Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Katt som bæsjer i utekrukke

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-10, 08:32   #1
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Katt som bæsjer i utekrukke

Usj jeg har ei kattlørve som har fått det for seg at hun skal gjøre sitt fornødne i en utekrukke med lyngsammenplantninger. Har dere tips/kjerringråd til noe jeg kan legge ut som kan forhindre at katta bruker krukka som toalett? Jeg har hørt at feks appelsinskall kan funke?

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 08:40   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Katt som bæsjer i utekrukke

Appelsinskall funker, det samme gjør "Katt deg vekk" spray man får kjøpt i dyrebutikker.

Hvis du fersker henne/han, så skrem den så den omtrent besvimer.
Da vil den antakelig kvie seg for å gjøre fra seg akkurat der igjen.

  Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 10:04   #3
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Katt som bæsjer i utekrukke

Fjerne krukka?

:rema 1000:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 11:04   #4
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Katt som bæsjer i utekrukke

Skyte katten?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 11:11   #5
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Katt som bæsjer i utekrukke

Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.

Fjerne krukka?

:rema 1000:

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Skyte katten?

:rema 1000 oppgradert: kanskje?

Har hørt at det å plante noen hvitløksfedd skal funke.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 11:12   #6
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Katt som bæsjer i utekrukke

Kan det hjelpe å plante tettere i krukka? Så den ikke kommer til jorda, altså.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 11:14   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Katt som bæsjer i utekrukke

Min erfaring er om katter først har funnet seg en do så er det omtrent umulig å få dem til å slutte. Jeg har prøvd pepper, katt deg vekk, vannspruting og skremming, uten hell. Skremming gir meg i det minste utløp for hvor sur jeg blir på dem, selv om det egentlig er eieren jeg burde latt det gå ut over.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 12:26   #8
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Katt som bæsjer i utekrukke

Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.

Fjerne krukka?

:rema 1000:

Det er siste utvei, jeg vil nødig fjerne den fine pynten min ved inngangspartiet.

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Kan det hjelpe å plante tettere i krukka? Så den ikke kommer til jorda, altså.

Plantene står veldig tett, ikke mulig å komme mellom dem. Men det bryr katta seg fint lite om, hun bæsjer like så godt oppå plantene!

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no