Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spinoff: byttering, kjøkkendingser

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-08, 16:46   #41
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: byttering, kjøkkendingser

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

jeg har lurt på en sånn pizzaovn, men har helt sikkert hverken bruk for eller plass til den.

Av ubrukte og lite brukte ting jeg har stående kan nevnes.

Espressomaskin (større modell enn den over her, også Krups)
Ubrukt frityrgryte
to(!) ubrukte racletter
popcornmaskin
oppskjærsmaskin

Den ene racletten kunne helt fint fått et hjem hos meg, men hvor bor du?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 17:06   #42
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff: byttering, kjøkkendingser

Jeg tror jeg har følgende liggende i kjelleren:

*Toastmaskin (brukt et par ganger)
*1 eller 2 Tupperware matbokser (jeg må lete etter skilleren)
*Iskremmaskin (brukt to ganger)

Sikkert mye annet også. jeg skal lete litt!
Bor forøvrig i Oslo.

Er det noen som har en smoothiemaskin til overs kanskje?

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 17:15   #43
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: byttering, kjøkkendingser

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Helt topp om vi kan det! Hvilken vei kjoerer du? Jeg har bil, saa kan dra hvor som helst.

Jeg kjører fra Drammen. Jeg er skikkelig dum på kart, så må ha det inn med teskje.

Sender prikk eller pm.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 17:51   #44
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff: byttering, kjøkkendingser

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Hva slags? :trenger nytt:

Jeg har en bamsekakeform og en annen rund kakeform fra Cacas som jeg ikke bruker. Også har jeg en lunsjboks med slik skiller fra Tupperware til overs. Skal sjekke om jeg har noe mer også!

Det er fra Wilfa, og er så gammelt at jeg ikke finner bilde av det. (2000) Steker veldig gode vafler, og lager ordentlige vaffelhjerter.

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg har hørt rykter om at man kan bestikke studiekonsulenter med sjokoladefonduesett.

Så lurt. Det passer jammen bra, for jeg ligger litt dårlig an.

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 20:48   #45
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: byttering, kjøkkendingser

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Pannekakejern? Det har jeg aldri hørt om, men det høres jo genialt ut.

Mvh
Talentløs pannekakesteker

Jeg er også håpløs pannekakesteker og fikk jernet av svigermor.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no