Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Egenmelding ved barns sykdom?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du noen gang brukt dine egenmeldingsdager for å være hjemme med sykt barn?
Ja 19 18,63%
Nei 83 81,37%
Deltakere: 102. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-07, 21:59   #41
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egenmelding ved barns sykdom?

Vi har hatt MYE sykdom og uten besteforeldre og mannens avspaseringer hadde vi aldri klart oss med de 10 dagene hver.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 22:03   #42
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egenmelding ved barns sykdom?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Vi har hatt MYE sykdom og uten besteforeldre og mannens avspaseringer hadde vi aldri klart oss med de 10 dagene hver.


Vi har ingen besteforeldre eller avspaseringordninger vi kan bruke. Men det holder hardt. Mannen og jeg har 10 dager hver med sykt barn, og når vi kommer til desember har vi nesten alltid brukt opp alt. Det holder altså med et nødskrik.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 22:41   #43
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Egenmelding ved barns sykdom?

Nei, men har fått omsorgsperm med lønn når dagene var brukt opp et år.

Synes det er for få syktbarn dager. 10 dager er ikke mye vhis ungene blir syke rett etter hverandre og ikke samtidig.
Nå jobber jeg turnus og ungene har vært endel syke på fridagene mine. Ellers hadde det ikke holdt enkelte år.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 14:42   #44
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Egenmelding ved barns sykdom?

Nei det har jeg ikke. Men jeg har, for noen år siden, fått sykemelding av lege p.g.a. varigheten av barns sykdom. Storebror var syk i en hel uke, og da måtte jeg til legen etter 3 dager. Fikk full lønn av arbeidsgiver.

Men jeg har også brukt feriedager ved barns sykdom. Går greit det også.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 16:51   #45
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Egenmelding ved barns sykdom?

Nei, det har jeg ikke gjort.

Sånn på siden.. går de syktbarn-dagene fra januar til januar?


(Jeg starta i jobben i juli, har jeg da 10 dager fram til nyttår og får nye dager da, eller har jeg 10 dager fram til juli igjen?)

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 19:06   #46
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Egenmelding ved barns sykdom?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Nei, det har jeg ikke gjort.

Sånn på siden.. går de syktbarn-dagene fra januar til januar?


(Jeg starta i jobben i juli, har jeg da 10 dager fram til nyttår og får nye dager da, eller har jeg 10 dager fram til juli igjen?)


Går fra 01.01 -31.12.
Mener jeg nesten sikkert.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 19:24   #47
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egenmelding ved barns sykdom?

Nei

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 19:27   #48
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egenmelding ved barns sykdom?

Nei, vi er veldig heldige og har lite syke barn.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 20:12   #49
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egenmelding ved barns sykdom?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Går fra 01.01 -31.12.
Mener jeg nesten sikkert.

Ja, det er slik, iallefall der jeg jobber.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 20:54   #50
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Egenmelding ved barns sykdom?

Nei, det har vi ikke hatt behov for. Jeg har vært i permisjon/sykmeldt i de drøye 2 åra vi har hatt barn. Men i vinter var eldstemann mye syk, så da hadde det nok gått på stumpene løs, tror jeg.

Vi får muligens 10 dager ekstra på minstemann, så da er det lov å håpe at det vil holde. :vil ikke ha syke barn:

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 21:08   #51
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Egenmelding ved barns sykdom?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Nei, det har jeg ikke gjort.

Sånn på siden.. går de syktbarn-dagene fra januar til januar?


(Jeg starta i jobben i juli, har jeg da 10 dager fram til nyttår og får nye dager da, eller har jeg 10 dager fram til juli igjen?)


JA, de går fra januar til januar.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 22:09   #52
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egenmelding ved barns sykdom?

Nei. Har aldri hatt behov heller.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 22:10   #53
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egenmelding ved barns sykdom?

Nei, men nå har vi heller aldri hatt behov for mer enn 20 sykt-barn-dager i løpet av et år, så problemstillingen har aldri vært oppe.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 22:12   #54
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egenmelding ved barns sykdom?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Nei, men har fått omsorgsperm med lønn når dagene var brukt opp et år.

Synes det er for få syktbarn dager. 10 dager er ikke mye vhis ungene blir syke rett etter hverandre og ikke samtidig.
Nå jobber jeg turnus og ungene har vært endel syke på fridagene mine. Ellers hadde det ikke holdt enkelte år.

