Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Facebook-dialog med partneren din?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-12, 12:00   #61
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.331
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Sånn er det her også, ett av klisseparene diskuterte skilsmisse for en mnd siden.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 12:05   #62
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Vi har aldri sånne fb samtaler og han kommenterer aldri meg. Han har konto, men skriver aldri noe. Men han er jo innom flere ganger daglig.

Jeg synes det er pussig når mennesker som bor sammen sender hverandre hjerter og kliss. Men mulig jeg også hadde gjort det om jeg var super-duper-nyforelska?

Sånn er det her også.

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 12:11   #63
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Jeg 'faceraper' mannen av og til da, og setter inn "Dronningen er den kuleste jeg vet" på min profil. Men ingen tror liksom på det. ;P

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 12:51   #64
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.697
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Haha! Niobes eksempel var magisk! Jeg har noen happysnappy venner på Facebook jeg også, men ikke så ille!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 13:18   #65
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Vi er venner på fb,og kommenterer og liker hverandres bilder og statuser.
En gang i skuddåret vanker det vel ett hjerte eller tre.

Men noen kozemose greier og handlelister er det ikke. Det har vi sms til.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 13:30   #66
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.849
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Handlelister? Da hadde det nok ikke blitt mat her i huset.

"Kjøp melk, brød, leverpostei og jeg er gravid".

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 13:40   #67
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Sitat:

Vært på shopping i dag, og fant meg noe pent undertøy. Gleder meg til du kommer hjem fra jobb, elskede.


__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 14:24   #68
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.331
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Vi både kommenterer og liker på hverandres fjesbokside, men ikke så veldig klissete. Bortsett fra at jeg har postet et hjerte på veggen hans en gang hvor det føltes riktig, og at han har vært i overkant entusiastisk når han har kommentert noen bilder av meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 14:29   #69
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.940
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Vi kan godt kommentere et og annet bilde eller noe sånt, men vi kommuniserer ellers svært lite via FB og er ikke klissete. Jeg synes sånt er kleint og egentlig ganske unødvendig. Jeg har et samboerpar på vennelisten som nesten daglig poster søte, klissete, kosemosete meldinger på hverandres vegg eller bare må fortelle ukentlig at de har verdens best, deiligste og mest fantastiske kjæreste. Jeg skjønner ikke helt det krampaktige behovet for å dele alt dette med omverdenen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 14:52   #70
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.835
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Vi tuller mye på facebook sidene til hverandre. Mye er nok ironi som kanskje ikke alle forstår, men vi flirer av det.

Det at noen har samtaler som om de sitter ved siden av hverandre i samme rom ser jeg på som en morsomhet at alt går via telefon/pc nu til dags og at det skal poengteres.
Det er jo skremmende vanlig at vi ser merepå en skjerm nå om dagen enn på hverandre.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 15:15   #71
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.236
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Mann: Har kjøpt blomster til min fantastiske fru, fordi hun fortjener det! <3<3<3
Kone: Og de var helt fantastiske, darling! Og du er ikke så verst du heller! Vært flink til å trene i det siste du, fått DEN kroppen!
Mann: Ja, den får du ikke nok av, gjør du vel? Synes jeg merket det i går kveld. ;oP
Kone: Så du merket det, ja? Blir vel kanskje mer av det, må jo takke for blomstene.



Vi kommuniserer ikke på FB, bortsett fra noen "liker" i blant.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 15:51   #72
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Jeg har gjort det. En gang eller to med Eksen, og opp til flere ganger med fyren jeg dater nå. Skikkelig barnslig, men who cares. Vi har det morsomt, og jeg gir balla i hvem om noen synes det er tåpelig. Jeg gir i grunnen en blank f i hva andre mener om måten jeg bruker Facebook på. Om noen finner det irriterende så kan de jo bare skjule innleggene mine tenker jeg.

Tilsvarende har jeg lite synspunkter om hva andre foretar seg, og om hvor lite/mye de skriver. :Fordomsfri:

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 16:24   #73
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.111
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Vi kommenterer hverandre av og til, stort sett med morsomheter.

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Mannen og jeg småprater stadig på FB – ikke klissete, og stort sett om ting som vi ser for oss at andre kan synes er morsomt å lese også. Det anser jeg som helt uproblematisk, og jeg liker det ofte når andre gjør det samme også, da.

Jepp, akkurat slik.

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Ok, jeg skjønner at vi kan fremstå som både klissete og kleine, gitt.
Senest i forgårs postet mannen min en låt som er spesiell for oss, som han dediserte til "my lovely wife". Og jeg likte den, og kommenterte med et hjerte.

Men vi får stadig kommentarer fra våre felles FB-venner om at vi er søte, så det så.

