Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Nye hull i ørene?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-15, 11:06   #1
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nye hull i ørene?

For nesten ti år siden lot jeg hullene jeg hadde i øreflippene gro igjen. Av og til savner jeg den muligheten til å pynte meg med ørepynt, av og til ikke. Dersom jeg skal ta nye hull tenker jeg å gjøre det i piercingstudio - og siden det ikke er noe nær her jeg bor, så vurderer jeg å gjøre det nå som jeg skal sørover på ferie.

Dere som har hatt hull som grodde igjen - hva har dere gjort? Om dere ikke har tatt hull på ny - savner dere muligheten til å bruke ørepynt?
Er det 'verdt' alt styret?

Jeg ser på gamle bilder av meg og liker at jeg hadde pen ørepynt. Men så jeg er også blitt vant til meg selv uten nå, så jeg er i tvil om jeg gidder eller ikke...

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-15, 11:14   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye hull i ørene?

Er du sikker på de er helt grodd igjen? Jeg har et ekstra hull i det ene øret, som jeg tok da jeg var 17. Det er 33 år siden, og jeg har veldig sjelden hatt øredobb i det. Jeg har ikke hatt noe i det på minst 25 år, og nå testet jeg med en øredobb - fortsatt hull.

Jeg liker veldig godt å bruke ørepynt i de to "vanlige" hullene og kunne ikke tenke meg å slutte med det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-15, 11:28   #3
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye hull i ørene?

Jeg tok nye hull i fjor, hadde da ikke hatt siden jeg var ca 17-18 eller no, og er veldig fornøyd med å ha gjort det. Bytter stadig på ørepynt og føler det er en del av antrekket når jeg vil pynte meg skikkelig.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-15, 12:13   #4
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nye hull i ørene?

Jeg er sikker på at de har grodd igjen ja. Jeg har åpning foran på øreflippen, men ikke bak. Så om jeg skal ha hull så skal jeg ikke fikle sjøl - jeg vil har det gjort skikkelig.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-15, 12:17   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye hull i ørene?

Jeg vurderer det samme. Det er sjelden jeg bruker øredobber, men det er unektelig praktisk å ha muligheten + at jeg ser det er veldig fint med små øredobber i øret, egentlig.
Hos meg er det ene hullet halvveis grodd igjen. Jeg har stukket gjennom noen ganger, hvilket har resulterte i rødt og blødende øre. Jeg tenker at man nesten må gjøre det skikkelig om man skal få det til å bli noe i alle fall. (og jeg har definivt gjort det hos en som driver med piercing og ikke en frisør - for at de skal treffe på slik at hullet blir det samme som tidligere anser jeg som tvilsomt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-15, 13:36   #6
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye hull i ørene?

Jeg lot det gro igjen som barn (tiårsalderen), pga komplikasjoner med betennelse og herk. Da jeg nærmet meg tenåra ville jeg ha nye.
Jeg dro til venninna mi, hvor vi prøvde å stake opp nye hull med passerspissen, synål og lignende.
Det ble bare gris ( ), så jeg endte opp hos frisør som gjorde det på en skikkelig måte. Hun skøyt inn i gammelt arrvev, enkelt og greit.
Angrer ikke en dag på at jeg tok nye hull. Trives godt med pynt i ørene.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-15, 14:07   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye hull i ørene?

jeg har for øvrig vurdert å stikke gjennom med kanyle.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-15, 14:16   #8
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye hull i ørene?

Mine grodde igjen da jeg var 9-10 år.
Jeg tok nye hull i voksen alder nettopp for samme grunn som du skisserer. Jeg har aldri angret. Jeg har "dilla" på ørepynt i alle fasonger, og føler meg nesten ikke kledd uten noe i ørene nå.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-15, 08:36   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye hull i ørene?

Mitt ene hull gror stadig igjen om jeg ikke bruker noe der på noen måneder. Så irriterende! Har fått det stukket opp igjen to ganger, men glemmer å bruke øredobber fast (siden jeg er allergisk mot de fleste dobber og alt må være grøssedyrt ekte gull osv) så det gror igjen hele tiden. Såå vondt å stikke det opp selv, men jeg gjør det av og til. Hullet i det andre øret gror aldri igen og er helt ukomplisert. Så rart?
Men jeg vurderer å stikke opp igjen det andre for siste gang og ha frisørdobbene i resten av livet! Synes jeg er så fin med små, pene dobber i ørene. Liker å ha litt mer gærne øredobber og i ny og ne, men jeg tåler jo ingenting.
Har alltid vært så sykt misunnelig på de som kan gå på billigkjedene og kjøpe alle slags øredobber ...

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-15, 08:39   #10
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye hull i ørene?

Dixie: jeg har kjøpt et par små kuler i hvitt gull, de bruker jeg til daglig, og bytter på med andre som jeg tar ut igjen etter noen timer.