Det er da vitterlig ikke 10, men 20 dager i året …?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 22:30   #55
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egenmelding ved barns sykdom?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nei, men nå har vi heller aldri hatt behov for mer enn 20 sykt-barn-dager i løpet av et år, så problemstillingen har aldri vært oppe.

20 dager høres jo egentlig sykt mye ut, men vi har faktisk nesten brukt opp alt hvert år. Vi har to barn, da. En uke med vannkopper på hver blir jo ti dager bare på det. Nå hadde mine vannkopper i barselpermisjonstiden, men selv om jeg synes at mine unger er lite syke, så går mine ti dager fort på et helt år, likeså mannens.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 22:42   #56
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egenmelding ved barns sykdom?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

20 dager høres jo egentlig sykt mye ut, men vi har faktisk nesten brukt opp alt hvert år. Vi har to barn, da. En uke med vannkopper på hver blir jo ti dager bare på det. Nå hadde mine vannkopper i barselpermisjonstiden, men selv om jeg synes at mine unger er lite syke, så går mine ti dager fort på et helt år, likeså mannens.

Jeg skjønner godt at dagene kan gå fort altså. Jeg mente det ikke som noe hint om at det må kunne gå an å klare seg med såpass, men vi har altså (inntil videre) bare ett barnehagebarn, og hun er så godt som aldri syk, så vi har vært veldig heldige i så måte.

Vi holdt for øvrig på å gå tom det året Frøkna var ett og gikk hos dagmamma; en ting var at Frøkna selv var en del syk første året hun begynte hos dagmamma og var sammen med andre barn. Det er jo ikke så uvanlig, men i tillegg var dagmammaen syk ti dager, og da var det ikke veldig mye å gå på. Nei, takk og lov for å ha fått barnehageplass!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 23:00   #57
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.890
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Egenmelding ved barns sykdom?

Jeg har aldri brukt egenmelding ved barns sykdom. Jeg har heller ikke hatt behov for det. Det første året i barnehagen var LilleVenn mye syk, og da var vi litt engstelige for at de 20 dagene ikke skulle være nok, men det gikk greit. Nå har jeg en fleksibel arbeidsgiver, så jeg tror ikke at det hadde gjort noe om jeg hadde overskredet med en dag eller to. Jeg jobber jo som regel litt hjemmefra uansett, dersom jeg er hjemme med sykt barn.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 13:11   #58
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egenmelding ved barns sykdom?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg skjønner godt at dagene kan gå fort altså. Jeg mente det ikke som noe hint om at det må kunne gå an å klare seg med såpass, men vi har altså (inntil videre) bare ett barnehagebarn, og hun er så godt som aldri syk, så vi har vært veldig heldige i så måte.


Jeg oppfattet det slett ikke som noen kritikk, altså. Jeg mente bare å si at 20 dager egentlig ER temmelig mye, og jeg synes vel det er litt rart at vi greier å bruke dem opp hvert eneste år, selv om ungene våre er forholdsvis lite syke.

I dag er jeg forresten hjemme med spy-syk minstemann.. :urk: Det er heldigvis første sykedag etter sommerferien.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 20:42   #59
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egenmelding ved barns sykdom?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Går fra 01.01 -31.12.
Mener jeg nesten sikkert.

Er det forandret fra tidliger? Tidligere var det siste 12 måneder rullerende, men nå har jo ikke jeg jobbet på nesten 5 år. Har ikke erfart ennå om 20 dager tilsammen en mye eller lite. Har kun jobbet 2 månder foreløpig, og ingen sykedager på barn ennå. Synes det høres veldig mye ut og burde holde godt, men jeg skjønner godt at det kan bli et problem om jeg skulle f.eks. få tre unger med vannkopper rett etterhverandre.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 20:50   #60
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Egenmelding ved barns sykdom?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er da vitterlig ikke 10, men 20 dager i året …?

Ja, det er selvfølgelig 20. Jeg mente 10 dager på hver av foreldrene. :uklar:


Vi har opplevd at ungene har vært hjemme med hver sin runde med omgangsyke 2 ganger tett på hverandre. Da gikk dagene fort gitt.
Minsten var hjemme 2 uker fra bhg da han hadde vannkopper.
Og med dager innimellom og en forkjølelse eller to, så går dagene fort.
Nå er ikke ungene mine spes mye syke heller.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no