Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Skjule stygge flekker på leggene til sommeren - tips?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-07, 09:06   #1
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Skjule stygge flekker på leggene til sommeren - tips?

Ah! Sommeren har kommet til byen, og jeg har så lyst til å kjøpe meg noen lekre knelange skjørt. Problemet er at jeg har så mye stygge flekker på leggene. Tror det er hårsekkene som vises som røde prikker. Hvordan blir man kvitt disse, finnes det noe kremer som kan være litt dekkende? Bruker selvbruningskrem, men prikkene vises selvfølgelig likevel. Blir ultraglad for gode tips.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 09:13   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skjule stygge flekker på leggene til sommeren - tips?

Samme problem her. Barber bena med hårene og bruk MYE fuktighetskrem. Mine pleier se bedre ut etterhvert...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 09:42   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.783
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjule stygge flekker på leggene til sommeren - tips?

Det er ikke inngrodde hår som lager disse flekkene da? I så fall hjelper det å skrubbe bena med hampvott eller annet stivt for å få disse opp og ut sånn at de ikke ligger og irriterer huden fra innsiden liksom.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 10:22   #4
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Skjule stygge flekker på leggene til sommeren - tips?

Jeg tror ikke det er inngrodde hår. Men jeg skal uansett vokse leggene mine hos en fotpleier om en stund. Kan jo høre da også om hva det egentlig er. Takk for gode råd begge to, skal prøve alle tips og håpe på bedring.


Sist redigert av Frances : 30-05-07 kl 10:35.
Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:07   #5
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skjule stygge flekker på leggene til sommeren - tips?

Hos meg så kommer det av at jeg er veldig mørkhåret... rett og slett. Og at huden liksom virker litt gjennomsiktig.
Sett at mange er sånn. Virker helt vanlig. Men bodylotion i mengder pleier bedre det.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:59   #6
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Skjule stygge flekker på leggene til sommeren - tips?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Hos meg så kommer det av at jeg er veldig mørkhåret... rett og slett. Og at huden liksom virker litt gjennomsiktig.
Sett at mange er sånn. Virker helt vanlig. Men bodylotion i mengder pleier bedre det.

Jeg har også veldig mørk hårvekst. Har vært ute i lunsjen og kjøpt meg fuktighetskrem. Så nå smøres det så ofte det lar seg gjøre i ett åpent kontorlandskap.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no