Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du latt håret bli grått?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du latt håret blir grått?
Ja, og eg er under 40 5 4,59%
Ja, og eg er over førti 8 7,34%
Nei. Ikkje enno 53 48,62%
Nei, erru gærne? 43 39,45%
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-16, 14:06   #421
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg har hvite hår både der og i brynene jeg altså. Så da fikk jeg sagt det også.
To i brynene da, som jeg passer på å nappe. Men ingen i det andre brynet. enda. Skikkelig depressivt.
Om jeg er litt sløv med farging i skillen så kommer det plutselig opp etpar kritthvite hår som står rett opp i skillen. De er skikkelig stive. Usj.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 14:14   #422
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Candy, ho der kunne klipt seg litt da

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 14:15   #423
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Candy, ho der kunne klipt seg litt da

Hvorfor det?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 14:23   #424
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

De grå hårene mine er like krøllete og uregjerlige som håret ellers.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 18:07   #425
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Dere som bruker spray i røttene, hvordan unngår dere at fargen kommer i hodebunnen?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 07:26   #426
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hvorfor det?

Fordi det hadde vore penare å klippe vekk litt slitte tuppar.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 07:40   #427
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Skarpe overganger er ikke alltid så pent, nei, den ser jeg. Kan sikkert løses med et par måneder med kortvarig farging (glansvask e.l.), og så klippe alt ned til 5 cm.

Der er det min 2400-kroners frisør sier er enklest. Glem det. Vi får finne en eller annen stripe-overgang, tenker jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 10:40   #428
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Etter veldig lang tids vurdering valgte jeg å stripe farge i håret. Jeg foreslo lyse striper, men frisøren ville legge inn brune striper for å jevne ut ti cm grått fargeløst oppe med det brune håret nederst. Hun tok sikkert ti cm på lengen etterpå, jeg har aldri hatt så kort hår. Jeg sa rett ut at jeg ikke var interessert i å bruke penger på hår. Frisøren mener det skal holde med to behandlinger i året. Jeg betalte 1600,- striper, klipp, vask, kur og føn. Har fått mange hyggelige tilbakemeldinger, men bare mamma har sett at jeg har farget håret.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Meg.jpg (251,4 KB, 122 visninger)
__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 10:53   #429
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Har rødlig hår, så de grå har ikke kommet enda. Moren min har samme farge, hun ble først grå når hun var nærmere 70. Synes naturlig grått hår er pent jeg, men det er jo også gøy at det går an å leke litt med farger! Hårfarge revolusjonerte i sin tid alderdommen!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 11:00   #430
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Så flott det var, Lavender!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 11:00   #431
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Så fint, Lavender.
1600 to ganger i året altså? Det kan jeg igrunnen leve med.
Har du mørkt i utgangspunktet? Myser.
Det ser veldig naturlig og fint ut. Kanskje jeg skal prøve sånn som du har.
Jeg synes mange på min alder krampestriper altfor lyst og synes det ser mer grått ut men det er sikkert fordi jeg er skikkelig opptatt av å skjule mine grå.

Men hvor får du først synlige hvite hår?
Hos meg er det mest krise foran i skillen og i tinningen så jeg må "etterfylle" ofte.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 11:28   #432
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Lavender: Så bildet nå, det var lekkert!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 11:53   #433
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Tusen takk dere. .

Jeg er vel blond, type 7 på Loreal farger. Jeg har alltid hatt lysere hår enn opprinnelig farge, har tatt striper, og i tillegg hatt solbleket hår. Men nå lager ikke sola striper i håret som før, sola virker kanskje ikke på grått?

Det skulle vært før bilde ser jeg. Jeg har mest grått i tinningen og luggen, men økende antall grå hår ellers også. Hestehale har vært virkelig avslørende. Og yngste jenta sier at jeg blir som hennes mormor, altså 69 år og hel grå. Den eneste hun kjenner med grått hår. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 14:39   #434
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Du ble kjempefin Lavendel. Du har ganske lik hårfarge som meg og ser jeg, så dette tipset skal jeg notere meg. Det har kommet flere grå enn jeg liker nå.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 17:38   #435
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg får masse komplimenter for hårfargen min nå som jeg har helt naturlig hår, kanskje fordi jeg vasker det med lillashampoo og dermed får litt lillaskjær i, så folk tror jeg har farget det i en kul farge.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 22:04   #436
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Det er jo kult da!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 09:55   #437
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Hva er grunnen til at håret blir grått? Er det ikke rart at så mye penger som investeres i skønnhetsbransjen så har ingen kommet opp med en reversere-grått hår kosttilskudd av noe slag?

Jeg synes definitivt at mange er flotte med grått hår. Og når jeg blir litt eldre, så vil det sikkert føles mer naturlig å ha et hår som matcher alderen. Men jeg fikk mine først grå hår midt i 20-årene (arvelig belastet på morssiden), så det å farge har vært helt selvfølgelig fram til nå. Vi får se hva det blir til fremover.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 09:59   #438
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.274
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg farget håret frem til for ca 2 år siden. Da bestemte jeg meg for å la det være. Jeg var møkk lei evig farging av utvekst. Jeg har ganske lyst grått hår, og pleide å farge med en lys gyllen tone.
Det har sikkert sett litt rart ut mens jeg har latt det vokse, men nå har jeg endelig fått klippet vekk siste rest av det gylne, og jeg er kjempefornøyd med hvordan det har blitt.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 11:56   #439
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Nå døør jeg av latter, sånn blir jeg etter hvert!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no