Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kjøleskap/kombiskap

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-14, 22:57   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøleskap/kombiskap

Mitt er nok 1.75 ca. Og plassen der det nye skal stå er nok ca 1.78.......

Jammen godt jeg målte og ikke bare kjøpte et! Får se i morgen hva som kan gjøres. Kan selvsagt se om jeg finner et mindre skap, men vil ikke ha noe mindre enn 1.75. Usikker på om det finnes lengre, får sjekke litt rundt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-14, 22:51   #22
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøleskap/kombiskap

Vi har fått kombiskapet vårt, fine skapet, men jeg tror det er noe galt med det!

Vi fikk det for 2,5 timer siden. Saken er at den durer noe veldig, er veldig varmt på sidene? Og det virker som at kjøleskapsdelen ikke blir kjølig nok?
Mannen stilte fryserdelen og kjøleskapsdelen til ønsket temp.
Fryseren fikk rett temp på et blunk. Kjøleskapsdelen har stått på 9 grader siden vi skrudde den på.
Det er kjølig nok i kjøleskapet til at mat ikke blir ødelagt, men ikke kjølig nok. Og bråket? Den bråker jo mer enn den gamle? Og varmen utenpå? Tydelig at det jobbes mye..

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-14, 22:56   #23
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøleskap/kombiskap

Fikk skapet stå i ro en stund etter transport, før dere skrudde det på?

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-14, 22:57   #24
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøleskap/kombiskap

Det aner jeg ikke. Det var mannen som tok det i mot. Da jeg kom hjem, dro han på jobb.

Ringte mannen. Det hadde stått litt. Jeg aner ikke hvor mye "litt" er. Hvor lenge burde det stå?

Den ble for øvrig fraktet stående hit. (Fikk den hjemkjørt.)

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.

Sist redigert av Stine-mor : 28-05-14 kl 23:13.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no