Ellers: rens med saltvann, ikke pyrisept. Pyrisept hindrer at hullet gror.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-15, 08:57   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye hull i ørene?

Takk for tips. Jeg vurderer å investere i noen fine gulldobber, men så blir jeg litt redd for at jeg plutselig ikke skal tåle de heller. Kjøpte noen i rent sølv en gang, de tålte jeg IKKE. Men jeg tåler de hos frisøren. Kjøpte noen på Vita som skulle være i samme materiale som frisørdobbene, og "alle" skulle visst tåle dem, men de tålte jeg heller ikke.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-15, 08:58   #12
Varta
Bookhouse girl
 
Varta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 483
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Sv: Nye hull i ørene?

Kan jeg få anbefale Pinpoint Piercing i Oslo? Jeg fikk tatt hull i ørene der i voksen alder, og maken til profesjonelle og hyggelige folk. De var utrolig nøye med å sterilisere alt utstyret (har egen autoklave) og plassering av hull, og jeg fikk også kjøpt et par øresmykker med kule på baksiden av øret, så de var lette å sove med. Hvis du har problemer med at hullene gror igjen er det veldig lurt med smykker av denne typen, siden de ikke trenger å tas ut så ofte (bare rens dem med saltvann og en q-tip innimellom).

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-15, 10:36   #13
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nye hull i ørene?

Varta, mange takk for tips! Da skal jeg ta turen innom der. Jeg vurderer nemlig å få tatt opp igjen en piercing jeg har latt gro igjen i tillegg til hull i ørene, og da er det greit å vite at det er et godt og seriøst studio.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-15, 10:59   #14
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye hull i ørene?

Jeg lot de gamle gro igjen for det var bare kluss med de. Tatt hos frisør. Var spent da jeg skulle ta på nytt, men gjorde det da skikkelig hos det studioet som er nevnt her. Veldig fornøyd!!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-15, 20:05   #15
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.783
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Takk for tips. Jeg vurderer å investere i noen fine gulldobber, men så blir jeg litt redd for at jeg plutselig ikke skal tåle de heller. Kjøpte noen i rent sølv en gang, de tålte jeg IKKE. Men jeg tåler de hos frisøren. Kjøpte noen på Vita som skulle være i samme materiale som frisørdobbene, og "alle" skulle visst tåle dem, men de tålte jeg heller ikke.

Ta turen til Solid i Stavanger og kjøp noen helt enkle i kirurgisk stål? Jeg gikk med små gullkuler i alle hullene mine i mange år, frem til jeg skulle på sykehuset og ha ut minsta, for da tok jeg dem ut og la dem på en lur plass ... Nå har jeg brukt sølvringer i ørene de siste årene, og tåler det greit heldigvis. Men små gullkuler koster ikke allverden om du bare har to hull, så om du ønsker å holde hullene åpne uten å stresse med det kan du jo ha to sånne i? Men som sagt: Piercinstudioene har fine, små i kirurgisk stål som er supre å bruke.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-15, 20:06   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye hull i ørene?

DET kan jeg jo, tusen takk for tipset.
Når man tar hull i ørene hos et piercingstudio, forresten, bruker de ikke pistol da? Trykker de ei nål gjennom øret?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-15, 20:09   #17
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.783
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

DET kan jeg jo, tusen takk for tipset.
Når man tar hull i ørene hos et piercingstudio, forresten, bruker de ikke pistol da? Trykker de ei nål gjennom øret?

De bruker nål ja. Jeg syns det var MYE mindre vondt enn "pistol". Også er de som gjør dette så utrolig mye mer proffe, og utstyret er pakket og desinfisert. Og du må signere på at du er edru og har spist i dag og i det hele tatt før de går med på å hulle deg.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-15, 22:00   #18
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye hull i ørene?

Jeg tok hull på impuls, i en frisør i en bakgate i Nicaragua, men det gikk bra altså, men litt galskap kanskje.
Dixie: jeg tror det er stor forskjell på sølv og gull, min gullsmedvenninne anbefaler hvitt gull.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-15, 22:35   #19
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nye hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

DET kan jeg jo, tusen takk for tipset.
Når man tar hull i ørene hos et piercingstudio, forresten, bruker de ikke pistol da? Trykker de ei nål gjennom øret?


Her er noe info

zinatara er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-07-15, 07:31   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye hull i ørene?

Tusen takk for denne! Min 11-åring vil ha hull i ørene nå, og jeg har sagt det er greit, men etter denne tråden blir det ALDRI gjort i frisørsalong! Verken på meg eller noen av ungene. Er så glad for denne infoen. Fy søren. Tenk at jeg kanskje kunne unngått det helvetes øreproblemet mitt (med at det gror igjen, allergi osv) om jeg bare hadde heller gått til et piercingstudio den gangen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no