Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Forbud mot synlig godteri og brus i butikkene?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Bør forbud mot synlig godteri og brus i butikkene innføres?
Ja, det hadde vært bra. 42 31,34%
Nei. 86 64,18%
Vet ikke. 6 4,48%
Deltakere: 134. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-10, 21:03   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.250
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbud mot synlig godteri og brus i butikkene?

Nei, det synes jeg ikke. Men jeg er mektig irritert på at de fleste kjedene nå har gjort det umulig å få tak i små poser med sjokolade, eller enkle Daim, eller en Japp du ikke kan drepe noen med. Jeg mener det er det aller verste Rema har gjort mot folket. Ingen kaster sjokolade; kjøper du en 9000-kcal pose med Minde sjokolade, får du i deg og familien hver j&&la kalori. Jeg finner ikke en gang små Bocca i vår butikk, det er bare de største platene av absolutt alt.

Godt salgstriks, ja. Etisk handel, nei.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 21:10   #22
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forbud mot synlig godteri og brus i butikkene?

Naturligvis ikke.

Hvis man har lov til å selge en vare uten bevilling skal man naturligvis ha lov til å la kundene se den. Og jeg ser ingen fornuftig grunn til å forby å vise frem varer man må ha bevilling for å selge heller. Salg av tobakksvarer krever ikke bevilling. Det kan sikkert argumentes godt for at underårige ikke bør ha adgang til utsalgssteder som selger varer med aldersgrense, men jeg tror det blir for upraktisk og tungvint å gjennomføre det også.

Ben "diminishing returns" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 21:30   #23
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forbud mot synlig godteri og brus i butikkene?

Det er et av de mest latterlige forslagene jeg har hørt på lenge for å være helt ærlig.
Da burde man ha gjort det samme med mat med for høyt fettinnhold osv osv. Til slutt ville vi stått igjen med bare grønnsaksdisken da eller?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 21:36   #24
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forbud mot synlig godteri og brus i butikkene?

Ja, gjem det bort. Lag en egen butikk i butikken som man fysisk må åpne en ekstra dør for å komme inn i for å kjøpe sjokolade, drops, kaker osv. Genialt. Siden jeg fikk diagnose på diabetes i fjor sommer ser jeg søtsaker over alt, i store mengder, i store poser, og store plater!!!! Det kreves stor viljestyrke å passere forbi alt det der. Om jeg ikke var særlig glad i søtsaker før, så savner jeg dem nå.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 22:20   #25
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Forbud mot synlig godteri og brus i butikkene?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hvor skal man gjøre av alle pallene med brus, liksom?

Sånne duker som man har over pallene med øl i de butikkene m,an har åpent lenger enn man har lov til å selge øl. Grusomt stygt og unødvendig egentlig...

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Det stemmer iallfall ikke. Mulig det skulle vært sånn, men da henger ikke alle butikker med i svingene.


Jeg synes de burde slutte å selge godteri og brus i butikken, så kan de ha kun egne butikker for det. På samme måte som skobutikker, liksom. Men så kunne det vært kontroll ved døra. Vekt, fettprosent, viljestyrke og nyttårsforsettene måtte vært sjekket. Bare topp 5% av befolkningen får komme innenfor døra.

Neida. Men godtefrie kasser er jo en fin ting, da. For min del kunne de gjerne plassert snopet sånn at man ikke behøvde å gå forbi det hvis man ikke skal ha, jeg hadde nok klart å ta en runde innom der uansett.

I butikkene her er det blitt dører foran tobakken. Helt merkelig idè synes nå jeg. Alle vet vel hva som er bak og tviler på at det forhindrer noen i å starte. Er det noen av dere her inne som røyker som startet fordi hyllen i butikken så interresant ut?

For så vidt hadde det vært ghreit å bli nektet snop av alle slag en gang i blandt. :helt uten viljestyrke:

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 00:44   #26
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbud mot synlig godteri og brus i butikkene?

Er det 1. april i dag?

Jeg tror jeg akkurat fikk kontakt med min indre liberalist. Man kan virkelig ikke pålegge butikkeiere å gjemme varene sine, når sagte varer er helt lovlige å selge, helt lovlige å kjøpe og det ikke er noen form for lovmessige restriksjoner på dem. Og butikkeiere må jammen få lov til å sette varene akkurat hvor det passer dem i sin egen butikk.

Skal vi ikke også innføre restriksjoner på dårlig musikk og smakløse klær når vi først er i gang?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 01:03   #27
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forbud mot synlig godteri og brus i butikkene?

Nei, det syns jeg er å ta det for langt (selv om jeg utvilsomt ville hatt nytte av et slikt forbud *sukkerjunkie* ).

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 01:07   #28
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.509
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forbud mot synlig godteri og brus i butikkene?