Som jeg skrev over: Stort sett morsomheter, men vi kan også poste fine og interne ting til hverandre. Kanskje kvalmende kleint for noen, men det kjenner jeg at jeg driter i.

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Vi småprater om mat og sjampis og fotball og liker hverandres bilder og sånn, men sånn intern "jeg elsker deg lille snuppelura mi" og "jeg elsker deg mer" og sånn, dropper vi. Noen jeg kjenner gjør det hele tiden, og det er litt kleint, synes jeg.

Det er lite snuppepusing her også, men småprat og et hjerte i ny og ne er fint.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja, jeg synes jo ikke det er kleint å være venn med mannen sin på FB, jeg snakket om sånne ganske private kjærlighetserklæringer som man vel så gjerne kunne tatt på sms eller chatten, liksom. Det er typisk sånn: Men det tar sæ væældi gått ut på fæis! for meg.

Vi er ganske klinete IRL også, så jeg tror ikke noen mistenker oss for å være kun fæisbooklykkelig. Men jeg mistenker flere for å være misunnelig.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 17:03   #74
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Har fb-ektepar som venn(-er), DET synes jeger litt spesielt.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 17:08   #75
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.902
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Mannen er ikke på FB. Kliss og klass tar vi på SMS. Vi er igrunn veldig klissete der. Vi er også klissete når vi er sammen også.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 17:22   #76
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Jeg har vel knapt vært innom hans FB-konto, han har aldri noen sinne lagt en kommetar hos meg. På MSN og SMS derimot tar vi de fleste meldinger på dagtid heller enn å ringe når vi er på jobb.
Klissete meldinger på FB er absolutt ikke vår greie, men jeg kan godt legge ut en status om at jeg savner mannen min når han er ute på jobbreiser, men da på min side, ikke hans.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 17:35   #77
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.014
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har ikke noe problem med å forstå at folk gjør slik eller sånn selv om et er utenkelig for meg selv.
Det er ikke sånn kjemeperart at noen har behov for å skryte av barn og mann, proklamere sin kjærlighet foran hele verden eller slike saker?

Det er vel derfor de fleste som gifter seg vil ha giftering, sender ut bryllupsbilder og har selskap også? For å vise for verden/feire med verden osv?

Jo, men det er liksom noe med det å ha selvinnsikt nok til å forstå at resten av verden nødvendigvis ikke er enige og like interessert.

Litt skryt er selvsagt greit når det er på sin plass, men å overøse veggen med klissete, kleine meldinger blir som å invitere hele verden inn i samlivet og virker både malplassert og rart. Skilsmisse neste tenker jeg ofte da. En siste krampetrekning. For mennesker i et solid ekteskap med tillit til hverandre har som oftest ikke behov for å invitere andre inn i private samtaler for å vise nøyaktig hvor fantastisk alt er.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 22:49   #78
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det er jo ikke sånn at all kommunikasjon mellom ektefeller på Facebook er klein, men her er et eksempel på noe som kvalifiserer til blokkering:

Mann: Har kjøpt blomster til min fantastiske fru, fordi hun fortjener det! <3<3<3
Kone: Og de var helt fantastiske, darling! Og du er ikke så verst du heller! Vært flink til å trene i det siste du, fått DEN kroppen!
Mann: Ja, den får du ikke nok av, gjør du vel? Synes jeg merket det i går kveld. ;oP
Kone: Så du merket det, ja? Blir vel kanskje mer av det, må jo takke for blomstene.

:kvalm: Jeg skulle ønske jeg diktet opp dette.




Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg 'faceraper' mannen av og til da, og setter inn "Dronningen er den kuleste jeg vet" på min profil. Men ingen tror liksom på det. ;P

WHAT?? Tror ingen på det?? Frekt ass. Jeg hadde forventet at folk tok det som en etablert sannhet om jeg hadde facerapet mannen med en sånn type setning.


Jeg og mannen min har en sporadisk greie hvor vi poster et hjerte (uten noen annen kommentar) på hverandres vegg (ikke samtidig). Det er altså da en intern humor-greie mellom oss. Og det er enda morsommere når søskenbarnet mitt og hans kone poster hjerter og "zuzz og nuzz" i kommentarfeltet. Men er ikke helt sikker på at alle vennene mine skjønner at det ikke er helt alvorlig ment for å si det sånn.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 22:59   #79
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.036
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Vi både liker og kommenterer hos hverandre. Jeg skriver at jeg elsker ham en gang i året, og det er på bryllupsdagen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 23:20   #80
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Vi kommenterer og liker og fjaser mer eller mindre internt, men det er langt mellom hjertene og lite koz og klemz.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no