Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Forskjellen på Titanium Major KMM060 og KMM020

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-15, 23:47   #1
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Forskjellen på Titanium Major KMM060 og KMM020

Jeg har veldig lyst på ny kjøkkenmaskin og takket være tråder her inne så sikler jeg veldig på Ankarsrum assistent. Samtidig så vurdere jeg en ny Kenwood siden jeg har en som jeg har arvet fra min mormor med utrolig mye utstyr (som jeg håper å kunne benytte på en ny maskin).
Mitt spørsmål i dag er om noen vet forskjellen på Forskjellen på Titanium Major KMM060 og KMM020. De ser klin like ute, kun prisen som skiller.

Sukk, dette skal ikke være lett.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-15, 23:52   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskjellen på Titanium Major KMM060 og KMM020

Jeg vet ikke svaret på det du spør om, men sjekk at ekstrautstyret du har passer, før du lar det være en viktig faktor. Mamma har en gammel kenwood, og hun kunne ikke bruke food processoren min. Mulig det fins adapter da.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 00:21   #3
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskjellen på Titanium Major KMM060 og KMM020

Det ser ut som om kmm020 er for det skandinaviske markedet og kmm060 finnes på tyske sider. Kan det være at elkjøp importerer fra tyskland?

Kmm020 på norsk kenwoodside

Kenwood 060 på tysk nettside

Det er samme bilde og ser ut til å være samme maskin. Er det stor prisforskjell?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 00:27   #4
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forskjellen på Titanium Major KMM060 og KMM020

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Det ser ut som om kmm020 er for det skandinaviske markedet og kmm060 finnes på tyske sider. Kan det være at elkjøp importerer fra tyskland?

Kmm020 på norsk kenwoodside

Kenwood 060 på tysk nettside

Det er samme bilde og ser ut til å være samme maskin. Er det stor prisforskjell?


Jeg ser at Elkjøp har solgt KMM020 tidligere men at det nå står utgått modell på sidene deres.
Komplett selger KMM020 til 3.990,- https://www.komplett.no/kenwood-majo...ab:accessories (sorry får ikke til fancy link)
mens KMM060 koster 5.990,-

Merkelig at det skal være så stor prisforskjell. Jeg var inne på Kenwood sine norske sider og sammenlignet spek'en og den var klin lik. Fant dessverre ikke noe mail-link til kundeservicen deres. Hadde vært greit å sjekke direkte med kilden.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 07:35   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellen på Titanium Major KMM060 og KMM020

Jeg tror prisforskjellen med hvor mye ekstrautstyr som følger med i pakken, er ikke sikker. Det kan også ha med at Elkjøp selger ut tidligere modeller, eller har valgt en annen type modell en den som normalt sett selges i Norge for å unngå prissammenligning.

Det jeg er ganske sikker på er at gammelt utstyr ikke passer til den nye typen maskin, så ikke la det være en avgjørende faktor i beslutningen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 10:49   #6
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forskjellen på Titanium Major KMM060 og KMM020

Har vært i kontakt med produktansvarlig hos Kenwood og hun kunne opplyse om følgende:

Sitat:

Det er ingen forskjell. KMM020 har endret varekode til KMM060
og i en overgangsperiode vil en kunne finne begge betegnelsene ute hos forhandlerne.

Takk for opplysninger om at eldre deler ikke kan benyttes på de nye.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 19:48   #7
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskjellen på Titanium Major KMM060 og KMM020

Jeg vil i allefall sterkt anbefale Ankarsumen

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no