksom...) men...

Dobbeltsjekke. Lurt. Visstnok.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:00   #187
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 100 i rykte

Nå sporer jeg nok av tråden litt, men tar sjansen allikevel.

Etter å ha prøvd ut mange forum og desperat prøvd å passe inn, så har jeg nå valgt å bare være meg selv. Drite i rykte, drite i antall meldinger. Svare der det passer meg, og det som skjer det skjer. Jeg tar det ikke til meg i den grad jeg gjorde før.(Kritikk og negative svar.) Jeg merker selvsagt at terskelen min for å svare HELT ærlig, å gå litt mot strømmen, er litt høy enda. Men det kommer seg nok etterhvert som jeg blir enda mere varm i trøya. Det er jo bare sånn det er at noen er litt mer redd for kritikk enn andre. Jeg synes også at enkelte litt fort blir beskyldt for å være hårsåre. I diskusjoner der enkelte svar har vært i frekkeste laget i mine øyne. Enkelte ganger har man grunn til å reagere, være hårsår som det så fint kalles.

Jeg har heller ikke tid, eller lyst til å sjekke antall meldinger, eller rykte til andre brukere. Det er egentlig veldig uinteressant også. Jeg synes ikke så mye om hele ryktesystemet. Det betyr ikke mye for min del, men ser jo at det er visse krav til rykte, på diverste fora her inne. Sånn sett er jo ryktesystem positivt, fordi man da må jobbe litt for å komme videre. Men enkelte ganger synes jeg kravene er litt høye. En ting er antall meldinger, en annen ting er rykte. Det er mye lettere å øke antall meldnger, men rykte er jo en annen ting. Det er straks mye verre å få 100 ryktepoeng, enn 100 meldinger. Dermed vil dem som ikke stikker seg så mye frem oppleve at ryktet ikke øker like fort som meldingene. Da tenker jeg på dem som ikke kun skriver svadainnlegg. For selvsagt finnes det jo dem som skriver mye svada kun for å få tilgang til et forum, og dermed øker mye i antall meldinger, men ryktet er ikke så høyt.

At noen har problemer med å finne seg tilrette her inne kan jeg forstå. Uten at jeg skal gå så mye inn på dette nå. Jeg registrerte meg her inne fordi jeg kunne tenke meg å diskutere andre ting enn babyer og småbarn. Og det er vel meningen at man skal "slite" litt med å finne seg til rette her inne. Høy takhøyde, og saklige diskusjoner er to ting jeg synes er viktig. Men legger jo selvsagt merke til at enkelte ganger blir innlegg vinklet til noe negativt uasnett hva hovedforfatter har skrevet. Sånn er det her, og sånn er det på veldig mange andre fora.

Jeg trives her inne, og innlegget mitt er overhodet ikke ment som noe sippeinnlegg, men kun lufting av noen tanker, slik jeg har oppfattet dette forumet.

Man må lære seg å skille sak og person, men også skille nettliv fra privatliv. På fora som dette finnes det ofte 3 forskjellig type brukere, i tillegg til de andre "vanlige" brukerne: Bedreviteren, kverulanten og perfekten. (Klarte ikke dy meg. Og legger vel hodet mitt for hogg.)

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:05   #188
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Hvor ble det av HI, tro? Jeg vedder på at smilefjes og Skvetten skremte henne bort.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:06   #189
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

På fora som dette finnes det ofte 3 forskjellig type brukere, i tillegg til de andre "vanlige" brukerne: Bedreviteren, kverulanten og perfekten. (Klarte ikke dy meg. Og legger vel hodet mitt for hogg.)

Øy! Bedreviter er ikke en type bruker her på FP, altså! :unik:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:10   #190
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Du glemte enhver mor vet best for sitt barn-brukeren. De har formert seg og er overalt.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:10   #191
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Øy! Bedreviter er ikke en type bruker her på FP, altså! :unik:

Nei, jeg tror jeg har skjønt det.

Det er igrunnen en hel del ting jeg ser er litt utenom det vanlige her på FP. I positiv forstand selvsagt.

Og jeg var skråsikker da jeg postet svaret mitt, at akkurat den setningen ville bli trukket ut og kommentert.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:11   #192
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Øy! Bedreviter er ikke en type bruker her på FP, altså! :unik:

Hm? Jeg trodde det var et inntakskriterium?

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:11   #193
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Du glemte enhver mor vet best for sitt barn-brukeren. De har formert seg og er overalt.

Jau jau, men de går inn under "vanlige" bruker.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:17   #194
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Jau jau, men de går inn under "vanlige" bruker.

Nei, de går inn under dumme brukere, som du for øvrig også glemte.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:47   #195
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

I monopol og stigespill og "Gøy på landet" (min favoritt) så er det alltid et eller annet katastrofekort man kan trekke som gjør at man mister (nesten) alt man har: Man lander på Ullevål Hageby med hotell, eller den sinnsykt lange, svarte stigen, eller alle potetene fryser før innhøsting. Det burde vært sånn på FP også, at man kunne miste masse innlegg og rykte på mer eller mindre tilfeldige "events". That's life, liksom.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:48   #196
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.146
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

I monopol og stigespill og "Gøy på landet" (min favoritt) så er det alltid et eller annet katastrofekort man kan trekke som gjør at man mister (nesten) alt man har: Man lander på Ullevål Hageby med hotell, eller den sinnsykt lange, svarte stigen, eller alle potetene fryser før innhøsting. Det burde vært sånn på FP også, at man kunne miste masse innlegg og rykte på mer eller mindre tilfeldige "events". That's life, liksom.

For eksempel hvis man postet det 666. innlegget denne uken, og antall tegn i meldingen er et partall?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:49   #197
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.592
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: 100 i rykte

Ja, kanskje det...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:55   #198
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvor ble det av HI, tro? Jeg vedder på at smilefjes og Skvetten skremte henne bort.

  Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:56   #199
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.592
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: 100 i rykte

Jeg lar meg ikke skremme.... tror jeg....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:59   #200
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 100 i rykte

Jeg skal da ikke skremme noen. Jeg skal bare påpeke at jeg synes det er lett og tøft å ha mange innlegg selvom man ikke har vært her hverken siden 2006 eller 2007 jeg.


Eller - kanskje jeg vil skremme noen likevel. Jeg må tenke litt på det.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no