Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan oppbevarer du smykker?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-17, 09:03   #21
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykker?

Kjeder og armbånd fra snö og tilsvarende henger på kroker festet med sugekopp til baderomsspeilet. Øredobber av tilsvarende type ligger i en smykkeeske i gjennomsiktig akryl med mange smårom inni.
Øredobber, ringer og armbånd i gull/diamanter ligger i en skål på baderomsbenken - men disse burde jeg virkelig ta litt bedre vare på.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-17, 09:13   #22
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.811
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykker?

Jeg fikk smykkeskrin til konfirmasjonen. Det er praktisk, så jeg bruker det de mer verdifulle og ordentelige smykkene jeg ikke bruker så ofte. Det som er i daglig bruk har jeg i en liten eske på badet, i en krøll.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-17, 09:13   #23
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykker?

Akkurat nå: i en stor floke i smykkeskrinet.
Normalt sett ligger de bare i en skuff - totalt uten omsorg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-17, 09:53   #24
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.837
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykker?

Kjøpte et digert smykkeskrin for noen år siden, der er det masse plass, flere etasjer med skuffer og greier. Veldig praktisk. Har i tillegg et sånt smykkeststiv i glasskapet på soverommet, mer for at det ser bra ut enn for at det er så praktisk.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-17, 09:55   #25
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykker?

Vi skal sette opp et garderobeskap til på soverommet i helgen så jeg må rydde ila helgen. Og håper det blir plass til en hylle som jeg kan ha til oppbevaring av smykker.

Det meste jeg har er bare bling-bling og noen billigklokker fra Cmyk. Liker å bytte på.

Nå har jeg en hånd som kjeder og armebånd henger på. Og har en sånn posekleshenger med rom til øredobber, klokker ol. Sånn type

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-17, 11:02   #26
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykker?

Jeg har Onmii-board. Veldig fornøyd

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0387.JPG (107,4 KB, 26 visninger)
__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no