Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

ABUS kodelås

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-07, 16:35   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Sint!

ABUS kodelås

Her inne finnes det folk som kan svare på det meste, men dette blir nok en liten nøtt. Jeg prøver allikevel, om ikke annet så for å skrive av meg litt frustrasjon. Sykkelen min sitter fast utenfor nærsenteret!

Nedlesset med bæreposer kom jeg ut og begynte å låse opp min irriterende ABUS spiralkodelås - helt umulig. Koden virker rett og slett ikke lenger. :shock: Jeg har brukt den samme koden i 20 år (men låsen er ganske ny, da), så det er umulig at jeg husker feil. Mannen måtte kjøre opp og hente meg, og han prøvde også uten hell. Hva pokker gjør jeg nå? Hvordan er dette overhodet mulig? Det går da ikke an å endre kode mens sykkelen er låst, så det kan ikke være kjeltringer inne i bildet? Kan jeg ha kommet borti noe og endret kode da jeg trælet med å låse den? Det er ikke til å tro! Hvor kraftige tenger må man egentlig ha for å klippe en slik lås?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no