Nei! Det blir for latterlig, noe jeg for øvrig mener om tobakksdørene også. Enten er det lov å selge, eller så er det ikke det. Det samme gjelder dette med plassering i butikken, jeg mener det blir helt tullete hvis det skal komme bestemmelser om hvor produkter skal plasseres. Viljestyrke er noe dritt ... som jeg har veldig lite av. Men, det er da mitt eget ansvar uansett. Det samme gjelder grensesetting for barn som maser.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 07:44   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.250
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbud mot synlig godteri og brus i butikkene?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det 1. april i dag?

Jeg tror jeg akkurat fikk kontakt med min indre liberalist. Man kan virkelig ikke pålegge butikkeiere å gjemme varene sine, når sagte varer er helt lovlige å selge, helt lovlige å kjøpe og det ikke er noen form for lovmessige restriksjoner på dem. Og butikkeiere må jammen få lov til å sette varene akkurat hvor det passer dem i sin egen butikk.

Skal vi ikke også innføre restriksjoner på dårlig musikk og smakløse klær når vi først er i gang?

Ja! Ja! Og dårlige realityshows på TV! Ut med X-faktor og alle lignende 5-min-of-fame-konsepter!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 08:07   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbud mot synlig godteri og brus i butikkene?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Ja! Ja! Og dårlige realityshows på TV! Ut med X-faktor og alle lignende 5-min-of-fame-konsepter!

Jaa! DET skulle jeg applaudert. *hater alt av reality-tv*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 08:27   #31
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forbud mot synlig godteri og brus i butikkene?

Jeg trodde noe av det første man lærte som barn er at ting ikke blir borte selv om man ikke ser dem?

Jeg har ikke tenkt grundig igjennom dette, men ved første øyekast synes jeg det er helt tåpelig. La folket stå i mot fristelser slik de har gjort i hundrevis av år.

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 08:33   #32
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbud mot synlig godteri og brus i butikkene?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.


Skal vi ikke også innføre restriksjoner på dårlig musikk og smakløse klær når vi først er i gang?

Ja! Jeg vil være med i komitéen!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 09:09   #33
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbud mot synlig godteri og brus i butikkene?

Haha - nå ser jeg for meg en butikk der ingenting vises!
Skal man fjerne godis, må man jo fjerne kaker - og egentlig sukkerholdige matvarer, og kanskje egg og sukker og mel (så man ikke skal bli fristet til å lage kake - gud forby)
Men imsdal vann vil kanskje selge bra, om ikke annet.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 09:09   #34
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forbud mot synlig godteri og brus i butikkene?

For meg kunne det vært greit. Da slipper jeg å bli så fristet.

Men egentlig, innerst inne så føler jeg det er et litt rart forslag. Man kan jo ikke skjule alt som er usunt heller. Folk flest bør jo, eller klarer å styre seg.

Men sånn egentlig har jeg ikke så sterke meninger rundt dette.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 09:10   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbud mot synlig godteri og brus i butikkene?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

kanskje egg og sukker og mel (så man ikke skal bli fristet til å lage kake)

Et slikt forslag tror jeg kanskje mannen min hadde applaudert.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 09:17   #36
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forbud mot synlig godteri og brus i butikkene?

Jeg ser for meg en butikk, delt opp i flere rom, med advarsel på døra hva rommene inneholder. Genialt.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 11:17   #37
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forbud mot synlig godteri og brus i butikkene?

Ja, det hadde jeg likt, så slapp jeg å bli så fristet hver gang jeg skal i kassen å betale matvarer

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 11:20   #38
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.012
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbud mot synlig godteri og brus i butikkene?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg har veldig lyst til å si ja, selv om jeg synes det er en elendig idé, og siden jeg synes det er en elendig idé, så stemte jeg nei. Det jeg heller synes de bør gjøre, er så ha sukkervarene innerst i lokalet der man ikke nødvendigvis går forbi når man skal handle, men at man må aktivt søke det opp for å handle det. (Slik det er nå, så står det jo helt med kassene og er man sulten og sugen, så er det vanskelig å la være å plukke med seg noe, og det vet de, derfor står det der. )

Signerer. Men tvang er ikke veien å gå. Jeg synes forøvrig heller ikke noe om ideen om å sette opp prisen/avgiftene på sukkervarer, men har mer sansen for å sette ned prisene på sunnere varer. Jeg har i det hele tatt mer sansen for gulrøtter enn ris bak speilet.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 11:25   #39
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forbud mot synlig godteri og brus i butikkene?

He he... det hadde vært kjekt for min del! Forhenværende sukkeravhengig jeg og.

Men helt seriøst: jeg hadde vært fornøyd hvis alle butikkene hadde godteriet ved inngangen, istedenfor ved utgangen. Det hadde hjulpet for meg iallfall.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 11:51   #40
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forbud mot synlig godteri og brus i butikkene?

Ja kom igjen, det ville spart meg mye penger og flere kalorier.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no