Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Giftering

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-07, 08:47   #41
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Giftering

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men det er jo noe annet enn å si at du ikke ville gitt ham noe valg. Det du sier nå er jo at du antagelig ikke ville giftet deg med en som hadde valgt noe annet - ikke at du ville tvunget ham til å velge det. (Jeg synes ellers det med ring eller ikke er en forsvinnende liten symbolsk detalj i det hele.)

Ja jeg var nok litt uklar/upresis... det var derfor jeg oppklarte.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 15:58   #42
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Kan man bruke en "vanlig" enstensring eller en alliansering som giftering, eller blir det litt kjipt på en måte?

Jeg har en alliansering i hvitt gull, med én sten som giftering. Teomannen har ikke giftering.

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Nei, han ville ikke ha. Han hater å gå med ring, ja smykker i det hele tatt. Jeg føler ikke noe behov for å presse på han en ring han ikke vil ha.

Men jeg vil likevel ha en ring, blir det feil da, eller?



Noe av det første mannen min gjorde meg oppmerksom på da det begynte å bli klart av vi skulle være et "permanent par", var at han aldri kom til å gå med ring. Jeg sa at det var helt OK for meg – jeg skulle visst ikke presse på noen en ring, men jeg skulle ha en, så da kunne vi bruke dobbelt så mye på min ring i stedet.

:det går bra med oss:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 21:21   #43
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Giftering

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har en alliansering i hvitt gull, med én sten som giftering. Teomannen har ikke giftering.



Noe av det første mannen min gjorde meg oppmerksom på da det begynte å bli klart av vi skulle være et "permanent par", var at han aldri kom til å gå med ring. Jeg sa at det var helt OK for meg – jeg skulle visst ikke presse på noen en ring, men jeg skulle ha en, så da kunne vi bruke dobbelt så mye på min ring i stedet.

:det går bra med oss:

Dette blir jo akkurat som oss det! Du och jag!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 23:27   #44
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Dette blir jo akkurat som oss det! Du och jag!

Nemlig!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 00:02   #45
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Giftering

Vi har helt enkle ringer. Personlig liker jeg best kjempebrede ringer, men det har vi heldigvis ikke. Jeg har veldig lett for å hovne i fingrene så brede ringer er vanskelig å bruke for meg. (Ikke for det - jeg bruker ikke ringen uansett.)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 00:19   #46
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Giftering

Vi brukte forlovelsesringene våre som gifteringer, men de har jeg flyttet over på venstre hånd og har nå en allianse ring med 3 diamanter på høyre.
Mannen bruker ikke ring.
Han sluttet å bruke den pga i hans jobb kan han fort miste en finger om ringen henger fast. Han la på seg også endel og fikk den lyse idden at han skulle prøve ringen sin.
Så nå ligger den i et smykkeskrin, totalt ubrukelig for vi måtee klippe over den med tang.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no